Äitikavereita Helsingin Viikistä/lähistöltä

Plussaplussa

Silmät suurina ihmettelijä
Noniin, vihdoin ja viimein itsekin uskaltauduin avaamaan suuni täällä. Tätä foorumia on tullut kyllä seurattua aika pitkäänkin sen koommin itsestä ilmoittamatta. :)

Eli siis oon 20-vuotias esikoisen odottaja Helsingistä. Muutin avopuolisoni kanssa Tampereelta tänne vasta elokuun alussa, enkä tunne täältä oikein ketään. Puoliso opiskelee ja käy töissä, eikä häntä sen koommin näy kotona paitsi öisin. Olisi kiva löytää äitikaveri, jonka kanssa voisi käydä vaikka lenkillä tai kahvilla. Päivät ovat muuten aika yksinäisiä, kun olen tällä hetkellä sairaslomalla, ja mammalomaankin on enää vajaa kolme viikkoa. Laskettu aikani on 28. marraskuuta.

Jos kiinnostuit, laitathan viestiä osoitteeseen lissu_935@hotmail.com tai ilmoittele itsestäsi täällä. :)
 
Hei,
Espoossa kylläkin asun, mutta mukava ois tutustua, itsetkään en oo kauaa asunu täällä päin.
Mulla on laskettu aika jo 30.10 ja äippäloma alkaa tän viikon jälkeen.
Mies kans on töissä päivät pitkät.
Esikoista odotan ja ikää 21 vuotta.
:)
 
ja tuonne isoon omenaan Espooseen marrasmammat tapaamiseen pääsee helposti kampista suoralla bussilla :)
 
Hei,
Espoossa kylläkin asun, mutta mukava ois tutustua, itsetkään en oo kauaa asunu täällä päin.
Mulla on laskettu aika jo 30.10 ja äippäloma alkaa tän viikon jälkeen.
Mies kans on töissä päivät pitkät.
Esikoista odotan ja ikää 21 vuotta.
:)

Mahtavaa! :) Oisko jotakin sähköpostia, mihin voisin pistää viestiä, kun koen tän foorumin hieman vaikeaksi kommunikointitavaksi?
 
23v ja luoteishelsingissä asun, odottelen esikoista ja ois kiva törmäillä muihin samankaltaisessa tilanteessa/iässä oleviin kun en tästä osasta Helsinkiä tiedä mammahommista mitään ja omassa tuttavapiirissä on tällä hetkellä vain yksi lapsiperhe :D
 
23v ja luoteishelsingissä asun, odottelen esikoista ja ois kiva törmäillä muihin samankaltaisessa tilanteessa/iässä oleviin kun en tästä osasta Helsinkiä tiedä mammahommista mitään ja omassa tuttavapiirissä on tällä hetkellä vain yksi lapsiperhe :D

Mahtavaa! Pistätkö mulle sähköpostia, niin voidaan kirjoitella toisillemme? :)
 
Takaisin
Top