Alkuraskauden ultra

Hei, uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan keskusteluun. Täällä alkuraskauden ultra paljasti, että identtiset kaksoset olisi tulossa. onkohan täällä muita kaksosten odottajia?

Tervetuloa :)
Mä toivoin kaksosia mutta mulla on yksi vaan. Olen itse kaksonen:joyful:
 
Onnea Iidamariia tuplista! Millä fiiliksillä? Niin ja tervetuloa mukaan :)

Kiitos kaikille onnitteluista ❤️ Mä olen itsekin kaksonen ja jotenkin olen aina tiennyt että jos hankin lapsia niin kaksoset varmaankin tulee. Ihmeen helpolla olen alkuraskaudesta päässyt, ei esim ole juurikaan ollut pahoinvointia tai turvotusta tms. Aika rauhallisin mielin yritä olla vaikka riskiraskaushan tämä on...
 
Hei, uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan keskusteluun. Täällä alkuraskauden ultra paljasti, että identtiset kaksoset olisi tulossa. onkohan täällä muita kaksosten odottajia?

Tervetuloa mukaan ja onnea tuplauutisista! Me käytiin rv 6+4 ar-ultrassa, jossa näkyi kaksi hyvän kokosta ja vahva sykkeistä kaveria, ei identtiset. Tasan viikon päästä on nt-ultra ja nähdään onko molemmat yhä kyydissä!
Nyt on Rv 11+1

Meidän lisäks tosiaan ainakin vielä yks joka saanu tupla uutiset tähän mennes :)
 
Tervetuloa mukaan ja onnea tuplauutisista! Me käytiin rv 6+4 ar-ultrassa, jossa näkyi kaksi hyvän kokosta ja vahva sykkeistä kaveria, ei identtiset. Tasan viikon päästä on nt-ultra ja nähdään onko molemmat yhä kyydissä!
Nyt on Rv 11+1

Meidän lisäks tosiaan ainakin vielä yks joka saanu tupla uutiset tähän mennes :)

Kiva, että löytyy muitakin kaksosia odottavia ja luulisin että muutama vielä saattaa saada ilouutisen nt-ultrassa :happy:
 
Täällä kanssa liittyy uusi mukaan :shy: 3 peräkkäistä keskenmenoa takana jonka vuoksi olen päässyt kunnallisen kautta kahteen varhaisultraan jo, eka rv 6+3 ja tänään 8+4. Hyvin kasvanut ja vahva syke, täytyy toivoa että tällä kertaa pikkuinen jaksaa mukana :Heartred
 
Täällä kanssa liittyy uusi mukaan :shy: 3 peräkkäistä keskenmenoa takana jonka vuoksi olen päässyt kunnallisen kautta kahteen varhaisultraan jo, eka rv 6+3 ja tänään 8+4. Hyvin kasvanut ja vahva syke, täytyy toivoa että tällä kertaa pikkuinen jaksaa mukana :Heartred

Toivottavasti nyt sujuisi hyvin :Heartred
 
Heimoi! Täällä ensiodottaja, edellisessä elämässä tuli käytyä useampi vuosi hedelmöityshoidoissa tuloksetta, joten tosi jännää ja ihanaa on ollu!
Viime viikolla käytiin ar ultrassa lisätään tosiaan että ihan kunnalliselle saatiin aikaaviikon sisään, rv 9+2 silloin ja yks vilkas pikku sintti siellä meille tanssahteli. :Heartred
Lääkäri oli aivan mahtava ja tosi hyvä fiilis jäi kaikkiaan mulle ja miehelle.
 
Muokattu viimeksi:
Täälläkin ensiodottaja, mukava kuulla että ar ultra mennyt hyvin. Mekin käytiin nyt pe rv 9+4. Ja oli kyllä niin hyvä päätös kun kunnan nt ultra vasta kolmen viikon päästä. Olipa niin liikuttavaa nähdä mini liikkeessä :wink
Käytiin Helsingissä Terveystalolla ja selvittiin 143€:lla, jos jotakuta kiinnostaa. Oli aivan ihana lääkäri, mukava oli käydä :)
 
Onpa hurjia hintaeroja ar-ultrissa helsingin alueella ainakin! Viime raskaudessa kävin Femedassa ja maksoi 115€ ja nyt käytiin tässä raskaudessa Perhe-artella ja maksoi vain 79€ ja mielestäni perhe-artella palvelu oli parempaa kuin esim. tuolla femedassa :wideyed: eli itse ainakin voin suositella kaikille tätä perhe-artea
 
Onpa hurjia hintaeroja ar-ultrissa helsingin alueella ainakin! Viime raskaudessa kävin Femedassa ja maksoi 115€ ja nyt käytiin tässä raskaudessa Perhe-artella ja maksoi vain 79€ ja mielestäni perhe-artella palvelu oli parempaa kuin esim. tuolla femedassa :wideyed: eli itse ainakin voin suositella kaikille tätä perhe-artea
Mä maksoin viime kesänä yli 200e Tikkurilan Mehiläisessä, ihan jäätävä hinta.
Ehdottomasti suositus perhe -artelle, oon käynyt siellä kaksi kertaa ja hinta siinä 80e. Sitten vantaalla on joku äitiyspalvelu Kiehto, ei oo kokemusta mutta yhtä halpa kuin arte.
 
Perhe-Artella on kokeneet kätilöt, Kiehdossa taas vasta valmistunut . Tästä syystä itse kävin syksyllä Perhe-Artella niin ei mene arvailuksi.
Nyt uusi raskaus tuulimunan jälkeen, la 26.9 ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Noita hintoja kun katsoo niin oon enemmän kuin onnellinen että meillä varhaisultra kuuluu automaattisesti ekaan neuvolakäyntiin.
 
Kävin malttamattomana yksityisellä gynekologilla ultrassa 7+6 viikoilla. Hintaa tuli n. 180e, muissa paikoissa hinta olis menny yli 200euroon. Oli ihanaa nähdä sykkivä sydän oikeassa paikassa mutta hintalaatusuhde oli surkea. Olin vaan 5-10 minuuttia siellä eikä ultraajakaan ei ollu erityisen mukava.
 
Takaisin
Top