2010 Syysnaperot ja Uusi Vuosi 2011 ~Tammikuu~

heissan!

Parisuhde....joo meikä vetäs kauheet raivarit ukolle, sit tuli itku ja saatiin jopa normaalisti keskusteltua asioista....nyt on rauha maas ja toivottavasti tää järkipuhe pysyy ton ukon aivokapasiteetissa ees hetken aikaa. Mut nyt hyvä mieli taas. Ja mähän oon aika ailahteleva persoona, nyt hyvin mut voin olla jo toista mieltä puolen tunnin päästä jos asiat ei mee kuten mä oon ajatellu emoticon ku oppis puhumaan asioista ennen ku tulee tällanen täys takku!

Henzu: Komppaan muita jotta isällä ei juuri ole mitään oikeuksia lapsia saada itselleen....laki on äidinpuolella ja tosiaan ne syyt jotta äiti ei lapsia saisi pitää olla todella raskauttavia. Uskon että se ensimmäinen askel päätökseen lähteä pois miehen luota on vaikein. Tsemppiä sulle ja toivottavasti saat apua. Muista myös ajatella lapsia, ero on aina vaikea mutta parempi lapsillakin on asua sellaisessa kodissa jossa arvostetaan ja rakastetaan toisia kuin se, että joutuu kuuntelemaan arvostelua ja riitelyä. Halaus sinne!

Voi jee kuulkaa meidän 3vee neitiä...jokaisesa ruoasta kysytään mitä täs on ja jos ei sanota ei syö...aina ollaan oltu monipuolisia ruoan suhteen ja peruskoti ruokaa syödään joten ihan ihmeellistä jotta yhtäkkiä valittaa joka ruoasta...vain pinaattilätyt kelpaisi.

Mutta nyt tämä flunssainen mamma juo kuumaa mehua ja yrittää vähä laittaa pyykkejä kaappiin. Ihanaa loppuviikkoa kaikille :)
 
Heipsis taas!

Onpas taas tullu paljon tekstiä tämän viikon aikana. Hienoo!

hetzulle hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista ja voimia ja kaikkea hyvää! Toivottavasti siellä on jo tilanne paranemaan päin!

Lhr:lle ihania hääsuunnitteluja ja tietysti onnittelut!

PojanÄidille onnittelut poitsun pyörähdyksistä ja tsemppiä niiden yöunien kanssa! Ja Thilduskalle onnittelut tyttösen mönkimisestä! On se vaan hienoo, kun nuo pienet oppii uutta! Vaikka sais kyllä pysyä pienempänä vähän pisempään! emoticon

Hieno homma, että Kirsikan parisuhdesolmu aukesi! Täällä on välillä vähän samaa vikaa, ettei asioista puhuta, ennen kuin ne paisuu aivan järjettömiin mittoihin ja sitten onkin selvittäminen...


Saa nähdä joutuuko tuon pojan viemään taas lääkäriin...tällä kertaa silmän takia. Pitää toivoa, että on vaan hankaamisesta ärtyny, eikä ois tulehtunu...

Eipä tänne sen ihmeempiä tällä kertaa. Hyvää loppuviikkoa vaan kaikille! emoticon
 
Tulin toivottamaan hyvää viikonloppua kaikille!

Saan ukkoni kotiin viikonlopuksi,ja huomenna musta tulee taas vuoden vanhempi, kuin viime vuonna.

Nyt huushollia siivoilemaan. Heips!emoticon
 
Mammalle


Mä heitin meiä likan tonne partsille murisemaan Taistelee siis unta vastaan ja aluks aattelin et saapi taistella tossa leikkimatolla, mut sit ku se pään kolhiminen alko olee jo aika toistuvaa eikä siltikää suostunu nukahtaa syliin, ni totesin, et parempi pistää partsille murisee.

PojanÄiti: Sähän puhuit siitä, et voisit kynii? Voisin kattoo josko toi mies sais maksettuu mulle velkansa tossa 4.2 ni sen jälkee voisin ostaa sulta kynimispalvelun

Jeps, mut nyt ku toi tuolla murisee, ni voisin yrittää jotain treeniä tehdä, että sais sen taas rutinoitumaan päivän ohjelmistoon... vähä päässy karkuteille...
 
Olipa kiva päästä pitkästä aikaa reffeilee teitin kaa.

