Päivän fiilis

Minulle anto kätilö esikoisen aikaan synnärillä jumppapallon suihkuun ja aiheutin pienen tulvan kun en hoksannu istuvani lattiakaivon päällä :D

Kävin tänään iltapäivästä kosmetologilla ja meidän reilu 2vee neiti aloitti kauhean itkun kun sanoin että äiti lähtee käymään ja tulee kohta takaisin. Vaikka isin kanssa vaan jäi. Hieman alko mietityttämään että mitä sitten kun äiti on vähintään sen pari päivää pois..
 
Lumentulo on laantunut... Niin paljon kuin haluaisinkin vauvan pian syliin, olen iloinen, ettei hän päättänyt saapua viime yönä alkuillan supistuksista huolimatta. Keli oli aivan kamala, näytti jo vähän kyseenalaiselta, olisiko päässyt sairaalalle asti. Ambulanssin olisi ainakin joutunut jättämään kilometrin päähän, sillä ei olisi päässyt hangessa mäelle. Aamulla kävin koiran kanssa "lenkillä"; paikoitellen lunta oli nietostanut polveen asti. Toivottavasti lumituiskut eivät jatku, tulee lisäjännitystä turhan paljon odotukseen :nailbiting: Muutoin huonosti nukutusta yöstä huolimatta on iloinen olo :happy:
 
Mua vähän ahdistaa! Synnytys sen kuin lähenee. Parin viikon sisään vauva syntyy. Olisi aika kummastus, jos menisi lähemmäs 3 viikkoa ja tulisikin vasta ensi vuonna. Vaikka anoppi sitä toivookin :rolleyes:o_O:wtf:
Ahdistus aiheuttaa shoppailuhimoa. Onneksi ei ole mennyt kovin paljon rahaa, koska olen käytettynä hankkinut tavaraa. Vauvalle muutaman bodyn sekä koko- ja puolipotkareita ja esikoiselle vähän kaikenlaista sisävaatetta ja haalarin keväälle. Useamman kerran viikossa ollaan kierrelty kirppareilla ja oon selannu nettikirppiksiä, kun ei oo ollu parempaakaan tekemistä...

Huomenna olis toistaiseksi viimeinen neuvola. Tänään mennään puistoon ja varmaan kirppikselle. Ehkä illalla kuntosalille
 
Jännitys tiivistyy. Eilen sai taas alkuillasta kellottaa suppareita ja alaselkää polttaa. Viikko sen pitäs siellä pysyä niin päästäis suunniteltuun sektioon. Huomenna taas polille kontrolliin.
 
Väsyttää!
Muuten aika jees. Heräsin just pieniltä päiväunilta. Suoli tyhjenee lupaavasti monta kertaa päivässä. Mut eipä sekään välttämättä mitään tarkoita :p
Oli kiva neuvola tänään. Oikeastaan vaan juteltiin.
Ihanaa kun on lunta :Heartred ulkona on vaan tosi liukasta eikä sinne ole asiaa ilman piikkejä. Postissa pitäisi käydä ja pestä pyykkiä smiley-chores003
Nyt vaan jatketaan odottamista. Saapa nähdä joko huomenna alkaa vauvan perään kysely :rolleyes:
 
En ymmärrä miks oon ollu parina päivänä älyttömän herkästi ärsyyntyvä. Välillä pakko mennä yksistään jonnekin, ettei tarttis kattella ketään. Oliskohan hormoneilla jotain osuutta asiaan :rolleyes: Muuten olo on oikein hyvä ja energinen - siihen päälle toi herkkä ärsyyntyvyys niin mulle iskee melkein hinku tapella.... olo on siis vähä sellanen "vaikka läpi harmaan kiven." Jos nyt pitäis lähtee synnyttämään niin en varmaan osais ottaa rennosti vaan olisin siellä hampaat irves "taistelemas" supistuksia vastaan... mut eipä näytä siltä, että tarttis kauheesti murehtia synnyttämistä just nyt.
 
Väsyttää, kas kummaa :grin voisin nukkua päikkärit kun saan syötyä.
Kysely alkoi jo, hoh hoi :rolleyes: kun mies meni epähuomiossa lasketun paljastamaan sukulaisille... anopille aion seuraavasta utelusta sanoa, että en enää vastaa viesteihin, kyllä ilmotetaan kun on jotain ilmoitettavaa:shifty: ei olla laskettua edes vielä ohitettu :bored:
Viikonloppuna ajateltiin käydä kaupoilla ja ulkona syömässä. Voisin myös tehdä piparitaikinan. Saisi ajan kulumaan :)
 
Geep mua on kans alkanut nyppii. Ois hyvin voinu olla sanomatta kans millon on laskettu aika. Nyt kun tässä on vielä vajaa 2vk laskettuun aikaan ja ei tiedä meneekö hyvässä lykyssä yli toiset mokomat ni Ai että. Ei jaksais tasan samojen ihmisten kanssa käydä joka tapaamisella sitä samaa tanssia läpi. Onneks eivät laita viestillä sentään. Mutta tosiaan jaksais aina niitä ”on varmaan räjähtävä olo, millonkohan, mitä sitä ja tätä, MINULLA läpäläpä”.
Ja kun nää on samat laulut samojen ihmisten kanssa
 
Fiilis on tosi hyvä! Neiti ottanut elämässään aimo harppauksen eteenpäin. Valveillaoloa on enempi ja näin ollen jaksaa itse syödäkin jo. Lisämaitoa annetaan tissin yhteydessä ruiskulla letkua pitkin.
Sokeriarvot on ollut kunnossa, yöllä yksi notkahdus. Yöllä oli tulehdusarvot hieman koholla joten nyt aamusta otettiin uusi koe. Lääkäri odottaa vastauksia ja sitten puntaroi kotiinlähdön päätöstä.
Vaikka kotiin haluan jo kovasti, on se kuitenkin jo voitto sinällään, ettö vauvatehosta ei tarvise enää edes puhua. Pärjätään jo hienosti syötöissäkin. Ja tästä pikkuinen senkus reipastuu ja voimistuu entisestään.
 
