Päivän fiilis

Tiina P.

Jostain jotain jo tietävä
Joulukuun mammat 2017
Mikä fiilis tänään? Miltä tuntuu elämä, kun oot raskaana? Miltä tuntuu olla raskaana?

Mulla on tänään korskea olo. Hain adjektiivia pitkään, mutta korskea se on. Siis sellainen raskauskuplan, omahyväisyyden, onnellisuuden ja salaisuuden säilyttämisen yhdistelmä. Mikään ei haittaa, koska oon paksuna.
 
Tänään fiilis väsynyt, mutta onnellinen. Etova olo ei haittaa kun tietää, että se on hyvästä syystä. :Heartred Kestäisin tätä ja pahempaakin vaikka sen koko 9 kk jos niikseen vaatisi. Ehkä vähän semmoinen superwoman olo vaikka ulospäin ei siltä näytäkään täällä sängyn pohjalla maatessani. :D
 
Tänään vähän pelokas, mietityttää kaikki ja erityisesti tää 7. raskausviikko jännittää kun tapahtuu niin paljon. Samaan aikaan en malta odottaa ultraa että raskaus konkretisoituisi ja uskaltaisi iloita täysillä!
 
Mua alkoi tänään ahdistaa tästä raskaudesta kertominen. En tiedä miten ja milloin kerrotaan, nyt rv 7+5. Meillä on jo kaksi lasta ja niiden kummankaan aikana ei ollut tälläistä. Pelottaa mitä ihmiset tuumaa. Kukaan tuskin edes odottaa meiltä vauvauutisia näin pian. Pelkään oikeesti mitä mun äiti sanoo. :D tämmöstä tänään. :/
 
Onnellinen, mutta samalla todella väsynyt ja aikaansaamaton olo :)
 
Olo hyvä, jotenkin toivoisin että raskaus "tuntuisi" enemmän :)
 
Onnellinen ja jännittynyt. Vanhemmat tietää jo uudesta tulokkaasta mutta äitienpäivänä aiotaan kertoa meidän molempien sisaruksille :) tässä mietin, miten asian muotoilis :D muuten kaikki valtakunnassa hyvin, mutta esikoinen räkätaudissa ja tuollainen kiukuttelija ollut koko päivän :)
 
Mulla on tänään ihan hyvä fiilis. Tänään on pitkästä aikaa ollut ihan jees pirteä olo ja pahoinvointikin ollut melko vähäistä. Vain kerran oksentanut tänään :happy:. Tuntuu myös, että pahin turvotus alkaa laantua ja oikea vauvamasu tulla pikkuhiljaa esille.
 
Olo on tänään(kin) aivan karsea, oksennus kurkussa koko ajan :shifty::dead: mutta sitten toisaalta on kuitenkin semmonen hyvin seesteinen olo, mikään ei juurikaan jaksa stressata eikä painaa, vaan luottamus tulevaan on kova :happy: joten summasurum, vaikka olo on ihan pyrstöstä:bootyshake niin fiilis on silti aika jees :love017
 
Ihan hyvä päivä lopulta aamuisen oksun ja ellotuksen jälkeen. Töissä olin melko aikaansaava ja tuli käveltyä melko paljon kun kävin neuvotteluissa eri paikoissa. Iskias (?) vähän kipuilee kävellessä, mutta huono olo helpottui. Eli ihan hyvä mieli :). (Eilen olinkin ihan itkuinen, pelkäsin mm kaikkea mitä voi käydä).
 
Kaamee etova olo ollu koko päivän, pahin päivä tähän mennessä :sad001 Huono omatunto kun ei jaksa touhuta ja ulkoilla esikoisen kanssa, päivällä sitä toivo kokoajan että menis päikkäreille et pääsee itekkin lepäämään. Tämän varmasti aisti koska ei nukkunut kun 2x 30min unet. Niin toivon että huomenna on parempi päivä :)
 
Täällä kans ollu huono olo lähes koko päivän. Silti ihan kiva fiilis kun pääsi pipanaa kurkkimaan ultraan :)
 
Tänään on ihan eri fiilis kun eilen, eli ihan surkea. Näin unta että saatiin keskenmeno ja aamusta asti ollu fiilis, että ei tuolla mahassa kuitenkaan enää kukaan asustele, kun ei oo mitään "kunnon" oireitakaan. Sinänsä en stressaa, mutta en oo kyllä yhtään iloinenkaa enää..
 
Mulla etominen jatkuu ja tää väsymys eikä esikoinen tietenkään suostunu nukkuu kun 20 min päikkärit autossa eli ei mua hyödytä yhtään, kotikin on kun kaaos ja pyykkiä putäis pestä mut ei jaksa kun istuu sohvalla vahtimassa maassa ryömivää esikoista.
 
Mulla nostaa päätään huono omatunto esikoisen puolesta... Tuntuu vähän pahalta, että ei saakaan olla ainoa lapsi tämän pidempään. On niin kiva, kun on voinut antaa paljon huomiota ja vastata esikoisen tarpeisiin nopeasti. Kai nääkin tunteet pitää käydä läpi...
 
Oon kuolemanväsynyt ja pää särkee. Siinä tämän illan fiilis täältä torkkupeiton alta. Kiva, kun mies lähti tytön kanssa saunaan, niin saa hetken huilata. Mutta, ettei ihan synkkyyteen tarttis vaipua, niin en oo tänään oksentanut!!! Hurraa!!! Noo... Yleensä se on sitte kostautunut seuraavana päivänä. :|
 
Masentunu fiilis, mies sai äsken mega raivarin ja uhkas heittää mut pellolle mutta ei kehtaa lapsen takia :sad001 Ei ees itketä harmittaa vaan älyttömästi ja pakenin pojan viereen makkariin, syödä pitäis mut en haluu miestä nähdäkkään
 
Takaisin
Top