DIY

f0711887ced4e21d413c4e0a43b99872


Tällä vois sitten kotiutua. :)
 
Loistavaa ninnaliina! Mistä ostit kankaan vaunuverhoon, on niin kiva kuosi. Ja onko ihan perus puuvillaa vai jotain muuta? :Heartred
 
Äyh, ärsyttää yhä kun en ole saanut pikkuselle aikaiseksi mitään "pysyvää". Esikoisen odotusaikana kudoin kastemekon joka tulee säilymään aina ja ikuisesti vähintään omassa kaapissa jolleivät isompana halua omiin kaapeihinsa pyörimään sitä :D

Ainoat mitä olen saanut pikkuselle kudottua on sukat ja myssy.. Ankeeta.
Tosin nyt olen ommellut.
Ompelin piruuttani pinnasängynsuojukseen päällisen. Eli siis erilisen irtoavan päällisen jonka voi sit laittaa tarvitaessa koneeseen. Oli muuten loppuenlopuksi aika kakkamainen homma, mut tulipahan tehtyä sekin :D
Ja nyt sain valmiiksi vauvanpesän ^^
Olen vaan nauranut, kun kaikissa blogeissa joista etsein ohjetta oli maininta et olis jotenkin nopea/helppo homma aloitelevaltakin ompelijalta.. Kakkat sanon minä :hilarious:
Ehkä kyllä hommaa hankaloitti jo tämä järjetön vauvamahakin kun piti lattialla piirellä, leikailla yms, ei riittänyt pöytätila millään ilveellä pyöritellä kankaita :shifty:
 
Minä en ole saanut edes kudottua mitään! Meinasin villasukat kutoa, mutta niistä tuli niin isot, että tein niistä vähän isommat ja ne meni esikoiselle. :) Tänään sain vihdoin maalattua sen pinniksen ja voin vaan todeta, että ei tule minusta huonekalumaalaria. :D Kyllä se itselle kelpaa, mutta... Tosin se pinniksen sisältöhän se on minkä kaikki haluavat nähdä. :)
 
Mulla on kauhee stressi ton mun kastemekon neulomisen kanssa ku tyttö päätti tulla kolme viikkoa etuajassa.. olin aatellu et kyllähän tässä on aikaa, mut nyt alkaa tuntuu etten ehi tekee tota valmiiks ristiäisiin mennes :eek: Ristiäiset on 12.6. et on täs melkein kuukaus viel aikaa, mut ku ei oo neljää kättä itellä et vois esim. imettää ja neuloa samaan aikaan :D Onneks tyttö vielä nukkuu aika paljon, pitäis vaan ite saada hyödynnettyy ne ajat enemmän ton mekon tekemiseen...
 
Mulla on kauhee stressi ton mun kastemekon neulomisen kanssa ku tyttö päätti tulla kolme viikkoa etuajassa.. olin aatellu et kyllähän tässä on aikaa, mut nyt alkaa tuntuu etten ehi tekee tota valmiiks ristiäisiin mennes :eek: Ristiäiset on 12.6. et on täs melkein kuukaus viel aikaa, mut ku ei oo neljää kättä itellä et vois esim. imettää ja neuloa samaan aikaan :D Onneks tyttö vielä nukkuu aika paljon, pitäis vaan ite saada hyödynnettyy ne ajat enemmän ton mekon tekemiseen...
Älä ressaa liikaa, kyllä se siitä pikkuhiljaa kuitenkin valmistuu. Ja niinku sanoit, onhan tässä vielä aikaa... :)
 
Takaisin
Top