Äitiysvaatteet ja pukeutuminen

Itse en ole vielä vilkuillutkaan imetysliiveihin päin, mutta muutamat mamma farkut tuli ystävän avustuksella löydettyä 5€:n alekorista. Siis normaalihintahan olisi varmasti ollut 50€:n tietämillä, mutta satuttiin muuttomyyntiin. :P Muutaman topin olen H&M:ltä tilaillut ja muutaman sain tätiltäni kun hän ei enää niitä paitoja tarvitse.. :)
 
Liiveistä vielä.. Taitaa vähän riippua mistä ne liivit ostaa... itse en nimenomaan halunnut yhtiäkään välikokoisia hankkia, niin painelin viime raskaudessa jo tosi aikasin liivikauppaan ostamaan imetysliivit kun vanhoista alkoi tursuamaan yli. Siellä osattiin kyllä neuvoa koko niin, että oli vähän ns.kasvuvaraa maidon nousullekkin. Niillä pärjäsinkin sitten koko loppuraskauden ja imetysajan! Mutta kaikki tyylilään ja varmasti niin vaihtelee ihmisestä riippuen paljonko maidon nousu sitten rintoja vielä kasvattaa... :)
 
Lady Murmeliina minäkään en aio käyttää imetysliivejä kuin vain pakon edessä, sillä en muutenkaan pidä rintsikoita. Olen pärjännyt mainiosti ilman 8 vuotta, mutta nyt luulen että yhdet on pakko hankkia, jotta julkisilla paikoilla ei ole paita aina maidossa. Olen myös ajatellut hankkia paljon imetystoppeja, sinne alle saa varmaan viriteltyä liivinsuojat.

Minä uskon myös että rinnat pysyvät parempina jos ei käytä liivejä. Ja olen mielestäni siitä hyvä esimerkki, rintani eivät ole muuttuneet mihinkään 10 vuoteen. Nyt ne tosin tulevat varmasti muuttumaan imetyksen myötä, mutta toivon että eivät rupea roikkumaan kauheasti.
 
Mäkin olen todella huono käyttämään rintsikoita, kun on pienet rinnat aina olleet. Toppeja lähinnä. Valaiskaahan, mikä on imetystoppi ja mikä on sen funktio? Onko joku hyvä merkki, mitä voisitte suositella? Sorry ihan olen kujalla tästä(kin) asiasta :)
 
Ilmeisesti tarkoittavat ihan perus H&M toppia jossa spagettiolkaimet jotka saa irroitettua tuosta edestä jotta paitaa saa alas imetystä varten.

Mä oon tähän mennessä ostanut parit imetys "urheiluliivit", vai miksi niitä kutsuisi. Saapahan rinnat vielä muuttaa muotoaan, mutta mahtuvat vielä niihin hyvin.
 
Takaisin
Top