Äitiyspakkaus

Meillä äp-hakemus oli käsitelty kiirastorstaina, ja paketti oli noudettavissa tasan viikon kuluttua siitä, eli viime torstaina. Nyt suurin osa pestävistä jo pesty, tässä uudessa on vasn muutamia värikkäämpiä vaatteita, joita ei ihan vaaleiden kanssa viitti samaan koneelliseen laittaan. Mut ihania ovat, ja ihan hyvänkokoisia pienimmätkin :)
 
Joo, paketti tuli todella nopeasti! Edellisenä iltana tosin tuntui että huomenna se varmaan tulee, ja koitin toppuutella itseäni, mutta niinpä vaan sieltähän se ilmoitus ja paketti tulivat!
 
mä tein hakemukset 28.3. ja vielä näyttää olevan käsiteltävänä -tilassa. Tuntuu et kaikki muut on saanu päätökset melkein heti :grumpy: mut kaippa minäkin sen sieltä saan... :)
 
Tinni Lohdutuksen sana, minä tein hakemuksen 24.3 eikä pakettia näy vieläkään.. Tosin minulla on jo päätös, mutta ei se kamalasti lämmitä. :grin
 
Kyllähän se paketti sieltä sitten tulee ennemmin tai myöhemmin kuhan vaan päätös olis. tehty.. mutta just tuntuu et kaikki kertonut et päätös on tehty siitä lähes heti hakemuksen jälkeen.. Mutta tuskin siinä mitään syytä ainakaan pitäis olla ettei sitä sais kun ajoissa kuitenkin hakenut... eiköhän se päätös sieltä mullekin
tule :)
 
Täälläkin laitettu hakemus 23.3, tänään tullut viesti että hakemus käsitelty eilen ja tänään postitettu.
 
Kelan sivuilla luki, että paketti ois postitettu 30.3. mutta vieläkään ei oo mitään postista kuulunu :rolleyes: kait se paketti sieltä joskus tulee...
 
Pakkauksen mukana tuli lappunen, että kaikki tulisi pestä 60 asteessa. Onko tämä täysin välttämätöntä vai riittääkö 40 asteen pesu? Tuli vain mieleen, että eihän omatkaan vaatteet kaikki kestä 60 astetta ja vaikka kestäisi niin kutistuisi..:confused:
 
Mä ainakin oon pessyt kaikki vauvanvaatteet 40 asteessa ja jutellut kavereiden kans kellä on ennestään lapsia niin he ovat myös pesseet aina 40 asteessa. Itse käytän kyllä pitempää, lastenvaatteille tarkotettua pesuohjelmaa mutta asteet oon pitänyt samassa.
 
Takaisin
Top