Äitiysvaatteet

Kyllä nyt olen tyytyväine, että tuli ostettua joskus helmi-maaliskuussa Hennesin ale-rekistä kahdet viiden euron mammacaprit jäännösväreissä (pinkit ja oranssit). Näillä ilmoilla on kiva kulkea capreissa. Tänäänkin minulla on pinkit caprit töissä :) Helteillä näm ovat liian kuumat, mutta juuri sopivat näille keleille. Suosittelen! Käykäähän katsomassa paikallisesta H&M:stä. Täällä niitä ainakin on vielä hajakokoja jäljellä ja hinta ei päätä huimaa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Wow
Pauliina1976: Oot löytänyt ihania värejä alerekistä!! Itse löysin vain valkoiset h&m:n alesta talvella. Ihanat nämäkin mutta vaarallinen väri. :)
 
Wow: Kevättalvella ajatelin, että nämä ovat liian räikeitä värejä, mutta nyt tuntuu, että nämä ovat juuri oikeat värit :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Wow
Menna, mun pitää varmaan nyt sitten toivoa, että rinnat jatkaa yhtä vauhdikkaasti kasvua syyskuuhun asti, että nää tulis entistä sopivammiksi :D On mullakin ehkä hiukan tullut ympärysmittaakin lisää... Mut varmaan sen ympäryksenkin pitää olla sitten löysemmällä, jos rinnat on isommat.
 
elenna: juu käsittääkseni nuo esim. M-koon liivit menee aika monenkokoisille varustuksille. Just saapi tuolla ympärysmitalla ja muulla pelattua. :)
 
Täällä kanssa ympäryysmitta kasvanut kohisten, yritin viikonloppuna tunkea tissejä vanhoihin liiveihin niin tunki sellaset makkarat kainalosta yli... :D Ehkä sitten ollaan näissä mammaliiveissä vaan nyt sitten jonkin aikaa ja kokeillaan pitsiliivejä uudestaan vaikka ensi vuonna.. :D
 
Wow: itse en ole uskaltanut edes kokeilla vanhoja pitsiliivejäni :D Näyttävätkin siellä kaapin perukoilta niin pieniltä raasuilta :D Ja mukavuudenhaluisena on pakko tunnustaa, että vaikka nämä odotus/imetysliivit on ehkä maailman epäseksikkäimmät, niin on ne myös mukavimmat..
 
  • Tykkään
Reaktiot: Wow
Mulla ahdisti alkuraskaudessa ihan hirmuisesti liivit ja olinkin suurimmaksi osaksi aikaa kokonaan ilman.. (Mies tykkäs.. laughing7 ) Mutta nyt ei oo väliä mitkä liivit on päällä, kaikki käy. Alkuun tuntu kans, että tissit kasvaa ihan sikana, mut nyt jotenkin tuntuu, että on palattu lähes alkupisteeseen. Kaikki vanhatkin liivit menee vielä päälle.. :D Saa nähä kuinka kauan.. :D
 
Varsinkin alusvaatteissa tällä hetkellä kyllä mukavuus voittaa seksikkyyden sata/nolla! Alushousuissakin mitä isompi mamma/mummomalli niin sen mukavampi olla. Mies aina kiusaa vislailemalla kun yritän olla "viehkeänä" näissä kuteissa.. :D
 
Mulla ei oo sitä ongelmaa kun käytän muutenkin niin epäseksikkäitä liivejä :) Mies kyllä hetkeksi sokaistui noiden oranssien väristä, ovat aika kirkkaat :)
 
Mulle menee myös edelleen vanhat liivit, ja nyt olen itseasiassa joitakin viikkoja käyttänytkin taas ihan tavallisia kaarituellisia liivejä. Jossain välissä tuntui huomattavasti paremmalta olla sporttiliiveissä, nyt ei tunnu olevan väliä. Jonkin verran on kyllä ympärysmittaa tainnut tulla lisää, ennen oli 85 ja nyt varmaan 90 tai 95 jopa ois paras, mutta vielä mennään vanhoilla!
Alushousujen kanssa on paljon tarkempaa - ne ei saa yhtään puristaa, niiden pitää olla joko riittävän matalat tai riittävän korkeat! Siskoni antoi vinkin, että kannattaa just noita mummomalleja hamstrata alennuksista jos sellaisia silmiin sattuu, ajatellen siis aikaa vielä tästä eteenpäin kun maha kasvaa, ja myös synnytyksen jälkeistä aikaa silmällä pitäen, ettei tarvitse sitten harmitella mahdollisia ohimenneitä jälkivuotoja, vaan voi hyvillä mielin heittää tahriintuneet alushousut menemään.
 