Väsyttää ...:hilarious:
Aamulla oli kunnon vitutus päällä ja taas vituttaa. Mies käy hermoille!
Päivä meni kivasti, siivosin vähän, kävi vieraita ja käytiin kaupoilla. Söin tulista ruokaa, chicken tikkaa :grin ihan kokeilunhalusta, en usko että tulinen ruoka saa vauvan syntymään.
Vain yksi kysellyt tänään, että olenko jo kahtena kappaleena. No ehkä olisimme ilmoittaneet, mikäli vauva olisi jo syntynyt :rolleyes: saa nähdä, mitä huomenna, onhan "parasta ennen" mennyt sitten umpeen...
Lupaavia tuntemuksia ollut ja väsyttää hirmuisesti, ehkäpä alkuviikosta lähdetään synnyttämään.
Tai sitten ei.
 
Heh, onneks jollain muullakin v käyrä koholla. Tänään on kyl ekaa kertaa varmaan koko mun zen-raskauden aikana ottanu rankemman kautta päähän ja tuntuu just siltä et tää ei vaa synny ikinä!! Heti aamusta paukkasin kiukkulenkille ja pahimpaan veetutukseen viel pesin ja imuroin molemmat autot, nada, zero, nothing, ei mitään tuntemuksia!! Loppupäivästä sentään vähän tatti otsalta laskeutunu tässä kyläillessä, ku ei kehtaa kiukutellakaan:):)
 
Kannattaa vaan keksiä hirveesti ohjelmaa niin varmana se vauvakin syntyy. :D
 
Kannattaa vaan keksiä hirveesti ohjelmaa niin varmana se vauvakin syntyy. :D

Haha joo mä oon yrittäny joka päivälle ainakin jotain keksiä! Huomenna olis ohjelmassa joulutapahtumia :love7
Esikoista odottaessa oli tarkoitus lähteä ostamaan imetysliivejä eikä sit päästykään kun edellisenä yönä lähettiin synnärille :grin jouduin sitten postimyynnistä tilaamaan ja sain ne kun vauva oli lähemmäs 2 viikkoa...
Nyt valitettavasti kaikki on valmiina :hilarious:

Kävin äsken iltakävelyllä että alkais mukamas supistaa, vaikka hyvin tiesin ettei niin käy
 
Itelläni laskettu aika vasta viikon päästä, mutta en jotenkin vaan jaksa nyt olla pinna kireellä raskauden takia. Kun tää nyt on ollut tätä raskautta jo monta kuukautta ja kipua monta viikkoa niin jotenkin ihan sama jos on joku viikko tai kolme vielä jäljellä. Oon ollu jotenkin ihan välinpitämätön tota ukkoakin kohtaan, en vaan jaksa ny nupista mistään eikä kiinnosta selitellä omia juttuja sille. En tiedä mistä tämmönen hällä väliä koko viikon on kummunnut. Liekö mennyt ketutuskäyrä niin pahasti yli että tipahtanut jonnekin tuonne sitten? :D

Ja tuolla, että keksii paljon tekemistä niin ei ehdi niin miettiä asioita eikä tuskastella odotusta. Toimii tai ei. :D
 
Aika todellakin hidastuu lasketun jälkeen o_O
Päivä on kulunut onneksi ihan kivasti. Käytiin joulutorilla ja ulkoilemassa. Nukuin pitkät päikkärit :grin aika väsynyt fiilis. Keräilen voimia tulevaan koitokseen :) :eek:
 
Fiilis kuin ylikypsällä kinkulla... Edellinen tohtori lupaili käynnistelyä tälle viikkoo ja seuraava torppas näkemyksellä, tulee miellyttävämpi kokemus synnyttää kun ei väkisin ajeta ulos koska vaavilla asiat hyvin. Yli 4kg möykky on tulossa kuulemma ja mä oon fyysisesti ja henkisestikkin ihan loppu :sad001 aiemmat on jopa yliajalla ollu vaan 3.5-3.8kg ja nyt hirvittää mite tän ulos saan ilman massiivista repeemistä. :shifty:
 
Fiilis kuin ylikypsällä kinkulla... Edellinen tohtori lupaili käynnistelyä tälle viikkoo ja seuraava torppas näkemyksellä, tulee miellyttävämpi kokemus synnyttää kun ei väkisin ajeta ulos koska vaavilla asiat hyvin. Yli 4kg möykky on tulossa kuulemma ja mä oon fyysisesti ja henkisestikkin ihan loppu :sad001 aiemmat on jopa yliajalla ollu vaan 3.5-3.8kg ja nyt hirvittää mite tän ulos saan ilman massiivista repeemistä. :shifty:

Toi on kyllä turhauttavaa, että se riippuu aina silloisen lääkärin mielipiteestä... tai ainakin vaikuttaa siltä. Luulis ettei olis ihan mahdoton ajatus, että edes saman sairaalan sisällä noudatettais suurinpiirtein samoja käytäntöjä lääkäristä riippumatta. Miksikäs sulla muuten saatettais käynnistää? (Koska seuraava lääkärihän voi taas suositella käynnistystä.... :rolleyes:)
 
Takaisin
Top