Äiti on vähän väsynyt ja laittoi kännykän jääkaappiin

Miramaria

Tietävä tietäjä
Itse asiassa kännykkä on löytynyt myös wc:n pyyhekaapista ja eilen meinasin laittaa likaisen sukan jääkaappiin. Sekavuus tosin johtuu nyt lähinnä remppamuuttohässäköistä, mutta yhtä kaikki. Äiskä on vähän väsynyt ja sekoilee. :oops:

Mitä hämärää te muut väsyneet vanhemmat olette puuhanneet? :grin
 
Yks jos useampikin kerta puhelin tosiaan on löytyny jääkaapista ja vaunulenkille lähtiessä roskapussi jääny roikkuu käteen :hungover:
Näitä kyllä varmasti ois vaikka mitä, mut noi nyt ensin tuli mieleen.
 
Puhelin on varmaan se perus joka löytyy ihmeellisimmistä paikoista, omani olen hukannut lapsen vaatekaappiin tai etsinyt vauhkona vaikka ollut kädessä. Olen myös ihmetellyt leipää laittaessa pitkään mihin oli joutunut voirasia ja penkonut roskiksia myöten kaapit, löytyi mikrosta. Kuumaan kahviin tuli kertaalleen hulautettua jogurttia maidon sijaan ja täyttä, kuumaa kahvipannua olen myös sovitellut jääkaappiin. Yksin ruokaostoksilla tajusin heijaavani kärryä edestakaisin joskus ja autolla ajaessa täytyy monta kertaa varmistaa että muistinhan ottaa lapsen mukaan. :grin

Outoja hetkiä on ollut joskus kun olen jotain kysynyt vaikka mieheltä (joka ilmeisesti on asiaan vastannut) ja sekunnin sadasosassa olen unohtanut mitä kysyin ja sainko vastausta (ja minkä) mutta en kehtaisi millään kysyä...
 
Pikkuvauvalla ollu kärttyisyyttä ja tottunu istualleen heijaamaan hänet uneen tai rauhalliseksi nii huomannu että ajatuksissaan heijaan itsekseni ilman että vauva edes sylissä saati samassa huoneessa. Ja juurikin usein pitää tarkistaa että onhan molemmat muksut kyydissä. Myös noita hetkiä paljon että oon käyny mieheltä kysymässä jostain asiasta ja saanut vastauksen, sit oon jonkun ajan päästä menny kysyy että kysyinkö sen ja mitä hän vastas.

Syytän hormooneja :D
 
Mina olen koittanut avata kotiovea pankkikortilla ja myos "kaynnistaa" lastenvaunuja kotiavaimilla! Kylla tunsin itseni varsinaiseksi neroksi kun tajusin mita olin tekemassa!! :hilarious:

Ostoskarryjen heijaaminen edestakaisin kauppareissulla on myos tuttua.

Tuttavalleni kavi siten etta vedenkeitin ei toiminut (johto ei ollut seinassa), niin han oli ottanut keittimen syliin, heijannut hetken, ja koettanut sitten uudestaan :grin ei edelleenkaan toiminut... :woot:
 
Kastellut kukat pepsillä, heittänyt vaippoja vessanpönttöön, vauvan vaatteita roskikseen, aloittanut puuron teon laittamalla hiutaleita kattilaan, joka jo desinfioi tuttipulloja, laittanut korviketta omaan kahviin, jääkaappi tavaroita nostellut väärään kaappiin..siinä kai niitä, mitä ekana tuli mieleen "vauva-ajoilta" (enempää ei uskalla miettiä) :D
 
Mulle tuli mieleen se kerta kun pojalla nousi kakan käry vaipasta ja lähettiin pyllypesulle. Hetken siinä olin jo pessyt takapuolta kun sitten huomasin että se kakkavaippa olis kannattanu ottaa ensin kuiteki pois pojalta..
 
