ÄrrinMurrin!

kaHja88

Vauhtiin päässyt keskustelija
Lokakuun äidit 2019
Onkos muut huomannu olevansa entistä kärttysämpiä? Itse olen kyllä huomannut tulistuvani entistä herkemmin, kröhöm muutenkin aika tulisielu :D Ei se toki kivaa ole.. Jälkeenpäin vaan tulee pahamieli :/

Tänne voi myös purkaa jos jokin asia kiukuttaa :D Kiukutellaan sit yhdessä :wink
 
Joo-o... Viime viikosta lähtien on hermot mennyt milloin mistäkin. Tätä samaa on ollut edellisissäkin raskauksissa, joten tiedän kyllä mistä johtuu, mutta ei se siitä itsensä hillitsemisestä tee yhtään helpompaa. :arghh:

Temperamenttia on muutenkin jo ihan riittävästi, niin tämä on välillä vähän haastavaa.. :rolleyes:
Ei se, että tyttö on astunut vahingossa koirankakkaan, ole välttämättä se maailman suurin asia. Tai se, että tiputan itse tomaattitölkin keittiön lattialle, niin että roiskuu kaikkialle..? :)
 
Olinki jo huolissani et oonko sekoomassa :confused: mut nähtävästi lyhyt pinna kuuluu asiaan :grin
Juurikin tuossa riitelin isännän kanssa, ja huomasin oikein ärsyttäväni miestä kun tajusin et sillä alkaa mennä hermo. Tällaista en siis normaalisti todellakaan tee, vaan pyrin olemaan se tyynnyttelevä osapuoli. Saapi nähä mitä tästä raskaudesta tulee, kun mies on aika tulisielu ja jos nyt itelläki olemaan lyhyempi pinna.
Vieraittenkin ihmisten kanssa toimiessa huomaa että muitten ihmisten edesottamukset ärsyttää tosi herkästi.
 
Mulla on kanssa välillä ollut hermot tosi kireellä. Ja välillä napsahtaa ihan ykskaks. Tänään kaupassa teki mieli vetästä itkupotkuraivarit ihan vaan siks kun väsytti niin paljon. Selvisin sentään kunnialla kotiin.

Ja välillä ihan muuten vaan jotkut asiat suututtaa niin paljon, että tekis mieli itkeä.

Onneks mies on suht lepposa luonne eikä yleensä provosoidu mun kiukutteluista :grin
 
Vedän herneet syvälle nenään mitä turhemmista asioista.
Mies harmittelee kun pitää vähän pakon edessä vaihtaa isompaan autoon, ja käännän sen tottakai päässäni niin että se on miun vika. Tai kun mies kyllästy lomapäivänään olemaan sisällä, niin tottakai minä oon laiska, saamaton ja mies vihjailee että oon iso.

Näähän on siis ihan loogisia, eikö? :anyone
 
Ei kyllä varsinaisesti liity millään tavalla raskauteen, muuten ku että en ilman raskautta olisi koko mainosta varmaan nähnyt. Mutta olenko ainoa ketä ärsyttää ja ällöttää tuo puuromainos? Etenkin tuo lähikuva missä se lusikka uppoaa sinne puuroon. Yök. Toivottavasti kyseessä ei ole just ne maailman parhaimmat ja kätevimmät reissupuurot, koska en aio ostaa :D
 
Ei kyllä varsinaisesti liity millään tavalla raskauteen, muuten ku että en ilman raskautta olisi koko mainosta varmaan nähnyt. Mutta olenko ainoa ketä ärsyttää ja ällöttää tuo puuromainos? Etenkin tuo lähikuva missä se lusikka uppoaa sinne puuroon. Yök. Toivottavasti kyseessä ei ole just ne maailman parhaimmat ja kätevimmät reissupuurot, koska en aio ostaa :D

Joo! Muakin ällöttää se, ja alkaa aina vähän ärsyttää kun se on siinä tyrkyllä :D
 
Ei kyllä varsinaisesti liity millään tavalla raskauteen, muuten ku että en ilman raskautta olisi koko mainosta varmaan nähnyt. Mutta olenko ainoa ketä ärsyttää ja ällöttää tuo puuromainos? Etenkin tuo lähikuva missä se lusikka uppoaa sinne puuroon. Yök. Toivottavasti kyseessä ei ole just ne maailman parhaimmat ja kätevimmät reissupuurot, koska en aio ostaa :D

Et ole ainut, oon miettinyt pitkään samaa. Tai ei se mua varsinaisesti ärsytä, mutta ällöttää :grin

Edit. Nimenomaan ällöttää tuo kohta missä lusikka uppoaa puuroon :yuck:
 
Ja toinen mikä on aina ärsyttänyt, on raskaana olevien naisten tapa ilmoittaa kauanko on ollut raskaana, eli viikot ja päivät. Ei ulkopuolista oikeasti kiinnosta niin tarkka informaatio. Ja nyt tiitteränä lasken niitä itekin ja olen jo tänne sortunut niitä listaamaan muiden mukana :D No, onhan mulla tässä vielä hetki aikaa miettiä miten itse asian ihmisille ilmoitan, kun nyt on vasta 6+1 (oli pakko :grin) menossa. Ehkä vaan, että toukokuussa olis tarkotus syntyä :)
 
Tänään on ollut kyllä vihanen aamu. Onneks oon yksin kotona :grin

Kaikki ärsyttää ihan kamalasti. Sorruin näyttämään kissalle kieltä kun meni hermot sen riehumiseen :laughing002 onneks se tuskin ymmärtää.