Tänään pitäs sitten jaksaa tehdä monta asiaa ja olo kun EVVK.
Mieskin ilmeisesti kipeä, niin siitä ei nyt mitään apua ole.
Eilen sitten puhelimessa riideltiin kunnolla ja sitten jätin kylmästi vastaamatta. 16 kertaa soitteli, mutta mä syötin Aadaa kylmän rauhallisesti vaa.
Saatiin me sit sovittuu, kun tajus pyytää anteeksi.

Nyt sitten pitää tulla aamulla kotiin heittämällä työkassin lattialle sanomatta sanaakaa meille ja marssii kylppäriin kylpyynemoticon
Sitten kun kysyn että mikä nyt on, niin vastaus että ei mikää ja on vähä kipee. Ihan kun se saakutti oikeuttaa tommoseen lapselliseen käytökseen.

No 13 maissa tulee perhetyöntekijä, niin jos saisin jotain tehtyy.
Menin sitten 1:30 nukkumaan ja Aada kitis 4 jälkeen vähän välii, niin piti nousta ja laitella tuttia.
Onneksi esikoinen nyt nukahti helposti ettei sen kanssa tarvinnut tapella.

Mammalle paljonemoticonemoticon ja ihanaa kun saat miehesi kotiin.

Mä tuon ens kerral Purri ne soseet sulleemoticon
Nyt sitten nostelen tätä ahterii ylös ja koitan saada jotain aikaseksi.
 
Heipäti hei!

Mammalle onnittelut vanhenemisesta!!


Se on sitten joku samperin influenssa pukkaamassa päälle...
Särkee niin maan perkuleesti lihaksiin ja niveliin.
Ja tyttö valvotti kans kivansti...

Vali vali vaan, mutta ny ottaa päähän, kun en pääse matsiin!!!!

Kiitos.

 
Oujeee, fiilis hjuvaemoticon Niin makee ilmakin ollu että käytiin piiitkällä vainulenkillä. Arska paisto, mielikin virkisty kovin!! Oli nimittäin eile ja toissapäivänä joku ihmeen pikamasis.. Mutta nyt taas kaik ennallaan, paitsi et mies läks hela vkonlopuks työreissulle emoticon 

Tässä pitää alkaa oleen kohta jo silmät selässäkin emoticon Nimittäin poika liikkuu jo kovasti, ei ryömimällä, vaan pyörimällä vai miks sitä sanotaan (vyörymällä?). Selälleen-mahalleen-selälleen-mahalleen.. ja stoppi kun tulee jokin huonekalu eteen --> alkaa huuto :D Voi näitä meijän mussukoita <3 jokainen liikkuu tyylillänsä ;)

En jaksa siirtyä kirjottaan tonne "kiinteet-osioon", joten kirjotan tähän samalla.. Ku miehän valitin siellä kun kaurapuuron "teho" ei ollukkaan sitä mitä toivottiin. No nyt ollaan sitte parina iltana jätetty kaurapuuro pois ja iltapalaksi syöty kasvisosetta ja hedelmää. No kappas, yöt ovatkin olleet sitten parempia, ei enää nii levotonta pyörimistä, unissaan itkeskelyä jne. Jostais luin joskus että monilla kaurapuuro on aiheuttanu just tota levottomuutta, tiiä sitten.. Kun ei kuitenkaan mitään mahakipuja ole ollu, tai mistä mie tiiä, mutta ei ainakaan olla piereskelty (niinku ennen kun oli mahanpuruja). Mutta eniwei kaurapuuro on meillä hetken pannassa, katotaan miten yöt tästä jatkuvat.. :) 
Pitäs varmaan kokeilla sitä mannapuuroo, sehän vähän vatsaystävällisempää vissiin? 


Mammalle:emoticon

Ja muille mukavaa tammikuun viimistä viikonloppua!! emoticon Jösses, et aika menee nopeesti, ihan kohta jo helmikuu...




