----45+++++ kuumeiset

Voi jestas taas tätä oksentelua. Tänään olen oksentanut ainakin tusinan kertaa, enää ei pysy edes roskaruoka sisällä, joka pysyi vielä pari viikkoa sitten. Esikoinenkin on jo ihan tottunut siihen että äiti "yskii ämpäriin/pönttöön/jne", ja tulee viereen itsekin köhimään ämpäriin.
 
Ei lainkaan. Ei niin mitään, en oksentanut kertaakaan, eikä edes etonut. Syytän IVF:n tukilääkitystä, ainakin siihen asti, että sen saa lopettaa. Vielä puolitoista viikkoa jäljellä, ja sitten loppuu Progynova ja Lutinukset, ja elän toivossa, että siihen loppuu pahoinvointikin.

Progynova aloitettiin kp2, ja Lutinus noin viikkoa myöhemmin, ja siitä kuuden päivän päästä oli alkionsiirto. Etominen alkoi jo ennen alkionsiirtoa, eli taatusti johtuu ainakin osittain lääkkeistä eikä pelkästään raskaudesta.
 
Toimisikohan tuo valomerkki myös siihen kun mies keskittyy niin täysillä, että on tosi vaikea saada joskus palaamaan tähän maailmaan ?

Yölento :) Tästä on nostettava häly....

Mä en ainakaan jaksa räpsytellä valoja tai huitoa....

Oon sanonut asiasta ja sillä selvä:wink
 
Suski, koita kestää! Toivotaan, että menee pian ohi. Ja hyvän asian vuoksi mitä tahansa. Kunpa nyt jotain edes pysyisi sisälläkin.
 
Yölento :).Tästä on nostettava häly....

Mä en jaksa räpsytellä valoja tai huitoa....

Oon sanonut asiasta ja sillä selvä:wink
Minusta hyvä keskittymiskyky on lahja enkä todellakaan mene miestä siitä moittimaan. Tavallisesti käyn laittamassa kädet miehen hartioille ja odotan katsekontaktia, silloin näkee, onko hän jo tässä maailmassa vai jossain muualla..

Hyvän keskittymiskyvyn ansiosta mies tekee töitä etänä lähes aina, mikä on meille perheenä ehdottomasti parasta.
 
Ei lainkaan. Ei niin mitään, en oksentanut kertaakaan, eikä edes etonut. Syytän IVF:n tukilääkitystä, ainakin siihen asti, että sen saa lopettaa. Vielä puolitoista viikkoa jäljellä, ja sitten loppuu Progynova ja Lutinukset, ja elän toivossa, että siihen loppuu pahoinvointikin.

Progynova aloitettiin kp2, ja Lutinus noin viikkoa myöhemmin, ja siitä kuuden päivän päästä oli alkionsiirto. Etominen alkoi jo ennen alkionsiirtoa, eli taatusti johtuu ainakin osittain lääkkeistä eikä pelkästään raskaudesta.

Suski, tästä elokuisesta vauvasta mulla tehtiin pas lääkkeelliseen kiertoon ja kaikkein jäätävin raskauspahoinvointi oli. Edellisistä ei lähimainkaan samanlaista ollut! Itse ajattelin kans että voisko tukilääkkeillä olla vaikutusta. Mulla oli käytössä Zumenon ja Lugesteron muistaakseni rv 12 asti. Pahoinvointi helpotti joskus rv 16-17. Pahoinvointilääkkeisiin suostuin joskus rv 10 ja ne ehkä hieman auttoi oloa. Olin saikullakin pitkään kun menin niin huonoon kuntoon. Mutta, kaikki oli sen arvoista :Heartred
Toivon sulle jaksamista rämpiä ton alun vaikeuksien ylitse :Heartred
 
Kiitos :)
Olen kirjoitellut tällä foorumilla muutamaan eri ketjuun, mutta into on lopahtanut kun keskustelua on aktiivisemmin käyneet ne, jotka muutaman kierron yrityksen jälkeen miettivät tosissaan että onko heissä vikaa kun eivät raskaudu. Tai sitten tulevat heti raskaaksi. Pätkääkään en koe olevani kateellinen ihminen, mutta tuollaisissa tilanteissa kyllä korpeaa se kiittämättömyys tai sinisilmäisyys, jolla monet helposti alkaneisiin raskauksiinsa suhtautuvat. En usko olevani ainoa pitkän linjan kuumeilija joka näin kokee.
Tätä ketjua olen seurannut jo pitkään. En tiedä onko tämäkään minulle se kotoisa paikka kirjoitella, mutta ainakin Teidän ajatusmaailmat ja kypsempi ote elämään tuntuu "omalta".