Heippa!

Tässäpäs teille päivän asu, itse kun olin näitä vailla enkä yhtään kuvaa ole laittanut :eek:

Eli kaikki vaatteet kädessä olevaa jakkua myöten ovat H&M:ltä, ainoastaan alustoppi on Vero Modasta (musta toppi, jossa pitsilaita, ei tosin erotu kuvassa). Kaulakorukin taitaa olla viimeksi mainitusta putiikista :)
 

Liitteet

  • päivän asu.JPG
    päivän asu.JPG
    532.6 KB · Katsottu: 35
Huvikseni sitten otin mittanauhan esiin ekaa kertaa raskauden aikana ja mittasin tuon rinnanympäryksen. Siis rintojen alta sen, mikä määrittää ympärysmitan liiveihin. Ja aiemmin kun oli 75cm luokkaa, niin nyt oli 83cm. Olin että oho! Ilmankos ne M-koon Bravadon liivit sopii niin hyvin.
 
Menna: Oho, aikamoinen kasvu kyllä! Uskaltautuisikohan itsekin tarttumaan mittanauhaan...? :)
 
No älä muuta viserrä. Mimmoiseksihan tässä vielä paisuukaan :D Muuten ajattelin nyt loppuraskauden pitää mittanauhan visusti kaapissa. Jännä, että leviää vaikka miten, kun ei painoa ole kuitenkaan tullut tähän saakka kuin maks. 2kg.
 
Juu, ja minä sitten AINAKIN pidän mittanauhan visusti kaapissa.... Jos te pienillä lisäkiloillanne ootte levinny useita senttejä, niin en edes halua ajatella, miten paljon laajuutta tänne on tullut, kun paino on kotivaa´alla mitattuna noussut ajasta ennen raskautta nyt 8 kiloa... !
 
  • Tykkään
Reaktiot: Wow
Ääh...mistähän löytyisi joku kesätakki. Tänäänkin laitoin vaan ohuen neuletakin t-paidan päälle, ja en sitten ottanut mitään lämpimämpää mukaan, luottaen siihen että sisällähän tässä ollaan. Ei se nyt näinkään oikein toimi. Kyllähän mulla varmaan tuulipuvun takki menee vielä päälle, mut se on niin ruma...varsinkin hameen kanssa.... huppareita oon myös käyttänyt farkkujen kanssa, mut tänään tosiaan hamepäivä.

Oli mullakin rintojen alusmitta nyt 81cm. En tiiä mitä ennen on ollut, mut 75-koon liivit on ainakin ennen olleet parhaat.
 
Olin ihan pakko mitätä omakin ympärysmitta teidän muiden innoittamana. Ennen raskautta käytin 75 - 80 rintsikoita vähän mallista riippuen ja nyt näytti mitta olevan 86 cm. Vanhat rintsikat eivät ole enää aikoihin mahtuneet kupeista eikä ympärysnauhasta. Ostin jo aika varhaisessa vaiheessa muutamat uudet rintsikat niin työ- kuin kotikäyttöönkin. Nyt olen osaan raskausajan rintsikoist ajoutunut laittamaan jo jatkopalan joten pian voivi ostaa imetysliivit ja käyttää niitä myös loppuraskauden ajan.Todennäköisesti joudun ostamaan vielä isommat imetysliivit synnytyksen jälkeen, mutta eiköhän rinnat taas jossain vaiheessa ala pienenemään... sitä ainakin toivon.

Viime viikolla huomasin etteivät vanhat urheilurintsikatkaan enää sovi joten käytän lenkkeillessä ns. kotirintsikoita, kun ei tuo lenkkivauhtikaan enää ole sama kuin ennen :)
 
Takaisin
Top