 
Järkyttävää!! Kamala vauvakuume iski!! En ois ikinä uskonu et näin pian iskee kuume mut ei voi mitään. Hirveä kade iskee koko ajan päälle ku nään raskaana olevia naisia ja nyt toosi monelle tutulle ja sukulaiselle on vauveli tulossa. Huh, tähän on pakko saada äkkiä jotain lääkettä (muuta kuin se vauva), koska en tosiaan ihan näin pienellä ikäerolla vauveleita halua. Kummallisinta tässä on se et myös töihin paluu ei tunnu yhtään ikävältä tällä hetkellä. Outo tyyppi (joo myönnetään). Okei, mut lähden tässä muistelemaan kaikkia raskauden ikäviä puolia (joita ei ihme kyllä nyt muistu yhtään mieleen). Oli vaan pakko tulla pikaisesti purkaan nää "kamalat" ajatukset.. emoticon

Mammalle emoticon
 
Vauvakuumeesta..... Mulla ei kyllä todella ole näköpiirissä sellaista.
Oikeastaan kun näeen raskaana olevia naisia niin tulee sellanen kummallinen olo että "hähäää...kohta sattuu suakin"...siis mulle taisi jäädä synnytyksestä niin kaameet traumat ettei nää ihan hevillä unohdu, mä vaan lähinnä käyn omassa pienessä kopassa sitä omaa synnytystä läpi ja muistan kyllä melkein kristallinkirkkaasti kaiken...paitsi ne muutamat lääkehuuruiset tunnit.

Kuten miehellekin olen ilmoittanut....meille ei toista tule. Ainoa mikä tästä asiasta tekee inhottavan on se että kaikki sanoo että kyllä se mieli vielä muuttuu....no kun ei muutu. Mä olisin halunnut sterilisaation,mutta eipä sitä mun ikäselle noin vaan tehdä.

me aloitettiin puuro myöskin...keskiviikkoyön itkin kun poika vaan kitisi ja kitisi...mä en enää jaksanu kuunnella ja puuro haettiin seuraavana päivänä....nyt maistellaan.

me käytiin miehen kanssa tänään leffassa...ja poika oli hoidossa sen aikaa...ei tosin mitenkään romanttista yhdessäoloa ollut mutta  kai tää mun päälle oli jotenkin huippuhyvää...
 
Iltaa!

Kiitos kaikille onnitteluista! Päivä meni rauhallisesti, syöden,saunoen ja ja emoticon Sain kuohuviinipullon, suklaata ja salmiakkia.Aamutossut,päivätorkkuviltin ja kukkia..
Mies leipoi päärynätortun Nam!emoticon

Flunssailusta: Kummaa tautia liikkellä, ensin mukamas on tulossa ja sitten menee ohi ennen kuin kunnolla edes päällänsä. Taas täällä kurkku outo, ja niiskutan. Poju on kanssa aika räkänen, laitoin ensi yöksi vanhaan sukkaan sipulin palasia... vanhan ajan kikka kolmonen, pitää nöösin auki emoticon

Oi ja Voi... nyt tuli katkos... oli hirmusesti mukamas asioita, ja nyt en enään muista mitä mun piti kirjottaa.
Taidan mennä nukkumaan, kun en tiedä minkälainen ensi yö mahdollisesti tulee.
..ja kirjottelen sitten kun ehdin ja muistan.

Öitä! X_x

Muoks!
Maru: Meillä saa kanssa hakea poikaa tv- tason alta ja millon mistäkin, oikeesti joutuu katsomaan perään,ettei loukkaa...huh!

Niin asiasta kolmanteen... Jätkä tekee hampaita!!! Kuola valuu,valuuu, ja oikein kiukulla koitetaan väkisin kaikkea suuhun ja purra. Jos en anna omia sormiani jäytää, niin hirvee komentava huuto päälle emoticon
ja nyt sinne nukkumatin kanssa treffeille
 *potkii persuuksille itseään*
 
Joo meillä kans taitaa hampaita tehdä oikein todella....nosti näemmä vähän lämpöä meille tänään ja huomaan pojasta että tekee pirun kipeetä....rauhoittui kylvyn ja kipusupon jälkeen oikein rauhalliseksi ja sitten iskikin väsy...ja ollut muutenkin muutaman päivän hurjan väskänä.
 
helouta!

Kävästiin tänään isolla porukalla heurekassa. Ystäväpariskunta muksuineen oli mukana ja oli varsin mukava päivä!
Sain myös uuden kirjahyllyn joka haettiin jo la, mutta ssatiin väsättyä vasta tänään. Alkuviikosta käyn myös hakemassa jyskistä ruokapöytään tuolit, rahaa ei olisi missään nimessä, mutta tuollaiset tuolit joita olen kuolannut maksavat järestään yli 100.-/kpl jokapaikassa ja nyt olisi halvennuksessa 40.-/kpl. Visa Vinkumaan!!!

