Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Jossain ryhmässä taisi olla puhetta, että kuulemma se äitiyspakkaus julkaistaan maaliskuussa 😊

Me ei vielä tiedetä kumpi otetaan. Esikoisesta otettiin, niin nyt ei välttämättä tarvita. Voi olla että otetaan rahana ja ostetaan kiillä rahoilla vauvalle turvakaukalo, kun se on melkein ainoita hankintoja mitä joudutaan tälle minille hankkimaan 😊
 
Kelan instassakin näköjään maaliskuu mainittu, löytyy tuon julkaisun kommenteista. Voi jee kun pitää vielä odottaa.. 🙈
 

Liitteet

  • Screenshot_20240117_141123_Instagram.jpg
    Screenshot_20240117_141123_Instagram.jpg
    491.5 KB · Katsottu: 24
Mä oon kovasti pohtinut ottaisko rahana vaikka esikoinen kyseessä. Kiinnostaa toki minkälainen 2024 pakkaus tulee olemaan, mutta pakko myöntää jossei esimerkiksi vaatteet miellytä itseä, koen että raha on sitten parempi vaihtoehto meille :)
 
Onkos niin, että vaikka julkaisevat uuden pakkauksen maaliskuussa, silti saatetaan vielä saada 2023 pakkaus kun käyttävät ne eka loppuun? Mulla ainakin taitaa osua se hetki millon voi alkaa tilaa tuon pakkauksen just helmi-maaliskuun taitteeseen, eli aika siinä ja siinä menee 🤔 melkeen kantsii äkkiä sit tilata jos 2024 pakkaus osottautuu huonoks, niin ehkä ehtii saada vanhan 😄
 
Onkos niin, että vaikka julkaisevat uuden pakkauksen maaliskuussa, silti saatetaan vielä saada 2023 pakkaus kun käyttävät ne eka loppuun? Mulla ainakin taitaa osua se hetki millon voi alkaa tilaa tuon pakkauksen just helmi-maaliskuun taitteeseen, eli aika siinä ja siinä menee 🤔 melkeen kantsii äkkiä sit tilata jos 2024 pakkaus osottautuu huonoks, niin ehkä ehtii saada vanhan 😄
Ainakin tuolla instajulkaisun kommenteissa luki, että uuden pakkauksen julkaisunkin jälkeen jakelevat 2023 pakkaukset ensin pois 😊
 
Pakkauksen sisältöä odotan ja teen sitten päätöksen kumman otan. Aiemmin olen ottanut pakkauksen ja onhan se ihanaa avata ja hypistellä.
 
oon ollut ajatuksessa että otan pakkauksena! esikoista odotan joten se on semmonen kiva lahja itselle ja sit voi tehdä miehelle isyyspakkauksen 🥰 joo maaliskuussa julkaistaan mutta loput 2023 pakkaukset jaetaan ennen kuin 2024 pakkausta aletaan jakaa. voi siis mennä jopa huhti- kenties toukokuullekin ennen kuin 2023 pakkaukset on loppuunjaettu. itse ajattelin odottaa että näen sen 2024, toivon hirveän kovasti että se olis mieleinen ettei sit harmita jos ne 2023 ehtii loppua enkä ehdi saada sitä.
 
Ehdottomasti pakkaus vaikka onkin neljäs lapsi tulossa. Mitään vauvatarvikkeita ei ole tallessa kun kuopus täytti juuri 7v ja hänen kun piti olla viimeinen, niin hävitin kaikki vauvakamat eteenpäin heti kun oli vaan mahdollista 😆
 
No, maaliskuun vika eikä ole vielä edes julkaistu. Siinä ja siinä puhutaanko huhtikuun puolella enää edes alkuvuodesta, niinkuin Kela lupasi julkaisun.
 
Toivoin myös, että -24 pakkaus ehdittäisiin julkaista viimeistään huhtikuun alussa. Heikolta näyttää ☹️ Otan todennäköisesti pakkauksen, mutta olisin uuden sisällön halunnut nähdä 😅
 
Ja nyt se on julki! Täältä pääsee sitä tutkimaan. 😊 Venyttämällä tilausta voitte vielä mun laskutaidon mukaan saada uuden. Kumpi teitä miellyttää enemmän?
 
Ja nyt se on julki! Täältä pääsee sitä tutkimaan. 😊 Venyttämällä tilausta voitte vielä mun laskutaidon mukaan saada uuden. Kumpi teitä miellyttää enemmän?
Tykkään tästä uudesta tosi paljon! Laitan sen tilaukseen viimeisenä mahdollisena pälvänä, eli 2kk ennen laskettua aikaa ja toivon parasta 😂❤️
 
Laatikko on söpö, mutta sisältö ei herättänyt oikein mitään fiiliksiä. Ei siis harmita yhtään, että päädyin ottamaan rahana. Ostin käytettynä sellaiset kuosit, mistä tykkäsin... 😁
 
Takaisin
Top