Alkuraskaudenultra/nt-ultra

Me mennäänkin perjantaina perhe-arteen ultraan, kun ei malteta odotella sitä nt-ultraa kahta viikkoa... Ai mekö malttamattomia :happy093Jos se tämä odotus todentuis sen jälkeen oikeasti, koska voinnin puolesta en uskoisi edes olevani raskaana. Kun ne kiukunpuuskat ja väsymyksin ovat nyt väistyneet. Pitäisi nauttia, mutta ehkä kuitenkin ottaisin vaikka sen etovan olon kaverikseni
Mekin mennään viikonloppuna just perhe-arteen, kun ei malteta odottaa :joyful:
 
Mää en nyt tajua et miten Helsingissä tuo aika varataan vai tarviiko nyt varata itse vai mitä. Joku sovellus piti tulla mun mielestä (tänään?) Mut eipä löydy tietoa mistään. Ja mistä sen tietää jos katkoksen aikana aika on jo varattu automaattisesti?? Oon kyllä ihan pihalla
 
Mää en nyt tajua et miten Helsingissä tuo aika varataan vai tarviiko nyt varata itse vai mitä. Joku sovellus piti tulla mun mielestä (tänään?) Mut eipä löydy tietoa mistään. Ja mistä sen tietää jos katkoksen aikana aika on jo varattu automaattisesti?? Oon kyllä ihan pihalla

Mulle tuli sähköpostiin ohjeet että kirjaudu terveyskylän omapolku-palveluun muutaman päivän päästä neuvolassa käynnistä ja sitä kautta sai varattua
 
Juu se vaihtui nyt parin viikon sisällä ja sen vuoksi oli käyttökatkokin joka selvästi aiheuttanut nyt paljon kysymyksiä ja epätietoisuutta
Heh jep todellakin sinne omapolkuun kirjauduinkin kun viesti tuli mutta en silloin heti ehtinyt varata aikoja -> seuraavalla yrityksellä se ei sit enää ollutkaan mahdollista.
 
Huoh. Mä yritin tuon Maisan kautta varata nt-ultra-aikaa, mut se ilmoittaa vaan, ettei varaaminen ole mahdollista. :confused: Noh, huomenna on neuvola-aika, niin kysyn sitten siellä, miten toimitaan.
 
Huh no onneksi mä ehdin vielä varata ajat sieltä Omapolusta, vaikuttaapa sekavalta tuo tilanne! :confused:
 
Pyydä että terkka laittaa lähetteen ja pyytää että ajat sinulle lähetetään. Saat samalla ajan rakenneultraankin ja jos ajat ei sovi niin niitä voi aina muuttaa. Ne ajat tulee ihan parissa päivässä. Minulla lähti lähete tiistaina, ajat oli tiedossa jo keskiviikkona omapostisss ja kirje tuli torstaina

Luulen että kun sovellus on tänään auennut niin siellä on ruuhkaa ja hyvässälykyssä tiltannutkin koko alusta

Sain lisätietoa neuvolasta tuosta Maisasta. Varuksia voi tehdä vasta, kun lähete. Sen vuoksi en siis vielä ole voinut tehdä varauksia sieltä.

Tosi sekavalta kuulostaa kyllä tää Helsingin tilanne. Tuntui, että kamalasti pitää joka paikkaan varata aikoja ja jokaisella on eri systeemi. Nyt tarttis ens alkuun saada labrat tälle viikolle ja toi nt-ultra varattua.
 
Sain lisätietoa neuvolasta tuosta Maisasta. Varuksia voi tehdä vasta, kun lähete. Sen vuoksi en siis vielä ole voinut tehdä varauksia sieltä.

Tosi sekavalta kuulostaa kyllä tää Helsingin tilanne. Tuntui, että kamalasti pitää joka paikkaan varata aikoja ja jokaisella on eri systeemi. Nyt tarttis ens alkuun saada labrat tälle viikolle ja toi nt-ultra varattua.

Labrat sain ainaki ite varattua Huslabista suoraan.
Mulla pitäs kyllä olla lähete tohon ultraan mut silti ei pääse varaaman Maisasta. Plaaaah! Pitäs kai soitella johonki ja kysyä, mut voin kuvitella et joku muukin saattaa olla samalla asialla
 
Labroihin ei onneksi tarvii aikaa varata erikseen, ja kun ei ole paasto näytteitä niin ei tarvii aamun pahimpaan ruuhkaan mennä jonottelemaan.

Toivottavasti pääset nopsaan varaamaan aikaa, minullekin se tuli aika myöhäiseen ajankohtaan kun on 17.2 ja silloin rv 12+6...lähinnä itseäni tämä odottaminen ahdistaa

Labra-aikoja ei tälle viikolle löytynyt, joten meen sitten torstaina aamuseitsemältä sinne jonottaan. Työt alkaa onneksi vasta myöhemmin niin ehdin siel istuu vaikka kolme tuntia, jos tarvii. Uskoisin, et parin päivän päästä pääsen tuolta Maisasta tekemään ultravaraukset. Kuulemma pari päivää menee, että lähete päivittyy.
 
Noniin, HUSiin soittamalla ja piitkään jonottelemalla sain ajan ultraan 2 viikon päähän. Kuulemma Maisasta ei voi vielä varata ja heillä ruuhkautunut tuo aikojen lähettäminen postitse.
 
Noniin, HUSiin soittamalla ja piitkään jonottelemalla sain ajan ultraan 2 viikon päähän. Kuulemma Maisasta ei voi vielä varata ja heillä ruuhkautunut tuo aikojen lähettäminen postitse.

Saman tiedoin sain itsekin, kun tilasin torstaina ajan. Ei oo ihan mennyt putkeen toi heidän systeemin muutoksensa. Mulla aika varattuna nyt 24.2. eli menee vko 13+1. Onneks on ne kaks varhaisultraa takana, niin jaksaa odotella. :happy:
 
Takaisin
Top