Purri Tokkiinsa siut kynin, keksitään vaan missä ja mitenpäin :D

Maya koska kuulet työpaikasta uutisia? Näin unta että sait paikan!!

Kaika Sinustakin näin unta (olitte kaikki mammat samassa unessa :D) Olit suomenmaajoukueen tähtipelaaja!!


Thilduska keskiviikko onnistuu!

Mamma Se on saanu torttua!! *Tirsk
... ja muuta mukavaa!
Täälläkin hammasta väännetään, poika vääntään alahammasta kasvavaksi ja kiukkuaa ja tämäMamma vääntää pitkäähammasta kun ei nukkua saa.

Mymmeli Mitenkä siellä pienokainen voi? Tuliko lääkärireissu?

Mammaliina
Riitelyä! HyväHyvä! Kunnon ilmanpuhdistus tekee välillä poikaa! Sitten voikin sopia ja... ;)

Marulla kiirettä pitää! Kohta saapi perässäkin juosta... sitten muistellaan kaiholla kun ei pienokainen vielä osannut makaamista enempää!! :) ja kiva kun arska paistaa, muutenkin näköjään kuin taivahalla!

Pikatsu
TsotTsot... kohta maha pystyssä?
Mikäs tässä näitä pyöräytellessä :) vaan en minäkään ihan tähän nyt heti toista ottaisi...

TinzTinz voihan! Kyllä se helposti jää jäytämään sisälle tuo synnytys vaikka olisi vähemmälläkin päässyt kuin sinä!
Kuinka miehesi, onko hän samoilla linjoilla lisälapsista ja ymmärtää tilanteesi?

Mua nyt jotenkin syö kaikki asiat!  Mikä kumma? tännekään en ole kirjoitellut kun niin kihisee.
Sisällä kiehuu, vaik kaikkee kivaa vaan on ollu... onkohan ollu liikaa ja nyt ällöttää...
Vauva tosin ei nuku, joten kaippa sieltä voi ainakin osasyyllistä hakea...
No mut jos vaik teetä ottais...
 
PÄ... Tuo haluaa ihan ehdottomasti lisää lapsia. ja sekin höpöttää että joo mennään pari vuotta eteenpäin niin mieli on jo muuttunut,ja joku kun kyselee että millon tulee lisää niin tuo on heti sanomassa että ei meille kuulemma tule enempää. ...äärettömän raivostuttavaa.

Mäkin tahtoisin uuden keittiönpöydän ja tuolit...voih näkisitte ton nykyisen:D...

nyt herättelemään hyvin itsetietoista pikkuherraa (joka muuten eilen vierasti oikein kunnolla:D)ja sitten mammatapaamiseen kaupunkiin.
 
Täällä huudetaa vaa "eijeijeijeieiejei!!" Ja yritetään näemmä rikkoa tota leikkimattoa samalla, ku apina ei irtoakaan puusta

: kivakivakiva Meillä ny ainaki voi kyniä, jos haluut lähtee seikkailemaan.

Lisälapsista: Meille tulee seuraava varmaa sitte kuhan mun menkat alkaa Mies meinas et mitä me ehkäsyllä tehdään ja mä oon ilmottanu aikoinaan, että mun muksuille ei isoja ikäeroja tule, niin... Että sitä odotellessa

Parisuhteesta: Jeps, meillä käytiin kanssa vähä keskustelua aiheesta parisuhde. Mies meinas, et ku mä en kerran päikkäreitä osaa nukkua ni en voi olla väsyny tai jos olen, niin hänen ei tarvitse asiasta huolestua, koska en vaan "halua" nukkua. Niin ja jälleen kerran kuulin aiheesta "sä vaan istut koneella etkä muuta tee". Piti sit vähä korjata et istun korkeintaan 2h koneella enkä sitäkää yhtä soittoa, vaan hetken sillon tällön ja pidemmän pätkän, jos neiti nukkuu. Sit mies lauantaina ilmotti lähtevänsä kaverilleen "itkuiltaan" (kaverin veli kuoli täs joku päivä, niin oli joku jätkien juttu) ja ku myöhemmi soitin, et onko monelta tulossa ni sano ettei tiiä tuleeko yöllä vaiko vasta aamulla. No ei sitte ollu eiliseen klo 11 mennessä tullu kotiin, ni mä pakkasin Edithin ja itteni ja lähettiin vaaria moikkaamaan.. Mies soitti vasta klo 18:30 mun perääni, et missäs sitä ollaan. Mut oli aika nöyrää poikaa ku kotiuduttiin ja sain muute ekaa kertaa 4kk täysin vapaat kädet illaksi ja mies hoiti tytön! Tosin mä nukutin, mutta muuten. Elikkä teenpä "katoamistempun" toistekin, jos se kerran tehoaa
 
