Äitiyspakkaus

Ehdottomasti otan pakkauksen ensimmäiselle, haluan päästä hypistelemään pikkuvaatteita:Heartred En ole vielä ollenkaan käynyt kaupoilla katselemassa lastenvaatteita, ajatuskin tuntuu ihan oudolta. Mitään hankintoja en ole uskaltanut vielä pohtia. Tuo äitiyspakkaus tulee varmaan olemaankin ensimmäinen hankinta, jos se todellisuus alkaisi viimein iskeä siinä hypistellessä:D
 
Aion tilata kun esikoinen on kyseessä. Googletin äsken sisällön ja noh, kyllä noi vähän turhan sinisiltä mun silmään vaikuttaa. En pidä ruskeastakaan joten... Mut eihän ne minua varten ole vaan vauvaa :)

Mun syntymän myötä tullusta äitiyspakkauksesta on muuten nyt vieläkin, 29 vuotta myöhemmin käytössä monia tavaroita. Oli joku vaippojenvaihtoalusta niin siitä äiti leikkeli saunapeflettejä ja ne ovat käytössä edelleen viikottain. Vauvojen hiusharja päätyi kissan turkin harjaamiseen lopulta. Oli joku muukin tuote mutta nuo kaksi ovat jääneet kirkkaimmin mieleen.

Onhan tuo äitiyspakkaus sellainen juttu että täytyy se kerran ainakin ns. kokea :)
 
Me ei taideta ottaa pakkausta, koska oon kirppishullu ja oon ostellu aikalailla valmiiksi kaikenlaista. Otin pakkauksen esikoiselle ja niin otti mieskin esikoiselle, mutta päätettiin, että tälle uudelle ei haluta pakkausta, koska ei vaan meidän maku ja kelan maku kohtaa vaatteiden väreissä ja kuvioissa.

Saatetaan ottaa pakkaus, jos löydetään ulkomailta halukas ostaja, mutta muuten otetaan rahana ja käytetään muihin vauvahankintoihin, kuten esimerkiksi pinnasänkyyn.

Ihanaa, että Suomessa voi tuollaisen saada ja oli ihan lifesaver esikoisen kohdalla, kun olin itse 18 vauvan syntyessä, mutta koska nyt ikää on jo huomattavasti enemmän, on maku sen verran muuttunut, että haluan itse valita kaikki vauvalle tulevat vaatteet (paitsi tietysti vaatelahjat ovat aina tervetulleita).

Tulipas tästä monimutkainen teksti. Ehkä pointti kuitenkin tuli selväksi :D
 
Me ei olla vielä päätetty otetaanko pakkaus vai ei. Esikoiselle otettiin silloin muutama vuosi sitten ja siitä on vielä kaikki säästössä. Hyvin vähän sieltä tuli lopulta mitään käytettyä; muutama valkoinen body, yhdet potkuhousut, makuupussi, peitto, kevytvanupuku ja ehkä sukat. Mulla ei myös maku ihan kohtaa pakkauksen maun kanssa. Viime pakkaus oli kovin ruskea ja tämäkin näyttää kovasti saman sävyiseltä, joten epäilen ettei taaskaan kauheasti pääsisi lopulta käyttöön. Varsinkaan kun esikoiseltakin on niin valtavasti vaatetta säästössä.

Toisaalta taas tuntuu, että pakkaus pitäisi ottaa ihan vaan sen idean vuoksi. Voihan ne itselle sopimattomat laittaa sitten eteenpäin. Mutta pohdinta jatkuu, onneksi ei tarvitse vielä päättää. :)
 
Luultavasti ei oteta. Esikolle se silloin aikanaan otettiin, ja olihan se ihana, vaikka ei ne vaatteet (silloinkaan) oikein miellyttäneet, etenkin kun typykälle niitä päälle sommitteli.
 
Pohdinnassa on otetaanko vai ei. Kovin poikamainen on mielestäni pakkaus nyt. Esikoiselle otettiin, oli -10 pakkaus. Melkein kaikki tuöi käyttöön, yhtä haalaripukua en osannut käyttää ja yhdet potkarit oli liian kapeat pullealla tytölle. Olen koko pakkauksen säästänyt ja toisaalta haluaisin toisellekin lapselle omansa säästää.
 
Ehdottomasti haluan pakkauksen :)
Ensimmäistä odotan, joten ei ole mitään vielä valmiina. Ihana päästä sitten hypistelemään pieniä vaatteita ja tavaroita kun paketti saapuu. Joo, voihan niitä hypistellä muualtakin ostettuna, mutta paketissa (varsinkin ensimmäisessä) on se jokin "spesiaalin" tunne.
 
Me varmaan otetaan, ensimmäinen kun tulossa. Ihan kauheesti en kaikista vaatteista tykännyt mitä siellä on, mutta varmasti ne menee kivojenkin joukossa.
 
Sama homma, aiotaan ottaa kun esikoinen tulossa. En liiemmin välitä niistä kuoseista, mutta kyllä siinä paljon käyttöön tulevaa tavaraa silti on ja koko pakkaus ajatuksena muutenkin. Ihanaa :Heartred
 
Esikoiselle otettiin, toiselle ei ja tälle kolmannelle jätetään varmaan myös ottamatta.. Ei ollu kun muutana vaate mistä tykkäsin, ja ne taidan metsästää fb:n äitiyspakkauskirppikseltä. Liinavaatteita, täkki, hiusharja, sakset ym ku on esikoisen pakkauksesta tallessa niin ei varsinaisesti tarvetta oo sille sisällölle kun vaatteitakin löytyy kahen lapsen jäliltä.. Tietysti jos poikalupaus saadaan niin "joutuu" ehkä ostaa vaatetta kun kaks aiempaa on tyttöjä :D
 
Me saapui äitiyspakkaus toissaviikolla ja on tosi kiva! Ehkä värit enemmän sinipainotteisia, mutta mukana toki muitakin värejä. Tykkäsin erityisesti makuupussista.
 
Mulle tuli just ilmoitus, että äitiysavustus on myönnetty. Päädyin pitkän pohdinnan jälkeen ottamaan avustuksen pakkauksena ja nyt tuskin maltan odottaa.
 
Haettu, avattu ja ihastuttu!!! :love2 ...vähän tuli sellainen fiilis, että kohta pitäisi kai sitten jotain tsypyä synnytellä niihin suloisiin vaatteisiin täytteeksi -o-ou :wideyed:

Tuleva isoveli nautti isoista harsoista ja villeetti kummituksena ympäri asuntoa :grin
 
Pakkaus haettu ja tutkittu :) Tykkäsin, vaikka olikin hiukan liikaa sinistä mun makuun. On se vaan huikea etu saada ilmaiseksi tollanen määrä tavaraa!
 
Takaisin
Top