BBT - basal body temperature

@Misa mäkin näen haamun!! 🙌 oispa! Jatka testailua ja toivottavasti tummuu. 😻 Oi miten jännää. Tuo minustakin näyttää ihan selvältä triphasic patternilta.

Mun käyrässä ei oo juuri mitään nähtävää mutta laitan nyt vaihteeksi kuitenkin kun sitä kokoajan kumminkin seurailen 😇 Nyt on pari päivää mennyt jarrupiikki gonalin seurana ja alkaa tuntumaan myös kipuja ja kovaa painetta. Toivotaan että siellä jotain kasvaa ✌️ Tuo fyremadel on ihan hirveä piikki mun mielestä, jää kirvelemään ja vähän särkemään pitkään pistoksen jälkeen. Mutta mitä vaan hyvän munasaaliin vuoksi. Perjantaina ultra 😬
IMG_9046.jpeg
 
@Däumeline veikkaan että on vain viivanpaikka, kun kuivassa testissä ei näy mitään 🤔 Mutta kunpa olisin väärässä!

@Kawa joo jatkan testailua, heti huomenna aamulla 😁
Toivottavasti siellä tuntemukset pysyy siedettävinä ja olisi sopiva määrä folleja kasvussa 😊 Pidän peukkuja perjantaina! ❤️ Ikävän kuuloinen piikki kyllä toi Fyremadel 😵‍💫
 
Huh, pitkä työpäivä takana, 12 h. Tein nyt vasta iltapissasta (rakkoaika 4 h) testin ja oli märkänä vähän tummempi kuin DPO11 aamutesti, nyt otin kuivana vielä kuvan: alin dpo9 ja ylin tää dpo12. Nyt alkaa olla siinä rajoilla et meniskö enää kemiallisesta 😱 miehelle vois sanoa kun menkat on myöhässä eli lauantaina 😆
1000030530.jpg
 
@Daiya jee, tsemppiä piinapäiviin ✌️ lämmöt tosiaan näyttää lupaavalta, toivottavasti pysyykin ylhäällä.

@Misa pahoittelut negasta 😮‍💨😞

@Unitupuna minusta näyttää hyvin vahvistuvan 😊 toivottavasti tuosta tummuu vielä.

Täällä oli tänään ultra. Löytyi noin 20 follikkelia, osa toki ihan pieniä mitkä varmaan ei kerkeä kypsiksi. Huomenna vielä kasvatellaan ja sunnuntaina illalla irroitus, punktio on tiistai aamuna 🫣 jännää!
 
@Daiya hyviä piinailuja, toivotaan plussaa! 🥰

@Kawa hyvältä kuulostaa! 🤩 Eiköhän sieltä kunnon sato saada ❤️

Negaa yhä, nyt loppui testit. Jään odottamaan menkkoja.

IMG_9696.jpeg


Tauti jatkuu, ke oli oireeton olo mutta torstaista eteenpäin ollut kurkku kipeä ja yskä. 😒

On kyllä vähän masentavaa taas joutua uuteen kiertoon. Mutta tätä tää nyt vaan on, ei voi mitään. Pitää kyllä pian soittaa johonkin klinikalle, jos kävisi tekemässä sen aukiolotutkimuksen ja jos saisi vaikka uuden lugereseptin.
 
Miten @Unitupuna menee, onko plussa vahvistunut/menkat pysyneet poissa ja mikä oli miehen reaktio? 🙈

@Misa pahoittelut uudesta kierrosta 😔

Täällä hirveä flunssa päällä, nyt dpo4. Toivotaan ettei tää tauti vaikuta mahdollisuuksiin 🤞🏻 olo on kyllä kuin jyrän alle jäänyt. Lämpökäyrä näyttää vähän villiltä, sairastumisen piikkin menee enempi varmasti mutta nousi ainakin lämmöt 🤣 toki kun kokeilin lisätä tiedon että otettu progesteroni (mulla Terolut) niin sovellus ilmoitti että sekin voi nostaa lämpöjä eikä samalla lailla huomioinut tuota että ovis olis ollut 🙄 että ilmeisesti niiden kanssa ei voi niin luottaa lämpöihin kun pysyy ylhäällä senkin takia vai onko muilla kokemusta? 🤔
1713184631764.png
 
@Kawa Paljon tsemppiä huomiselle, tuuhan sit kertomaa minkälaisen saaliksen saitte kerättyä! 🫶🏻

@Misa Pahoittelut 😔 mut samaistun kyllä, tuntuu yhdeltä oravanpyörältä ku aina sama toistuu ja uus kierto alkaa, se on kyllä tympeetä 😕

@Daiya Tsemppiä piinailuun! 🤞🏼 mulla ei mitään hajua noista miten mitkäkin saattaa vaikuttaa lämpöihin.🙈

Täällä vuoto ohi ja sit ootellaan ens viikkoon ovista, alkukierto on aina niiiiin tylsä. Ja jotenkin kierto kierron jälkeen alkaa enempi usko loppua koko hommaan 🥺
IMG_1523.jpeg
 
Voi @Misa 😞 pahoittelut uudesta kierrosta! Hitsi kun on aina niin pitkä aika odotella uutta mahista. Kuinka pian ajattelit lähteä aukkariin?