Mahtavaa tammikuun viimeistä päivää ja viikon ensimmäistä, maanantaita!

Pikatsu: Vauva-ajatuksia pyörii välistä täälläkin kun tuo pikkuneiti kasvaa valtavaa vauhtia mutta pieni väli pidetään, saa Helmi olla silmäterä hetken aikaa, kerkeän käymään töissä ja unohtamaan nämä vauva-arjen koetinkivet mitä nyt hampaiden kanssa käydään. ;0)

Voi kun Mammalla on ollut ihanat synssärit!

Pojanäiti: Kiitos luottamuksesta mutta ohi meni - vaikka loppuun asti olin pelissä mukana, tämä ei haittaa. En olisi todellakaan halunnut lähteä jo ennen pääsiäistä töihin kun toinen on niin pieni - ja mietin koko ajan, että älkää valitko kun en halua sanoa teille EI vaikka olen paikkaa hakenut. >0D Ota tästä päästä sitten selvä; uraäiti ja äiti-äiti ei oikein meinaa mahtua samaan nahkaan...

Ihanat unet siul kyllä on! Jos Kaikasta tulee tähtipelaaja niin hän saa aikamoiset fanijoukot täältä forulta kentän laidalle! \º/

Saitkos kihistyä loput paineet ulos vai pitääkö mennä purkamaan lenkin kautta? No, jos se onkin uutta energia, uusia aatoksia uudelle kuulle.

Täällä on viikon sekä viikonlopun jäljiltä silmät ristissä. Nappulan pyöriminen sekä hampaidenteko on vienyt unet pieneltä (ja hieman isommiltakin). Toissayönä sain hänet hetkeksi rauhoittumaan rattaiden toppapussiin, jossa ei pääse pyörimään ja viime yön hän aloitti tiukasti lakanaan kapaloituna. Mutta herkässä on kiukku kun ne ikenet kutiaa niin hirveästi. Voi kun ne hampaat nousisivat läpi - kun toisen on jo niin vaikea olla, kiihtyvällä tahdilla. Päiväunet ulkona on pop, äidinmaito-jääpala harsossa ehdoton. 

Tästä syystä emme viime sunnuntaina lähteneet uimahallillekaan. Neiti kun mesosi 01-04 ja vekkarit oli herättämässä 05.00 70 km ajomatkaa varten, joten tuumasin isännälle, että yleisen turvallisuuden vuoksi jätämme tämän kerran väliin. Salossa on hyvin järjestetty vauvauinti; maksat alkuun 6/8 kerrasta ja jos käyt kaikki niin loput kaksi yksittäin. Näin ei mene rahaa ns. hukkaan. Josko ensi viikolla pääsisimme polskuttelemaankin.

Tämä vapautunut aika käytettiinkin hyvin hyödyksi yläkertamme kimpussa. Vaari ja isi saivat Helmen huoneen kattopaneelin sekä laminaatin laitettua. Käyn viikolla hakemassa listavärkit, ikkunankierrot - niin se huone alkaisi olla valmis ja he siirtyvät tekemään tulevaa makuuhuonettamme. Oi ihanuutta.

Perjantaina rempaisinkin ja kävin hakemassa Helmen kanssa tammaselle länkkäri-satulan. Tarjoutui todella hyvä diili laadukkaasta satulasta, ja tuumasin isännälle etten itse perusta lännenratsastuksesta MUTTA - jos hän ikinään kokee haluavansa ratsastaa, niin tuosta sohvasta ei tipu ja se on miestenvärkkejäkin ajatellen suunniteltu - niin vieköön hän kaupan loppuun MUTTA jos häntä EI todellakaan kiinnosta niin sitten sijoitamme ne rahat muuhun käyttöön - rahareikiä löytyy kyllä. No, isäntä yllätti, osti satulan ja tuodessani sen "koe-istui" sen todella makustellen ja pohtii sen käyttämistä jopa satulasepällä huollossa. >0D Nyt täytyy vain opettaa tammanen tuohon satulaan.