Mitenhän sitä uskaltaa kohta ihmisten ilmoille lähteä? Pitäis ainakin koittaa saada syötyä ensin jotain. Ei vaan maistu mikään yhtään. Tässä muutaman tunnin aikana oon onnistunut juomaan lasin vettä ja ja muutaman hörpyn juotavaa joqurttia.
 
Mullakin kaikki mitä koira tekee ärsyttää... On niin aktiivinen aina ja kokoajan seuraa perässä. Nyt tuntuu, etten jaksaisi sitä ollenkaan, kun on väsynyt ja huono olo ja kokoajan jännittää onko kaikki mahassa hyvin..
Eihän se koira-reppanan vika ole, eikä varmaan ymmärrä yhtään miksi olen niin tiukkana.. :shifty:
 
Täällä on vähän jo hermot tasaantunu. Eka viikko olin ihan kauhee, huusin ja itkin miehelle ihan koko ajan. Joskus sanoin aika rumastikin:shifty: Nyt onneks alkanu tasaantumaan ja pystyn jo keskustelemaan normaalisti eikä enää ärsytä ihan joka asia. Viime raskaudessa oli ihan sama homma. Ja muutenki kiihdyn nollasta sataan ihan sekunnissa ni hormoonien kera oon ollu oikein viehättävä:sad001
 
Mulla oli kanssa ihan alussa, ennen ja jälkeen kun testasin, hermot todella kireällä ja pinna paloi useasti. Nyt mullakin on tasoittunut mieliala, mitä nyt vähän herkistelee herkästi :D
 
Olin kans ihan raivona nuo ekat viikot :D nyt se on vaihtunut liikutukseksi. Kaikki herkistää :D
 
Miulla yleensä ennen menkkojen alkua tulee sellanen kiukkupäivä ja kaikki ärsyttää ja ketuttaa. Nyt sitä päivää ei ollu, vaan olin kokonaiset 2 viikkoo äkäinen kuin ampiainen :D Nyt on ehkä vähä tasaisempi mieli ollu, mutta alun hämmennys on vielä päällä.
 
Mullakin kaikki mitä koira tekee ärsyttää... On niin aktiivinen aina ja kokoajan seuraa perässä. Nyt tuntuu, etten jaksaisi sitä ollenkaan, kun on väsynyt ja huono olo ja kokoajan jännittää onko kaikki mahassa hyvin..
Eihän se koira-reppanan vika ole, eikä varmaan ymmärrä yhtään miksi olen niin tiukkana.. :shifty:

Meillä on koira päässyt viettämään aikaansa enenevässä määrin pihalle, just koska muuten tiuskin sille kokoajan ja sitten kiukuttelen esikoiselle.

No, koira kyllä viihtyy pihalla ja esikoiselta voi aina pyytää anteeksi ja selittää miksi äiti kiukuttelee.
 
No tää sopii tähän ketjuun nyt kyllä ku nenä naamaan!
Olen nyt siis yövuorossa ja anoppikin tiesi että olen tänään yövuoroon menossa...
Isäntä oli tämän päivä muuttamassa serkkunsa perhettä toiseen kaupunkiin, eli kokopäivän poissa.
Anoppi soitti aamupäivästä että voiko tulla siskonsa ja miehen veljen kahden lapsen kanssa käymään? Noh.. mä en osaa tollasseeseen sanoa ei, niin nehän tuli sit aamupäivästä meille. Ne oli sit toisaalta ihan ystävällisesti ajatellut et mä saan nukkuu päikkärit kolmen pienimmän kanssa. Sain nukuttuu onneks siis semmoset 2,5h muutomalla heräämisellä. Toisaalta nolotti älyttömästi et vieraat ku on käymäs ni toinen vaa vetää vatuja.
Ja sillävälin ku olin nukkumassa niin meidän whippetti joka yleensä ei lähe kuuloetäisyyttä kauemmas oli lähtenyt jonkun random lenkkeilijän mukaan! Kertovat asiasta sit ku heräsin.. ja kohtahan ne sit toivatkin sen jo sitten autolla meidän pihaan. Olivat naapureilta kysyneet vinkkiä kenen koira.. ihan kiva.
No sitten vielä pomo laitto viestiä että voinko tulla yövuoroon 1.5h aiemmin ku normaalisti! Voi luoja... Noh, tässä sitä mennään.
 
Huhhuh. Mä olisin kyllä repinyt pelihousuni jos joku olis ängennyt meille mun yövuoroo edeltävänä päivänä. Onneks nää jo tietää ettei tosiaan tartte tulla häiritteen mun unia, sillä niistä en tingi.
 
Jos nyt tähän vielä kirjoittais :)
Mulla on raskauskiukku. Kaikki ärsyttää. Jos vaikka tavara tippuu kädestä se on maailmanloppu. Yritän nauraa itselleni mut oon kyllä kun persuksiin ammuttu karhu. Voi perhe parkaa:smiley-ashamed008
 
Täälläkin kiukkua ja raivoa on esiintynyt paaljon normaalia enemmän :oops:
 
Takaisin
Top