Babyshowerit

MinimiMimni, Kylla minusta on ihan hyva ja reiluakin kertoa ystavillesi tai jollekulle laheisista, etta toivoisit baby showereita. Se on kuitenkin kaikkein inhottavinta, jos niista jaa sellainen muisto, etta kukaan ei jarjestanyt, vaikka sanoi jarjestavansa, ja sinakin niita toivoit. Ja jos haluat, voitte vaikka yhdessa jarjestaa ne.

Nykyaan baby showereiden ei tarvitse olla mikaan totaalinen yllatys, vaan ne voivat olla yllatys tiettyjen sovittujen parametrien sisalla. Esimerkiksi itse tiesin omistani, paatimme ajan ja paikan yhdessa (toiveeni oli, etta loppuraskausdesta), mina paatin vieraslistan ja esitin toiveen, etta ne olisivat hyvin low key -tyyliset ja ettei olisi kovin aklottavia leikkeja. Ystavani jarjestivat loput. Ja sellaiset niita tulikin, mita toivoin, tai ehka jopa paremmat. :)
 
Muokattu viimeksi:
Juu kyllä minullekin ystävä kertoi haluavansa showerit. Itse olen kieltänyt järjestämästä mulle. Pidän vauvajuhlat kun vauva on kotona turvallisesti. Tai jos kamut haluavat sitten yllärinä järjestää niin sekin sopii ☺ ja he tietävät sen.
 
Okei joo, pitääpä ottaa puheeks ni ei sit ainakaan jää kaivelemaan jälkeenpäin! Ja siis mulla kokoajan menoja ja tuo tuleva isoveli paikalla ni voihan se olla et en oo vaa huomannut merkkejä et olisivat kuitenkin järjestämässä :) mut täytyy mainita ni ehkä se selviää :) kiitos Libra! :)
 
Miettisin kanssa että olsin järkännyt itse mutta tulis niin lyhyellä varotusajalla nyt kun mulla laskettuun on alle 3vkoa... Jospa sitten värkkään semmoset showerit että näkevät nyytin samalla.. :)

Olsin halunnut showerit muttei sitten ollu mittää semmosia niin jospa sitten itte järkkäis. :rolleyes:
 
Hyviä vinkkejä tullut! Minäkin kallistun vauvajuhliin syntymän jälkeen jos nyt jotain järkkään. Babyshowereita en toivo ja sitten ristiäisiin emme varmastikaan kauheasti kavereita kutsu kun on noita sukulaisiakin jo niin paljon. Muutenkaan en tykkää olla juhlissa huomion keskipiste...
 
Juu vauvajuhlat syntymän jälkeen on kans vallan mainio ajatus, ei tarvii sinne ristiäisiin niin hirveesti kavereita kun sukulaiset kuitenkin "etusijalla" :)
 
Mulla esikoisen aikaan ensin järjestivät showerit ja sit viikko ristiäisten jälkeen yllättivät samankaltaisilla juhlilla tuoden ruokia ja lahjoja kutsuen tapahtumaa nimiäisiksi :)
 
Minulla ei ollut mitään babyshoweria mutta paras kaveri oli käymässä elokuussa ja se oli ihan paras tapa jutella raskaudesta ja viettää laatuaikaa yhdessä. Sain kyllä häneltä jo kivoja lahjoja kuten ihanan vauvakirjan. Ammattivalokuvaaja otti myös tosi kivoja valokuvia ja siinä valokuvasessiossa oli myös kaksi parasta kaveriani mukana ja heidän kanssaan on yhteiskuvakin ruusutarhasta. Minulle se päivä oli kyllä kaikista paras kesämuisto tästä raskaudesta. Meille tulee varmasti käymään paljon vieraita syntymän jälkeen ja sitten meillä on heille vauvakarkkeja Belgiasta. Nimijuhlat joulukuussa saa sitten olla se isompi sukujuhla pienelle, jonka järjestän ihan kunnolla.
 
Takaisin
Top