Mutta nyt kodinhoidon kimppuun - ollappa Molly Weasly taikasauvoineen taikoa pyykit pesemään ja viikkaamaan itsensä, luudan luutimaan jne... ;0)
 
Moro!

Se ois taas sitten maanantai. Pitäisi varata aika hiustenleikkuuseen. Ajattelin pistää pitkän lettini poikki ja pinoon ja palata lyhyeen malliin!

Onneksi pojan silmä tokeni, kun puhdistelin sitä keitetyllä vedellä. Ilmeisesti siis johtuu vaan hankauksesta. Enkä kyllä yhtään ihmettelekään, kun ensin tunkee nyrkin suuhunsa ja sen jälkeen silmään, että jos vähän simmu punottaa!

Vauvakuumeilusta: Minulla on ehkä pieni orastava kuumeenalku...ollaan kyllä miehen kanssa suunniteltu, että syksyllä ruettais yrittämään pojulle sisarusta. En haluaisi lasten välille liian isoa ikäeroa ja nuo äitiys-/vanhempainpäivärahatkin pysyis ihan kohtuullisina, jos ikäeroksi jäisi alle kaksi vuotta. Muuten tipahdan minimirahoille, mikä tekisi melkoisen loven kuukauden tuloihin...tosin asunto-ongelma pitäisi saada myös ratkaistua ennen mahdollisia uusia tulokkaita, koska jo nyt alkaa tämä kaksio tuntua liian pieneltä meille kolmelle (ja kissalle)...

Ootko tinztinz jutellu kenellekään tuosta synnytyksestä? Meinaan vaan ihan sillä, että saisit "mielenrauhan", eikä tarvitsisi miettiä enää menneitä!  Enkä tarkoita tällä sitä, että sitten voisitte hankkia lisää lapsia, vaan ihan juuri oman itsesi takia!

Jahas...taas on tämän viestin kirjottamiseen menny joku tunti, kun välissä sai syöttää pojun ja vaihtaa vaipan ja nyt se taas kiukuttelee väsyneenä tuossa vieressä, kun ei malta nukahtaa...kertaalleen tänään jo päikyille nukahtanu hirmuisen huudon jälkeen ja eilen illalla sama juttu. Mikälie kiukuttaakaan, mahakivut vaiko joku muu... emoticon Tarttee siis poistua takavasemmalle ja yrittää saada pikkumies rauhottumaan! Hyviä viikon jatkoja kaikille! emoticon
 
Moikka!

Lauantaina kiskoin kaljaa niinkuin en olisi ollutkaan vuotta ilman :D alkuillasta kyllä siideri ja muu juoma tökki ja tuli pääkin kipeäksi, mutta sitten kun bileporukan kanssa päästiin baariin niin juomaa meni ja meni..
Olin neljän jälkeen kotona ja päivällä poju tuotiin kotiin.. Voi hemmetti että kävi sääliksi sitä reppanaa, vaikka oli mennyt papan luona hyvin ja herännyt vaan 2 kertaa yöllä syömään.

Tänään sain vasta uudet kestovaippojen kankaat ja pääsen tällä viikolla ompelemaan lissää..

Punkeekos teillä muilla jo vauvat istumaan? Pelästyin tänään kun Valtteri sai itsensä juuri ja juuri istuma asentoon sitterissä :p
On se aiemminkin vähän punkenut ylös mutta nyt sitten voimaa tullut enempi nähtävästi :))

Onnea uusille vauvanyrittämisille! Miä katon sitten 10 vuoden päästä, jos olen ollut kauan jonkun kanssa jne.. Mulla ei vaan olisi keskittymiskykyä huolehtia peräjälkeen kahdesta vauvaikäsestä ja nostan kaikille teillä hattua montamontamonta kertaa :--D

Juuppis, pitää mennä!
 