@Daiya Joo progesteroni saattaa jollain nostaa lämpöä hiukan ja sen takia FF ei laita noita viivoja jos sen progesteronin lisää lääkkeisiin liian aikaisin 😊 Mulla kokemus myös sellaisista kierroista että ei ole ollut ovista ja pelkällä progella yritetty saada menkat alkamaan, ja silloin ei ole kyllä lämmöt noussut, että uskoisin että ovis on siellä jo mennyt 😊

@Ansq tsemppiä kamalasti 😮‍💨 toivottavasti uutta toivoa alkaa taas tulemaan kun ovis lähenee. Oliko teillä ajatus mennä tutkimuksiin/hoitoihin jossain kohtaa?

Punktio ohi ja saatiin huimat 31 munasolua 🥹 onkin ollut vähän tuskaiset viimepäivät. Mutta hyvin meni, toimenpide ei tehnyt kipeää, vähän nipistelyä mutta sen kesti helposti. Sen jälkeen sitten tulikin heräämössä vähän kipuja, mutta sain heti lääkettä ja lämpöpussin.
Huh! Eka etappi done, sitten odotellaan vuotoa ja aletaan valmistautua huurunenän siirtoon ❄️

IMG_9062.jpeg
 
@Kawa varmaan toukokuun kierrossa sitten, en ihan vielä jaksa. Oi mikä saalis!! 😍 Onnea! ❤️

Nyt ihan en tajua mitä täällä tapahtuu, eilen siis tuli vähän verta ja luulin että menkat alkoi, mutta sitten tulikin vaan enää ruskeaa tuhrua, samoin tänään. Etenkin tänään on ihan tiputteluksi laskettavaa. Huolettaa että jos vuoto jää näin vähäksi, tuleeko sitä kunnon vuotoa ollenkaan ja jos ei niin mistä se nyt sitten kertoo 😫 No, ootellaan.
 
@Kawa WAU mikä saalis, nyt toivotaan että mahdollisimman moni sieltä hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan oikein 🤩🤞🏼 ja joo, meillä on ollu lähete vetämässä polille helmikuun lopulta jo mutta ei oo vielä kuulunu mitään🫣 jospa pian. Ite oon käyny jo kahdesti gynellä eikä oo mitään poikkeavaa löytyny, joten jatketaan nyt sitten julkisella kunhan sinne päästään😊

@Misa Onko sulla aiemmin ollu tollasta vai onko ihan uus juttu🤔
 
@Ansq nyt kun mietin niin ehkä kerran ollut vastaavaa 🤔

No nyt alkoi kunnon vuoto!

IMG_9733.jpeg


Johtuiskohan tuo tiputtelu jostain keltarauhashäikästä… Ainakin esikoisen raskaudessa ja ennen sitäkin progearvot oli hyvät, mutta tilannehan voi olla nyt eri. Voi olla että nyt soittelen piankin ajanvarausta johonkin klinikalle, olisi kiva saada luget luteaalitueksi.

Edit / Dextraan varmaan kyllä soittelen, siellä oli niin loistava hoito viimeksikin ❤️

Edit 2 / Ai että toi aukiolotutkimus olikin noin kallis, en muistanutkaan 😫 Ehkä odotellaan toukokuun kiertoa vielä, siltä varalta että siellä on vielä jotkut hyytymien rippeet… Tammikuun lopussa kun näkyi vielä 2cm hyytymä sanoivat, että voi mennä muutama kuukausikin että se poistuu, joten ehkä toukokuussa olisi jo reitti auki.

Lugeja mulla on vielä 3 pakettia pian vanhentuvalla reseptillä joten ehkä haen ne pois ja käytän ainakin tässä kierrossa luteaalitukena.
 
Muokattu viimeksi:
Löytyykö jostain helposti apua näiden käyrien tulkitsemiseen? En tietenkään pihinä viittinyt maksaa siitä pro-versiosta tota FF-sovellusta niin kyselen sitten täältä… 🙈
Mun käyrä näyttää tältä ja mietin että laskeeko se jo sitä kohti että uusi kierto käynnistyy, vai onko vaan nyt ns. normi oviksen jälkeinen lämpö kun nuo muutamat päivät olin tosi flunssainen 🤔

1713416977481.png
On tää kyllä hommaa, mielialat vaihtelee ihan yhden päivänkin aikana järkyttävästi, ensin olin ihan satavarma että nyt olen raskaana ja sitten taas illalla melkein itkua tuhersin että ei tästä varmasti mitään tule ja uutta kiertoa kohti vaan 😅
 
@Daiya luteaalissakin lämmöt voi vaihdella paljon, mutta kunhan pääasiassa pysyy yli coverlinen, FF ei ainakaan peru arvioitua ovista 🙂 Tuosta käyrästä ei voi vielä oikein päätellä mitään suuntaan tai toiseen 😊 Voi olla että vielä lähtee nousuunkin!
 
Takaisin
Top