<3 Toukomasut 2012 <3

Laitain nyt vielä omat tietoni tänne, jos joku alkaa listaa pävittää. Vielä kerran osannottoni ja pahoittelut Jonzu!

18.5         Suvituuli77 / 33/ toinen / Espoo / Jorvi

 
Uskaltaudun nyt tänne varovaisesti ilmoittautumaan vaikka ei siis nyt selvinnyt, kuka tätä listaa päivittää tästä eteenpäin? Pahoittelut siis Jonzu :( Toivon sinua pian uudelleen tälle puolelle!
Plussa siis tuli eilen kun menkkojen piti alkaa viime pe-la (kp 32 oli tiistai). Tokasta yrityskierrosta tuli, ekassa oli kemiallinen raskaus jossa menkat tuli ajallaan mutta tavallista runsaampina. Ehdin jo jonkin aikaa seurailla tuon vauvakuumeilu-puolen juttuja, joten jotkut teistä ovat sikäli minulle tuttuja nimiä täällä :-) Itse rekisteröidyin vasta.
Mutta tässä siis minun rivini:

19.5/Kenai/toinen lapsi

Paikkakuntatiedot yms jätän tuonnemmaksi...
Toivottelen tänne tuoreelle toukokuun listalle vilkasta ja mukavaa keskustelua, sekä kaikille tasapuolisesti ihmisliimaa, tarrasukkia ja hyviä vointeja!
 
Minäkin hyppään mukaan! :) LA 17.5.2012 ja pikkukakkosta odotellaan. Ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi ja vieläkin olen asiasta ihan hölmistynyt.

17.5 / Emilien / toinen
 
tämä poistuu toukomammojen joukosta :(
nyt parannellaan "haavoja" ja toivotaan josko tuonne heinämammoihin sitten pääsis!
 
Heippa..

Varovaisesti hyppään tänne sekaan, toivotaan että kaikki menis hyvin <3

Eli:  hetao, 24, toinen lapsi, raisio, Tyks 
LA: 21.5
 
Pomppis86 täällä päivittää tietojaan tuohon listaan: pomppis86/ 25 vuotta/ ensimmäinen/ -/ MKS

Mukavaa lauantai-illan jatkoa!
 
Täältä hyppää myös mukaan odotukseen yksi mama! Eli 22.5/ Anskuliini-/ 19/ ensimmäinen/ Hml/ kanta-Hämeen keskussairaala
 
Heip!

Minäkin tulen varovaisesti mukaan. Eli tänään olen tehnyt plussan, joten erittäin heikoilla jäillä ollaan vielä. Laskureiden mukaan LA olisi 26.5. ja nyt olisi rv 4+1. Minä olen 22-vuotias ja noin vuoden verran ollaan miehen kanssa vedelty varomattomasti, yksi keskenmeno kärsitty alkuvuodesta. Mutta nyt pidetään peukkuja, että tämä pysyisi mukana :)
 
Hei kaikki! Täällä yksi mamma ilmoittautuu toukokuun odottajiin, onnellisena mutta vielä varoen.
Eleanor/26/toinen/pohjanmaa.
Esikoistyttö on kymmenisen kuukautta.
 
Ihanaa että toukomammoja pukkaa lisää! Päivitelkää vaan tänne näitä, niin uusi päivittäjä pystyy helpommin perässä ja saa uuden listan helpommin aikaiseksi.

Tervetuloa uusille toukomammoille <3
 
Onko muut kuinka luottavaisia raskautensa suhteen?
Mä oon kokoajan pelko persiissä, kun alaselkää särkee samanlailla kuin menkkojen tullessa... Eikä mulla oikein ole mitään muita oireita vielä, hiukan nännit arat ja vatsassa välillä tuntuu jotakin epämääräistä. Niin ja tunteet on aika ailahtelevaisia, jos nään telkassa jonkun itkevän, niin alan itekkin samantien itkemään.. :D Onko muilla menkkamaisia kipuja, kuuluuko se asiaan?
Tiedän, ei pitäisi panikoida asiaa, jolle ei mahda mitään, mutta en mä mahda mitään tunteillenikaan :D
 
Hei Fianna, mulla oli just siinä viidennellä viikolla melkein koko ajan niitä menkkamaisia jomotuksia ja koko ajan odottelinkin, että kohta ne alkaa kuitenkin. Ihan normaaleja siis ovat ja olen kuullut, että niitä tosi monella siinä alussa on.
 
Kiitos vastauksesta Kevätpörriäinen, tuo vähän rauhoitti mieltä. Jospa tämä voisi siis onnistua :)
 
Fianna:   Mulla on kanssa ollut nyt parina päivänä ihan samanlaisia tuntemuksia..
              alavatsalla tuntunut menkkamaisia kipuja, kai se ihan normaalia on :)
              Vaikka esikoisen syntymästä on reilu vuosi, niin tuntuu etten muista, millaisia
              oireita oli ihan alkuraskudesta.. Sen ainakin tiedän, että olen satakertaa
              vainoharhaisempi kun viimeksi, koko ajan mietin, että jos kaikki ei mene hyvin :(
              Eilenkin illalla en saanu unta kun kaikki hirveet ajatukset pyöri päässä.. Tai tietty
             se varmaan kuuluu myös näihin hormooni hommiin :)

 Toivotaan, että kaikki menee hyvin <3

Ja onnea uudet toukomasut :)

              
          
 
Heippa,

Vuoden yrtittämisen jälkeen pikkuinen ilmoitti tulostaan. La 25.05.12 /24/ensimmäinen/ Salon aluesairaala. Tänään on menossa 4+4. Nyt vaan peukut pystyyn että tämä onnistuu. 
 
Takaisin
Top