Täällä ei mitään tyhmää ole tullut tehtyä mutta sanat ovat kovasti hakusalla ja unohduksissa. Esim. "Vauva tais nukahtaa kesken unien." Vaikka heräämistä tarkotin. Radikaalimpi virhe "pitäiskö vauva laittaa maaseudulle" vaikka sitteriä tarkoitin :D välillä vaan ei saa oikeaa sanaa millään mieleen tai sieltä putkahtaa joku aivan väärä sana :D
 
Ei nyt ehkä niinkään väsynyt, mutta osaa sitä isommankin taaperon äiti. Keskiviikkona käytiin kaupassa. Ensin neiti jätti suosikkitumppunsa lastenvaatekaupan leikkipaikalle ja sitten äiti jätti 60 euron arvoisen kauppakassin ruokakaupan kassalle. Ja tietysti huomasi asian kotipihassa kun oli aika tyhjentää auto. Kello oli 20.54 ja kauppa menossa yhdeksältä kiinni. Onneksi ystävällinen kauppaneiti otti kassin ja toi sen mulle työvuoronsa päätteeksi kaupan ulkopuolelle. :) Mulla siis vartin ajomatka kyseiseen kauppaan.

Työkaveri kävi kauppakeskuksessa seuraavana päivänä muissa asioissa ja ehdotti että vois kysellä tumppuja ja sieltähän ne löytyi. :love7

Mä vielä kotimatkalla mietin että voi kun meillä on neidin kanssa yleensä kivaa kauppareissuilla. Monesti kun vanhemmat valittaa ettei tämän ikäisen kanssa voi mennä kauppaan menettämättä hermoja tms. Toki mekin päiväkodista mennään ensin kotiin syömään vaikka kauppa olisi päiväkodin vieressä, eikä kauppaan voi mennä kello kaulassa.
 
Käynyt kaupassa ja jättänyt ostokset ottamatta kassalta. Kassa huusi perään että hei sä unohdit noi tavarat. (ei ollut vähän tavaraa):grin
 
Meiän perheestä löytyy varsin huonouninen vauva, ja näin ollen me vanhemmat (ja isovanhemmat) kärsimme jatkuvasta kaatoväsymyksestä. Toissapäivänä yritin kaikkien läsnäollessa kokeilla mieheltäni, onko kakat tullu housuun. No ei ollu, kumma kyllä :hilarious: Ihan sisäsiisti mies mulla on. Meikäläisellä kun on usein tapana tarkistaa seisomaan nousseelta vauvalta, tuntuuko takapuolessa kakasta kielivää muhkuraa.

Eilen ulos mennessään mies osoitti kerrostalon ulko-ovea auton avaimilla, mutta ei se vaan auennut, vaikka kuinka nappia painoi.
 
Muutama viikko sitten kun vauva heräsi syömään yöuniltaan, olin kaatanut korvikkeen tuttipulloon ja aloin ihmettelemään missä tuttipullo on. Etsin koko keittiön läpi ja huomasin, että väsymyksen johdosta olin heittänyt tuttipullon roskiin korvike pakkauksen sijaan. o_O Onneksi oli toinen tuttipullo valmiina tiskikaapissa.

Myös (taisi olla samalla viikolla) erään syötön jälkeen olin menossa viemään tuttipulloa keittiöön, myöhemmin löysinkin pullon suihkutilasta pesukoneen päältä. :grin
 
olin kaatamassa korviketta tuttipulloon ja limua omaan lasiin.. meni juomat sekasin, onneksi huomasin mokan heti kun lasissani olikin nannia...olen myös meinannut laittaa haalarin muksulle pinnasänkyyn kun nukkumaan meno aika on illalla, sillä päivisin poika torkkuu parvekkeella. tuttipulloja keittäessä koitin kylmään veteen ne keittää kun unohdin laittaa levyn päälle.
 
meillä yks yö mies meni vaihtamaan puoliunessa vaippaa ja unohti laittaa puhtaan vaipan tilalle. :D (neiti jtn 4 vkoa silloin)
Huomasin tämän kun imetin tyttöä sängyssä ja yhtäkkiä vauva tuntui märältä... Oletin et oli vaippa valskannu ja menin vaihtaa vaippaa, mut ei tosiaan ollu mitään vaippaa... :D

Ite oon mm. hyssyttänyt tyynyä ja keinuttanut tyhjää sitteriä ku tyttö olikin sylissä. :D
 
Mulle itselle näitä on sattunut aika vähän vaikka tosi väsynyt välillä olenkin. Miehelle sattuu enemmän. Kerran laittoi uuden vaipan pissavaipan päälle. Itsekin olen kyllä ostoskärryä hyssytellyt ja tajunnut sitten ettei mulla ole lasta mukana. :)
 
Takaisin
Top