Nyt lähden vokottelemaan ukkoa. Ovis ehkä huomenna? Hauska yksityiskohta: - jos tulisin raskaaksi tässä kierrossa, olisi lapsen laskettu aika esikoisen syntymäpäivänä :D
Toiveet ei kuitenkaan kauhean korkealla ole kun imetän esikoista edelleen joitain kertoja vuorokaudessa. Epäilen sen torppaavan mahdollisuuksia.
 
Kiitos :)
Olen kirjoitellut tällä foorumilla muutamaan eri ketjuun, mutta into on lopahtanut kun keskustelua on aktiivisemmin käyneet ne, jotka muutaman kierron yrityksen jälkeen miettivät tosissaan että onko heissä vikaa kun eivät raskaudu. Tai sitten tulevat heti raskaaksi. Pätkääkään en koe olevani kateellinen ihminen, mutta tuollaisissa tilanteissa kyllä korpeaa se kiittämättömyys tai sinisilmäisyys, jolla monet helposti alkaneisiin raskauksiinsa suhtautuvat. En usko olevani ainoa pitkän linjan kuumeilija joka näin kokee.
Tätä ketjua olen seurannut jo pitkään. En tiedä onko tämäkään minulle se kotoisa paikka kirjoitella, mutta ainakin Teidän ajatusmaailmat ja kypsempi ote elämään tuntuu "omalta".

Nyt lähden vokottelemaan ukkoa. Ovis ehkä huomenna? Hauska yksityiskohta: - jos tulisin raskaaksi tässä kierrossa, olisi lapsen laskettu aika esikoisen syntymäpäivänä :D
Toiveet ei kuitenkaan kauhean korkealla ole kun imetän esikoista edelleen joitain kertoja vuorokaudessa. Epäilen sen torppaavan mahdollisuuksia.

Mullakin olisi la tosi lähellä pojan syntymäpäivää, JOS nyt tärppäisi. :joyful: Flo'n mukaan tänään on mahdollisuus tulla raskaaksi, huomenna huono mahdollisuus ja ylihuomenna hyvä mahdollisuus. Hmm. Tietääköhän se yhtään mitään? :bored:
 
Tsemppiä tärppiin. En oo tuollaisia koskaan koittanutkaan.

Kiitos! Vähän jännittää, että näinköhän tässä enää ikinä raskaudutaan. Mutta jätetään se kohtalon huomaan ja tehdään itse mitä pystytään. :wink

Mullekin Flo on aika uusi tuttavuus ja rupesi naurattamaan sen ennustukset. Huomenna ei sitten vissiin sen mielestä maksa vaivaa pelehtiä. :rolleyes:
 
Tässä raskaudessa on sama laskettu aika kuin lapsen serkun syntymäpäivä, toki lapsen serkku on jo koululainen.
Harva vauva syntyy laskettuna päivänä.
 
Meillä aika hyvin syntäreiden kannalta, elokuussa ja helmikuussa ei ole mitään jouluja tai juhannuksia tai pääsiäisiä, ja ovat sopivan kaukana toisistakin. Esikoisen nimipäivä on marraskuussa, sekin on sopivan kaukana kaikesta.
 
Meillä aika hyvin syntäreiden kannalta, elokuussa ja helmikuussa ei ole mitään jouluja tai juhannuksia tai pääsiäisiä, ja ovat sopivan kaukana toisistakin. Esikoisen nimipäivä on marraskuussa, sekin on sopivan kaukana kaikesta.
Ihanasti ajoittuneet:happy:!
Meillä on joulun ja uudenvuoden ympärillä parit synttärit, tosi kätevää:meh:.. sitten tietysti myös juhannuksena yhdet. No, aina on hyvä päivä syödä kakkua!
Yhtään huonoa syntymäpäivää ei onneksi ole:smiley-angelic003, Ihan kaikki 365 vaihtoehtoa kelpaisi:grin..
 
Joo, en minäkään ole pitänyt hoidoista taukoja minkään ajoituksen takia, ihan sattumalta näin on käynyt. Ei tämän ikäisenä uskalla taukoja pitää, koska tärppi voi onnistua vielä tässä kuussa mutta ei enää seuraavassa.
 
Takaisin
Top