Mutsit kuntoilee

Niin, ja herneen viestin innoittama päätin vielä lähteä lankkuhaasteeseen, joten tänään tehty 2x20sekuntia. Vähän epäilyttää toi 300 sekuntia, mutta katsotaan sitä sitten... :rolleyes:
 
Tehty! Jollain persverssillä tavalla nautin tosta, kun 30 sekuntia tuli mittariin, huomasin huutavani innoissani "at your face, lankku!". :grin
 
Täällä myös tehty! Jännä, miten eri päivinä saattaa sama liike tuntua joko tosi helpolta tai rankalta, eilen ei tuntunut missään ja tänään olin jo 10 sekunnin jälkeen, että vieläkö pitää :grin Mutta jaksoin!
 
Päivät 2 ja 3 tehty tänään. Eilen oli toinen polvi koko päivän ihan hemmetin kipeä, niin en viitsinyt ihmeempiin urheilusuorituksiin ryhtyä, mutta tänään on paikattu sitten eilinen tekemättömyys. Nyt on vielä helppoa kun ajat on noin lyhyitä, mutta niinkuin Herne sanoi, loppuhaasteessa ei enää parane jättää seuraavalle päivälle.
 
Täällä myös on edelleen lankkuiltu :) Eipä nuo vielä pahoja aikoja ole olla. Mutta huomaa kyllä pieniä tuntemuksia keskivartalon lihaksissa, kun seuraavana päivänä rupeaa lankku suoritukseen... Kaipa se siis jonnekin tehoaa :grin
 
En ole ehtinyt muutamaan päivään päivittämään, mutta täälläkin on lankut tehty :) Ja reippailuhaaste on sujunut hyvin myös, vaikka helppoahan tuo on kun ulos on koirien takia lähdettävä säällä kuin säällä.
 
Joo, lankutettu on. Paitsi että meikä lankutti tänään 50 sekuntia. Lattefaija kun sattui olemaan kotona, niin tarjoutui ottamaan ajan, ja sanoi koko ajan että "jaksaa, jaksaa, vielä hetki". Sitten alkoi nauraa, ja totesi että 45 sekuntia meni jo hetki sitten, katoin vaan kuinka pitkään jaksat... :mad:
 
Tän päivän lankkuihin sain lisähaasteita pikkupojalta, joka halusi törmäillä lankkuilevaan äitiinsä taaperokärryllä :mad: Lopulta pidin kärryä toisella kädellä kiinni samaan aikaan, ja poika huusi närkästyneenä vieressä :rolleyes:
 
Lankut tehty sekä tänään että eilen. Toi minuutti alkaa jo tuntua, vähän horjuu usko siihen, että lopussa jaksaisin viisi minuuttia... :confused: Toisaalta tämä on kyllä tehnyt hyvää, huomaan, että unohtuneet lihakseni alkavat muistuttaa olemassa olostaan. :)
 
Yhtäkään lankkua en ole tehnyt, enkä ole pitkään aikaan edes käynyt lenkillä. Aika vain ei tahdo riittää nyt kun oon taas täysipäiväisesti töissä :sad001 Kilojen karistelu sen sijaan etenee suht vauhdikkaasti. Näiden vajaan 2kk aikana kun olen yhdistänyt työelämän ja äidin roolit niin kiloja on huomaamatta pudonnut jo kaksi. En siis ehdi kuntoilla, syön mitä milloinkin. Tosin lounas välistä usein jää syömättä, kun en ehdi aina töissä pitää taukoa jotta saan kaiken tehtyä valmiiksi ennen kuin kiiruhdan hakemaan pojan. Ja kaiken tän hulinan keskellä ei edes ole nälkä ja enkä jaksa syödä yhtä suuria annoksia kuin ennen. Että sellainen terveellinen elämätapa täällä tällä kertaa :confused:

Nyt ollaan -2kg siitä ajasta ennen kun tulin raskaaksi.
 
Arvon naiset, mulla on nyt päivät sekaisin tuon lankkuhaasteen kanssa, ollaanko menossa päivässä 11 vai 12? :confused:Tein varmuuden vuoksi sen 90 sekunnin mukaan ettei tulisi huijattua, mutta viimeiset puoli minuuttia olivat kyllä jo vähän tuskaisia. Enää 210 sekuntia lisää niin ollaan tavoitteessa :eek:
 
Minun laskujeni mukaan tänään oli eka 90 sekunnin päivä. Sain tehtyä, mutta loppu oli tuskaa.
 
Mulla meni kanssa työpäivien takia rytmi sekaisin kun olin vähän laiska ja oon yrittänyt ottaa kiinni jälkikäteen, mutta en oo ihan varma oonko tehnyt kaikki päivät. Mieskin lähti haasteeseen pari päivää sitten mukaan ja ollaan siis lankutettu yhdessä sen jälkeen :).
 
Takaisin
Top