Äitiysvaatteet!

Mursutartar

Satasella mukana keskusteluissa
Olen ravannut aika monessa liikkeessä ja jokaisessa pyöritellään asian suhteen päätä.
Useassa kaupassa suositeltiin etsimään housuja great girls -osastolta. 
Nyt kun maha on vihdoin alkanut kasvaa, tarvitsen housuja, jotka ei sieltä isojen tyttöjen puolelta jalkaani juuri istu, vaikka en ihan pienimmästä päästä ilman raskautta olekkaan.

Kohtuullisen ärsyttävää, että shoppailu on hoidettava netissä. Onko jotain hyviä vaateliikkeitä tiedossa, netissä (
Zalandot ja Nellyt yms koluttu jo) tai mieluummin ihan perinteisin menoin? Täältä Helsingissä toki löytyy erikoisliikkeitäkin, onko kokemuksia?
 
H&M on yksi vaihtoehto, tosin valikoima on usein vähän mitä sattuu, esim. koot. Stockalta löytyy myös pieni äitiysvaateosasto (tai Jumbosta yksi rekki, mutta satuin kuitenkin sieltäkin hyvät farkut löytämään). Mun suosikki Helsingissä on Bebe's Kampissa, siellä on yleensä aika kiva valikoima. Mammavaatteet löytyy muuten yllättävän usein lastenvaateosastolta/sen v ierestä, ei naisten vaatteista.

Paitoja löytyy tavallisistakin kaupoista, kun vaan etsii sopivan mallisia, mutta housuissa ei kyllä todellakaan mikään "isojen tyttöjen" osasto auta.
 
Minä kans oon ostanut ihan vaan h&m :ltä 2 farkut ja niillä oon ihan hyvin pärjännyt. Toiset on vähän isommat, mutta ei haittaa:D muita vaatteita en edes meinaa ostaa, mulla on kuitenkin reilusti melko pitkiäkin paitoja. Kohta tuleekin kesä enkä usko muuten että minä ainakaan ahtaudun enää sen mahani kanssa kesäkuussa farkkuihin!:D mekot kehiin!!

Kirppiksiltä löytyy muuten myös melko hyvin noita farkkuja.
 
Takaisin
Top