Nt-ultra

Ikävä tilanne kyllä Embo! Ja niin piinaavaa joutua odottamaan joulun yli.. Onhan se totta ettei tuo turvotus hyvältä kuulosta, mutta kyllä oon kuullut onnellisiakin loppuja noista lähtökohdista. Tsemppiä sinne!
 
Ei tuu kuulemma tuloksia kotiin jossei ole mitää poikkeamia. Ei näy ees oma kannassa lukemat...
Soitto tulee seuraavana päivänä jos jotain löytyy. Näin täällä.
 
Ei tuu kuulemma tuloksia kotiin jossei ole mitää poikkeamia. Ei näy ees oma kannassa lukemat...
Soitto tulee seuraavana päivänä jos jotain löytyy. Näin täällä.
Meillä piti tulla joko soitto (jos jotain häikkää) tai kirje kotiin "muutaman päivän kuluttua ultrasta". No siitä nyt pari viikkoa, eikä kirjettä tai soittoa ole kuulunut. Soitin eilen neuvolaan, ja arvot oikein hyvät. Menee vähän luotto tähän Suomen postiin, eikä joulukaan ole vielä ihan ovella, mikä selittäisi ton postin takkuilun.
 
Onko teillä netposti käytössä? Mun kirje tuli sinne heti seuraavana arkipäivänä.
 
Nt-ultrassa tänää rv12+1-kaikki hyvin, niskaturvotus 1.1~1.2mm, riskiluvut downille 1:59000 ja noille muille syndroomille (patau ja edwars?) 1:100000 eli tosi matalat riskit saatiin. :) Oli ihanaa nähdä pikkuinen liikuskelemassa pikku yksiössään, aluksi nukkui sykkyrällä, mutta heräili kun pompin ja lääkäri tökki mahaa ja saatiin kaikki mitat otettua. :) :Heartred
 
Noni ja tää plikka oikee rypee entistä syvemmällä, tilasin tottakai sen angelsound-ultran jo ennen näitten kokeiden tuloksia, hetihän se oli haettava postista ja päästävä kokeilemaan. Olin löytävinäni sykkeen, joka ei ollut omani, oli paljon tiheämpi, "pehmeämpi" ja "lepattava" omaan sykkeeseeni verrattuna. Ei myöskään ollut "valtimokohinaa", senkin tunnistan. Olis pitäny jättää vaan kuuntelematta, mikä pettymys se onkaan, jos totean kuulleeni omiani. No, huomenna, huomenna. Wish me luck!
 
Noni ja tää plikka oikee rypee entistä syvemmällä, tilasin tottakai sen angelsound-ultran jo ennen näitten kokeiden tuloksia, hetihän se oli haettava postista ja päästävä kokeilemaan. Olin löytävinäni sykkeen, joka ei ollut omani, oli paljon tiheämpi, "pehmeämpi" ja "lepattava" omaan sykkeeseeni verrattuna. Ei myöskään ollut "valtimokohinaa", senkin tunnistan. Olis pitäny jättää vaan kuuntelematta, mikä pettymys se onkaan, jos totean kuulleeni omiani. No, huomenna, huomenna. Wish me luck!
Pidetään peukkuja hyvien uutisten puolesta :)
 
Noni ja tää plikka oikee rypee entistä syvemmällä, tilasin tottakai sen angelsound-ultran jo ennen näitten kokeiden tuloksia, hetihän se oli haettava postista ja päästävä kokeilemaan. Olin löytävinäni sykkeen, joka ei ollut omani, oli paljon tiheämpi, "pehmeämpi" ja "lepattava" omaan sykkeeseeni verrattuna. Ei myöskään ollut "valtimokohinaa", senkin tunnistan. Olis pitäny jättää vaan kuuntelematta, mikä pettymys se onkaan, jos totean kuulleeni omiani. No, huomenna, huomenna. Wish me luck!

Mäkin olisin kokeillu, just sillä että huomenna saa sitten kuitenkin vastauksia. Toivottavasti kaikki olisi hyvin, tsemppiä!
 
Saaramarialle tsempit ultraan.:)
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Tällä hetkellä lähinnä
mietin, meneekö itsestään kesken (mikä vois olla parempi vaihtoehto ja on todennäköistä jos / kun lapsi on todella sairas) vai pitääkö tehdä itse päätös keskeyttämisestä. Todella murheellista, varsinkin kun tämä jää mun iästä johtuen ensimmäiseksi ja viimeiseksi yritykseksi. Pitää vaan taas alkaa orientoitumaan elämään lapsettomana, mikä ei kyllä ole helppoa mutta onnistunee ajan kanssa :)
 
Kiitos peukuista ja onnentoivotuksista :)

Embolle pahoittelut :sad001 onko tilanne se, ettei ole mahdollista terveeseen lapseen, edes teoreettista?
 
Saaramaria, toki aina on pieni mahdollisuus, että lapsi on silti terve. Mutta tuo turvotuksen määrä on niin suuri, että ei se paljon toivoa jätä. Jollain 3-3,5 mm:n turvotuksilla on tullut positiivisiakin lopputuloksia.
 
Saaramaria, toki aina on pieni mahdollisuus, että lapsi on silti terve. Mutta tuo turvotuksen määrä on niin suuri, että ei se paljon toivoa jätä. Jollain 3-3,5 mm:n turvotuksilla on tullut positiivisiakin lopputuloksia.
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon Embo. Ymmärrän toki, että jos jo nyt asennoituu niin, että sikiöllä on kehityshäiriö, ei isku tule sitten niin kovana, jos näin todetaan testeissä. Mahdollisuuksia on kuitenkin muitakin, kuten juurikin tuo mahdollisuus ihan terveeseenkin lapseen. On myös mahdollista, että sikiöllä on sydämessä jotain häikkää, mikä aiheuttaa turvotusta. Sydänvikoja onneksi pystytään nykyään korjaamaan todella hienosti. Toivon kuitenkin koko sydämestäni että kaikki on kunnossa.
 
Takaisin
Top