Äitiysvaatteet

omppoloinen

Sanavalmis juttuseppä
Toukomammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Heinäkuiset 2024
Tänne kaikki vinkit äitiys- ja imetysvaatteista! :)
 
Mulla etsinnässä tyylikkäitä, mutta mukavia äitiysvaatteita työhön ja arkeen. Saa vinkata hyvät liikkeet pk-seudulla ja nettikaupat! Ekologisuus plussaa :)
 
Ei ole varmaan ekologista mutta e-baysta saa suht ok hinnalla kaikenlaista uutta ja käytettyä :) sieltä tilasin muutamat leggingsit näin alkuun! varmasti löytyy myös ekologisia vaatteita siellä. Sitten Ellos myy organic (luomupuuvillasta) tehtyä. Lisäksi siellä saa ihan XL kokoa myös :)
 
Mä ostan kaikki äitiysvaatteet aina h&m:ltä. Siellä on oikeesti kivan näkösiä ja edullisia. Yhdet h&m:n äitiyscollarit on tallessa ja ne oli parhaat raskaushousut ikinä!
 
Imetysliivit on kalliita mutta lidlistä saa urheiluliivejä jotka soveltuu tähän käyttöön ja todella edullisesti. On siellä välillä ollut ihan imetysliivejäkin pilkkahintaan.
 
Imetysliivit on kalliita mutta lidlistä saa urheiluliivejä jotka soveltuu tähän käyttöön ja todella edullisesti. On siellä välillä ollut ihan imetysliivejäkin pilkkahintaan.
Mulla on yhdet Lidlin urheiluliivit, mutta en kyllä millään keksi miten ne taipuu imetystarkoitukseen...Onkohan niitä sitten erilaisia? Rintojen koko toki myös vaikuttaa aika paljon siihen, millaiset liivit soveltuu imetykseen.
 
Siitä on kyllä kuusi vuotta kun ostin niin voi olla että nykyään myyvät erilaisia
 
Löysin eilen kirpparilta äitiystakin keväälle 3 eurolla. Tarkoitus kuitenkin ostaa kantotakki joka menee myös raskausaikana .
 
Ite kans meinasin urheiluliivejä käyttää, on sellasia mistä saa hyvi tissin esille ni soveltuu imetykseen, mutta ostan kyllä varmasti muutamat imetysliivitkin ku täytyy sit noita liivejä useemmin pestä jos samalla tavalla tulee maitoa ku esikoisen kanssa :grin normistikki aina urheiluliivejä käytän ku normi rintsikoista en tykkää jotenkin yhtään :grin
 
Kyllä minäkin muutamat imetysliivit ostan. Mulle on tärkeää saada imettää tätä kolmosta kun esikoista imetin vain kuukauden ja kakkosta en ollenkaan.

Esikoinen ei kasvanut niin neuvolasta ohjeistettiin siirtymään korvikkeeseen, no ei se kasvanut silläkään. 2kk iässä sitten diagnosoitiin maitoallergia ja refluksitauti. Kakkosta en voinut imettää lääkityksen vuoksi ja hänellä olikin suun motoriikan häiriö eikä oppinut imemään tuttipulloakaan vaan niistä piti leikata kärki pois. Hänellä diagnosoitiin myös allergiat ja refluksitauti 6vko iässä, sen lisäksi pieni aivovaurio mikä selitti mm nuo imemis- ja nielemisvaikeudet.
 
Mä oon aina panostanut hyviin imetysliiveihin ja on kannattanut :) esikoista imetin 1v4kk, tokaa imetän edelleen on nyt 1v5kk ja kolmattakin aion imettää vähintään vuoden ikään :)
 
Mä imetin esikoista 1v3kk ja tätäkin aion imettää ainakin sinne vuoden ikään. Imetysliivit on kyllä oltava, mun tissit ei vaan toimi niin että sen voisi "kaivaa esiin" jonkun topin sisältä :D Viimeks käytin jotain aika huonoja ja nyt voisi kyllä investoida kunnollisiin.
 
Äitiyshousut pitäis ostaa. Ollu lökärit viimeset pari viikkoo jalassa ni nyt ku laitoin farkut ni kinnaa mahan kohdalta ja lujaa!
 
Tuttua tuo vatsan kohdalta vaatteiden kinnaaminen. Esikoisen aikana en tarvinnut ollenkaan äitiysvaatteita, kun masu oli koko ajan niin pieni, mutta tokasta lapsesta äitiysvaatteet oli käytössä jo 4. kuulla :D
 
Molemmista oon käyttäny lopus äitiysvaatteita, nyt tuntuu että pitäis jo alkaa käyttämään kun vatsa on aivan kamalan iso. Liian iso viikkoihin, olen tosi pieni muuten niin näkyy heti.
 
Mä jouduin eilen siirtymään mammahousuihin. Iltaa kohden alkaa tavallisten housujen vyötärö kiristää niin paljon, että on melkein vaikea hengittää :rolleyes: Ja tulee huonompi olokin jos housut kinnaa. Pitäs käydä hennesiltä hakemassa parit uudet lempparijegginsit.
 
Zeni mä muistan ton tunteen edellisestä raskaudesta, tästä ei ole vielä tullut, mutta eiköhän se viikon parin päästä tule :D
 
Pari äitiystoppia ostettu. Josko yhet farkut vielä ostais. Niillä, lökäreillä ja legginseillä luulis pärjäävän :grin
 
Hyviä äitiysgollegeja pongattu tai käytössä?
 
Takaisin
Top