Clomifen kokemuksia?

Onko teille clomit aiheuttaneet unettomuutta? Nyt kahtena yönä peräkkäin olen vain pyörinyt ja nukkunut todella huonosti.. Voi tietenkin johtua stressistäkin, mutta en kyllä usko :/
 
Mulla aiheutti pahaakin unettomuutta.. 4 vrkssa nukuin yhteensä 5 tuntia. Lääkäri sanoi että on todella harvinainen haitta :sad001 mutta omalla kohdallani auttoi sitten puoleen väliin kiertoa ja oli vain onneksi se eka kierto ennen ku keho tottui ja voi olla että stressi vielä tuo oman säväyksensä. Muita oireita tosin oli rutkasti :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Okei.. Tuntuu kyllä että uusia sivuoireita tulee koko ajan lisää, mutta eiköhän tämä kuitenkin kaiken arvoista ole :)

Onko tässä keskustelussa kuinka eloa, onko tällä hetkellä yrittäviä?

Itseäni aikalailla jännittää tää ensimmäinen clomikierto, ja pettymykset pelottaa. Päivä kerrallaan siis :)
 
Me yrittävät taidetaan enemmän olla tuolla raskaaksi 2014 ketjussa Jokunen clomifenia tai letroja käyttävä muistaakseni siellä minunkin lisäkseni
 
Timbe: kyl mie viel täällä käyn säännöllisesti kirjoittelemassa, vaikka ei enään clomien kanssa yritetäkkään, mut yritetään kuitenkin... :) muakin jännitti silloin ihan kamalasti se ensimmäinen clomikierto! :) mut kyl se siitä... :) ja muut clomi kierrot olikin helpompia, ei oireiden osalta, mut muuten... :)
 
Mä käyn kurkkimassa.. mä oon enemmän tuolla pidemmän kaavan mukaan yrittäneet ja ivf/pas2014 ryhmässä. Clomeja söin vuosi sitten ni tä ei oo oikein ajankohtainen enää mutta kokemuksia jaan mielelläni :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Timbe: Kyllä mua ultrattiin clomikierroissa, koska haluttiin tietää, ettei kasva liikaa folleja. Mulla annostus oli 1 tabletti kierron 3.-7. päivinä. Tuntuu, että kannattais vaatia ultrausta, jos et ole ennen clomeja syöny ja sulla on annostus heti 2 tabl./vrk!?
 
Okei. Tarvitsee lueskella niitä muitakin ryhmiä, ja katsoa että liittyisikö sinnekkin sitten :)

Ultrauksesta lääkärimme ei edes puhunut.. Lääkäri on lähellä eläkeikää oleva mies, todella pätevä ja luotan kyllä häneen. Mainitsi vaan, että hän on uransa aikana saanut yhdet neloset aikaiseksi clomeilla, mutta sitten niistä alkioista kaksi otettiin kohdusta pois. En tiedä miten se onnistuu, mutta onnistunut oli kuitenkin..

Tänään viimeiset clomit suuhun tästä kierrosta, suhteellisen vähän kuitenkin oli mitään sivuvaikutuksia.

Oletteko käyttäneet ovistestejä näissä clomikierroissa myös? Mietin itse, että jos ei niitä käyttäisi, olisi yksi stressin aiheuttaja vähemmän. Mutta sitten taas tietäisi kuukautisten alkamisen ainakin tarkemmin.. En tiedä että vaikuttaako clomit kierron pituuteen? Mulla kun toi kierto on sen 31-35 päivää, raastavaa odottelua :D
 
Ehdottomasti vaadi ultraa myös :) mä söin tosiaan neljä kiertoa, eka 1tbl kierron 3-7pv, ei vastetta. Toinen kierto 2tbl kierron 3-7pv, ei vastetta. Kolmas kierto 3tbl kierron 3-7tbl, 2 follikkelia ja epäonninen inssi. Neljäs kierto 3tbl kierron 3-7pv, 2 follikkelia ja onnistunut inssi.

Julkisella kahdella follikkelilla sait itse päättää tehdäänkö inssi. Kolmella follikkelilla eivät olisi lähteneet tekemään mitään.

Ovistestit mulle ns. määrättiin, tosin johtuen tuosta inssistä. Ne aloitettiin noista vasteellisista kierroista kp 12 ja joka aamu kunnes plussa ilmestyi. Taisi olla molemmilla kierroilla kp 14.
Mulla kierto lyheni approx 34 tuonne 28:iin clomeilla .
 
kyllä se ultra kannattaa vaatia! :) sitten näkee ainankin saako clomeilla vastetta ja jos saa niin saako liikaa... :) varsinkin kun sun annostus on nyt se 2tbl/pvä niin voi sitten rukkailla annostusta suuntaan tai toiseen jos tulos ei ole "toivotunlainen"... :) itse tikutin kolmessa ensimmäisessä clomikierrossa, neljännessä en enään viitsinyt, ajattelin että kerran on ovis ollut aikaisemmissakin clomikierroissa niin miksei nytkin... :) onhan se ihan hyvä tikuttaa vaikka siinä ensimmäisessä kierrossa, saa ainankin varmuuden, että ovis tapahtuu... :) mulla clomit tasasi kierron 29pvän (aikasemmin 24-34)... :)
 
Täällä ainakin yksi joka aloitti vasta clomit. Yhdellä tabletilla kierron 3-7 päivä. Tarkistus ultra oli, siinä kaikki ok. Lääkäri määräsi verikokeet josta varmistetaan että ovulaatio tapahtuu. Jos ei tällä kierrolla tärppää niin annostus nostetaan kahteen tablettiin. Sitten taas tarkistus ultra. Kuten jo kerroin, sivuoireina oli jäätävä pahoinvointi joka vähän helpotti kun siirsin tabletin ottamisen iltaan :)
 
HeiPS. mulle määrättiin clomit mutten ole vielä kerennyt aloittaa koska määräys oli kierron 5-9 pv 1 tb. päivässä. pelottaa nuo sivuoireet yms. :S
 
Turha niitä etukäteen on jännittää. Jokaisella on kuitenkin ihan omanlainen reagointi niihin. Kaikille ei tule sivuoireita ollenkaan :)
 
Jemmu vei sanat mun suusta... :) iha turhaa nit etukäteen stressaa... :) ja kyl sen pienen eteen sitte vaikka "kärsiikin"... :)
 
oma napa: seuraava kontrolli ultra ens viikon ma... :) eli su iltaan asti pistellään vielä... :) hyvin oli munasarjat reakoinut pistoksiin... :)
 
Clomeja syön kun vuoden yrityksellä ei ole onnistanut, ja miehellä hieman hitaat siittiöt. Nyt meneillään ensimmäinen clomi-kierto :)
 
Tuli vaan mieleeni... Jos lääkärit ei suostu inssiin liian monella follikkelilla niin miksei osaa poisteta vaan ennemmin hukataan koko kierto? Eikö julkisella lääkärit injektoi ylimääräsiä folleja pois?
 
Söin clomeja ovishäiriöön ja mennään raskaana tällä hetkellä, neljän clomikierron jälkeen.

Meille ei ainakaan edes puhuttu muuta kuin että yli kahdella ei inssiin. Tosin mulla vasteellisista kierroista oli juuri se max 2 follia eli en tiedä olisivatko ruvenneet puhumaan jos niitä olisi ollut kolme. Enkä tietysti missään vaiheessa tullut tällaista edes kysyneeksi :)
 
Takaisin
Top