Ahdistuneisuus

Tinsku TS

Jostain jotain jo tietävä
Olen nyt rv17+5 ja todella ahdistunut töistä ja tulevasta. Töissäkään en ole jaksanut/pystynyt juurikaan ollemaan. Yöt menee miettiessä ja monesti jopa itkiessä. Kuinka monella on ollut tälläistä ja meneekö missään vaiheessa ohi?
 
Mulla oli raskausaikana ahdistusta, joka paheni loppua kohti. Ahdistus johtui mulla lähinnä siitä, että mua ahdisti tuleva synnytys ja pelotti että selviämmekö vauvan kanssa siitä. Lisäksi mulla oli voimaton olo fyysisesti, kun tuntui ettei voimat riittäneet tavallisiin asioihin ja se vaikutti myös muuhunkin jaksamiseen. Itselläni työ ja opiskelu myös vei kaikki mun voimat raskausaikana ja muuhun ei jäänyt aikaa eikä voimia. Äitiyslomalla onneksi sain sitten levättyä, ennen kuin vauva syntyi. Itsellä ahdistus katosi kun vauva syntyi. Voimia sinulle :Heartred!
 
Tänään kävin lääkärissä ja läkäri totesi etten todellakaan ole työkykyinen tämän takia. No nyt sitä kotona nökötetään päivät.
 
Itsellä pukkas burnout päälle ja samaan aikaan alku raskaus, ei kiva :s jäimpä sitten saikulle ja odottelin tulevaa nivelkuntoutusta... Ahdistaa kyllä välillä, mutta sekin menee ohi :)
 
Mua ahdistaa välillä ihan pienetkin vastoinkäymiset ylitsepääsemättömän kovaa...
Olen laittanut raskaushormonien piikkiin. Onneksi ei ole jatkuvaa, ja selviydyn arjesta hyvin. Tunteet vaan tuuppaa menemään vuoristorataa välillä :)
Tsemmpiä teille, jotka ootte saaneet oikein kunnon masennuksen / burn outin. Ei toivoisi kenellekään semmoista :sad001
 
Mulla oli ahdistuneisuutta ja itkua parin viikon ajan n.rv 8-10... Niillä tienoilla ku lapsen isä lähti, mutta nyt pystyn jo ihan täysillä nauttimaan raskaudesta ja olen onnellinen :)
 
Mua ahdistaa työttömyys ja se että raskaus laskee työkykyä, tahtoisin edes kesätöitä. Kaipaan kunnon fyysistä työtä, mistä saan palkkaakin. Ja la lokakuussa niin joutuu jatkaa työttömyyttä vauvan hoitoajankin. Itse vauva ei mua ahdista ja odotan innolla pääseväni hoivaamaan.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top