Äitiyspakkaus?

Viittiskö joku valasta mua ku muistaakseni puhuttiin täällä että jos ei pakkausta näy eikä kuulu nii kannattaa soitella perrään. Pakkaus on siis mulle myönnetty mutta ei oo tullu vaikka yli 2 viikkua sitä on ooteltu.. Mihin kannattas ottaa yhteyttä vai kannattaako vielä?
 
Mää sain seurantakoodin spostiin ootko käyny kattoo? Ja juu kyllähän kannattaa kysellä perään jos ei kuulu :)
 
Ei oo mitään seurantakoodia tullu :eek: Omanalueen kelaan soittaa vai jonnekki tehtaalle? (Blondi ilmoittautuu) :D
 
Soita Kelaan jos ei rupee kuulumaan kolmeen viikkoon siit ku tuli ilmotus et se on tulossa
 
Ootteko muuten kuivannu rummussa vaatteita, uskaltaako? Koirankarvoja niihin tuleevaemasti pesus ni sais ne pois
 
Oon kuivannu, ei oo mitään käyny, korkeintaan vähän (ei merkittävästi) kutistunut.
 
Mie kuivasin äp:n vaatteet rummussa, kuten muutkin vauvan sisävaatteet. Ei käyny kuinkaan. :)
 
Tuo on hyvä asenne :) ite ku just sain tuon rummun niin en ole kerenny kokeilee muulle ku lakanoille.. Töistä sen verran tiedän et collegeja sinne ei kannata laittaa :wink tai sit pitää vähän pienemmällä lämmöllä kuivata
 
En ole muuten mitään ehtinyt rummulla pilata! :woot: Kaikki muut laitan sinne, paitsi sellaiset, joita ei selvästikään kannata, kuten rintaliivit.
 
Meillä on kanssa niin, että ne jotka ei kestä 60asteen pesua ja rumpua, niin meillä ei sellasia käytetä, pl. tosiaan juhlavaatteet, rintsikat, villaiset.... enkä mä kyllä kalliita lastenvaatteita (pompit, miikkarit, noshit..) rumpuun laita.
 
Joo, tietenki järjen käyttö siinä mitä sinne tunkee :) ihmettelin vaan kun kaikissa kielto rumpukuivauksesta mut jostain luin et valmistajat ei vaan haluu vastuita. Mut tosiaan jos vaate kestää 60 asteen pesun ni miksei kestäis kuivuriaki... Hyvinä tulivat uunista ulos :)
 
Mä en ois halunnu rumpukuivata vauvan kuteita (pysyy jotenki raikkaamman olosina) mutta juurikin koirien takia kaikki mahdollinen on rummutettava :/ ja kyl meillä menee tissiliivitki jos on unohtunu pestä ja tarvii äkkiä puhtaat :D mies kutisti mun sormikkaat ja mä kutistin sen villapaidan vahingossa. Ei muita vahinkoja oo toistaseks sattunu :P
 
Jos olette palauttaneet äitiyspakkauksen tuotteita, niin kauanko on kestänyt saada uusia tilalle? Mä palautin lakanan kun siinä oli väritahra. En muista milloin, ehkä pari viikkoa sitten. Ei oo näkynyt uutta.
 
Ahhahaa, keltasen potkuhousujen pöllöistä tuli sinisiä pesussa :D nyt se on vielä kauheempi (en tykänny alunperinkään), jollekin muullekin oli käynyt niin.. Nyt en muista mistä luin..
 
Minusta ne oli just parhaat koko laatikossa. Onneksi minulle ei ainakaan eka pesussa käyny niin...
 
No mie pesin ne värikkäämmät keskenää ni niist sinisistä housuista varmaan irtos värit..
 
Takaisin
Top