Auttaako lähipiiri hankinnoissa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teidän lähipiirissä innokkaita vauvahankinnoissa auttavia? Saatteko perintökehdon, kavereiden lasten vaatteita tai rahallista tukea?

Esikoista kun odotettiin isovanhemmat oli innokkaita avustajia. Auttoivat rahallisesti isommissa hankinnoissa ja jostain nurkista alkoi tupsahdella jo vähän kauempaakin suvusta jonkun vauvalla ollutta lakanaa jne. Esikoinen oli vanhemmillemme ensimmäinen lapsenlapsi. Kuopusta odottaessa oli sitten kaverit ehtineet lisääntyä ja alkoivat tarjota heille tarpeettomaksi käynyttä vauvatavaraa.
 
Äitini on ostanut ja ostaa yhä meidän lapsille paljon vaatetta ja muutakin. Esikoisen odotuksesta kun kerroin vähän ennen nt-ultraa, saman tien tuleva isoäiti lähti vauvanvaateostoksille!:hilarious::Heartred Ensimmäinen lapsenlapsi, jota oli toivonut hartaasti :Heartred
Myös ystäviltä, työkavereilta ja lähimmiltä sukulaisilta saadaan heille jo tarpeettomia vaatteita ja leluja, sekä välillä ihan meidän lapsia varten ostettujakin.:)
 
Mun vanhemmat on tehneet ja tukeneet isompia hankintoja ja miehen äiti vaatteita ja pienempiä tavaroita. Hyvin vähän on itse mitään tarvinnut ostaa. :)
 
Isovanhemmat ovat ostaneet paljon vaatetta ja leluja. Äitini on myös säästänyt melkein kaikki vanhat leluni ja vaatteeni, niitä ollaan myös käytetty.
Isommat ostokset ollaan kyllä tehty itse, autonistuimista yhdistelmärattaisiin.
Nyt kun odotetaan toista lasta vanhemmat kysyivät mitä tarvitsemme/toivomme vauvalle (kaikkea kun jo on ennestään). Saimme sitten toivomamme toisen tripp trapp-tuolin niin että molemmilla lapsilla on oma. :)
 
Takaisin
Top