Noniin, nyt on ostettu lentoliput sekä majoitus! Toukokuussa Kreeta kutsuu!!emoticon Jipiiii!! :))

Kohde vaihtuikin Kanariansaarilta Kreetalle, sillä lentoja oli hirveen hankala saada tolle ajankohdalle kanarialle, mutta toi Kreeta passaapi oikein hyvin! ;) Meillä on siellä sellanen 200 neliön huvila, oma uima-allas, 4 makkaria, 4 kylppäriä, merinäköala jne... AAAhhh!! Can't wait!!! emoticon :D 

Jännittää kyllä, et miten lentomatka sujuu ton muksun kaa... lentoaika 4h.. mutta eipä sitä tiiä ennenkö kokeilee :D Täytyy kysellä vinkkejä pikkulapsen kanssa matkustamisesta kaverilta, joka kävi vastikää perheensä kera ulkomailla.. 


Istumisesta: Joo-o, todellakin pyritää istuma-asentoon sitterissä jatkuvalla syötöllä, ja osittain siinä jo onnistutaanki pysymään.. emoticon  Täytyy kyllä kysästä torstaina tosta istumisesta neuvolassa, vaikka eikö sitä sanota että lapsi on (pikkuhiljaa) valmis istumaan kun ite siihen asentoon pyrkii.... (???)

Ei tuu tästä kirjottamisesta ny mitään, kun poika "häirittee" keskittymistäni kärtyämällä leikkimatolla, kun ei pääse vyöryyn kun nuo kaarienjalat tulee aina tiele...emoticontäytyy siis rientää avuksi.. :)




 
Täällä ollaan ihan väsyjä... nyt on ollu pari yötä,varsinki aamuyöt ihan mahottoman levottomia, pieni nukkuu ja möyrii vaan mie en nuku ku kuuntelen että mitä ihmettä se nyt taas tekee!

Jotain ilonaiheitakin! tänään onnistuin "nukuttamaan" poijjaan päikkäreille niin että vein sänkyyn ja laitoin peiton päälle ja lähin käymään veskissä niin olikin jo nukahtanut siihen itksekseen *tuulettaa!!!!* tätä ei oo vielä tapahtunu ikinä tähän neljään kuukauteen mennessä.

Meillä sylissä koko ajan väännetään itteensä istuma-asentoon ja menee kyllä hermo, jos ei onnistu eikä siihen istumiseen apua saa. Sitterissä tätä ei tapahu ja lattialla ollessa ollaan vieläki ku mitäki lahnoja, ei varmaan oo yritystä mihkään... noh, kaikki aikanansa :) Oon ostanu kivoja sukkia joita se onki alkanu katteleen emoticon  mutta ei vielä kuitenkaan yritä ottaa jaloistaan kiinni.

Saadaan parilla kympillä matkarattaat hommattua sinne matkalle  (onneksi!) niin ei tartte uusia ostaa.... yhistelmän rattaita en yrittäskään ottaa matkaan. saadaan myös samalta immeiseltä turvaistuin :) joo, vähän aikasta muttaku hyvän saa ja halvalla niin kyllähän se säästyy siihen asti ku tarve tulee...

Onnea mammalle näin jälkijunassa :)

mitähän sitä muuta.... Ainii, katoitteko muuten sitä ensimmäistä jaksoa ohjelmasta sydänääniä? mulla jäi jotenki sellanen mieli sen naisen puolesta jolle se käynnistys tehtiin kun se ei sitä epiä saanu että ihan tahallaan sitä pimittivät vaikka synnytys etenikin nopsaa (mutta sehän oli tiiossa periaatteessa ja se monta kertaa se nainen siitä sano että sen puudutuksen haluaa ku aiemmassa synnytyksessäkin se oli menny niin viime hilkulle)... mielenkiinnolla kyllä jään oottamaan seuraavaa jaksoa ja seuraavia synnyttäjiä :)


vauvakuumeesta... välillä on, välillä ei. kyllä me se toinenkin halutaan ehottomasti jossain vaiheessa ja kauheen pitkään ei varmaan voida oottaa kun ei tiijetä miten kauan se voikin sitten antaa itteesä odotuttaa... mutta mua on kyllä alkanu kiinnostamaan myös opiskelut uudelleen :) mutta ens keväänä sitten varmaan tiedetään mitä tehään... jos laitetaan asunto myyntiin niin ja vuokralle mennään niin sitten ei ois mitään esteitä opinnoillekkaan...

nyt heräs samuel uniltaan, pitää lähtiä kattelemaan  :)

sii juu gööls!
 
Takaisin
Top