Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea plussanneilleuja tsempit kuumeilijoille :) täällä tänään kivuista päätellen ovulaatio.. Saas nähä joko uskaltais sitten seuraavasta kierrosta alkaa taas yrittämään vai ootellaanko pari kiertoa.. Oli aika järkytys molemmille tuo keskenmeno vaikka niin alussa tulikin. :sad001
 
Kolmas haaveissa täälläki. Oon muille palstoille kirjoitellu. Tänään kp 30/28-30, dpo 15(?), olin tuntevinani oviksen tuolloin kp 15...apteekin kasettitesti näytti negaa tänään 2 h pidätyksellä :banghead: tjoittailua joulukuusta 2015 ja varhainen km 10/2016 (plussasin menkkojen jälkeen ku "menkkaoireet" jatkuivat, ultrassa kuitenkin kohtu tyhjä :grumpy:). Synnyttänyt oon 2006 ja 2007 ihanat tytöt :Heartred
 
Moikka! Hyvää äitienpäivää! Onnea plussanneille!
Täälä kuumeilua takana puoli vuotta. Järki koittaa jarrutella, että ei vielä uutta vauvaa (-13 ja -15 syntyneet tytöt), mutta kuume silti kova. Järki sanoo, että pitäisi odottaa vielä muutama vuosi, että olisi "helpompaa" lasten kanssa. Ehkäisy edelleen käytössä, koska asia vielä pohdinnassa :) Olen taustaillut täälä pitkän aikaa. Ihana lukea teidän juttuja ja päästä iloitsemaan plussista! ♡
 
Moi! Täällä kans kuumeillaan kolmatta. Lapset -11 ja -16. Kierukka poistettu huhtikuun alussa ja nyt sitten odotellaan... Molemmat lapset on tulleet ehkäisyn läpi. Mä oon aivan pihalla näistä kaikista oviksista, kiertopäivistä ym. Yhtään ovista en oo tuntenu, vaikka menkat on tullukkin kahdesti.. :smiley-ashamed004
 
Tervetuloa uusille munkin puolesta!

Äh, haluisin jo testailla. Pitäis pari päivää vielä malttaa. Alavatsassa sellanen turvotus, että on joko kaikkien menkkojen äiti tulossa tai sit on jo pieni matkustaja kyydissä. Väsyny oon kyllä ollu ja palellu näillä helteilläkin, eli ainakin kemiallinen raskaus kyseessä jos ei muuta. Toivon mukaan tosi kyseessä...
 
Näin meillä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1495684493.121676.jpg
 
Täällä kans turvotusta ja vähän outo olo.. Ei malttais odottaa testin tekoa! Mutta jos vielä muutaman päivän odottelis..
 
No vihdoin löysin minäkin tänne taas :) kp 30/30 lapset -12 ja -13
Jännittää millon menkat alkaa ja alkaako! Testi tänä aamuna puhdas neg
 
Edellisestä kierrosta ei tärppiä tullut ja menkat alkoi kp 32. Nyt taas jännäillään kp 21/28-30. Flunssa on vaivannut ja pakottanut lepäileen, mutta oon kuullut että se edesauttaa hedelmöityneen munasolun kiinnittymisessä :woot: Eilen oli menkkajomoja alaselässä ja nänneissä ollu pistelyä ajoittain. Oviksen tunsin kp 15....jänskäillään:shy:
 
Täälläkin menkkoja odotellaan. Kp 26/25 yk2 ja tänään tehty kaksi (2) nega testiä, koska ei voi uskoa siihen yhteen ja kun oli eri merkkinen ja ja.... XD tänään lähdetään miehen kans ekaa kertaa ulos kuopuksen (1v2kk) syntymän jälkeen! Vähänkö jännittää!!
 
Kolmonen täälläkin tulossa.. eilen plussattu.. tai sunnuntaina sain jo haalean viivan. Edelliset 07 & 10. Ikäeroa tulee siis yli 7v. Mutta olen vaihtanut välissä miestä.. nyt eka lapsi miehelle. Ja ehkä jää ainoaksi.. ku ikää alkaa jo olla.. [emoji53]
 
Ihanaa että täälläkin keskustelu aktivoituu! Mulla just menkat loppuneet. Kierto käynnistyi siis ku:n jälkeen. Tälle kierrolle ei juurikaan toiveita ole, koska oletettavasti ovulaation aikaan olemme miehen kanssa eri kaupungeissa. Mutta muuten tämä kesäkuu on alkanut varsin lupaavissa tunnelmissa. Haaveita on toteutumassa ja kaikki tuntuu olevan hirmu hyvin. Jokin ärsyttävä pieni ääni takaraivossa yrittää hokea, että kohta jotain menee pieleen, mutta teen parhaani vaientaakseni sen kitinän.

Skumppa on kylmässä, ihanaa perjantaita!
 
Ihanaa, että täälläkin vähän eloa :)

Täällä yritystä 12/16 alkaen, mutta vähän empien ja ehkäsykin oli 6 vkoa keväällä käytössä. Nyt toka kierto tuon jälkeen ja kp 8. 3 kiertoa tais olla talvella tjot/yritys. Kohta voi alkaa tikuttaa ovista.
 
Tällä kp 28/25 ja menkkoja ei vieläkään näy.. No mut huomenna testin tekoon jos ei ala! Perjantaina käytiin miehen kans baarissa ja ah, olimma me niin sen tarpeessa!

Onnittelut Napsuli81

Mullakin nyt jo pitäs tulla ja rytinällä mutta mitään ei näy :sad001 32/29-31. Ja testi neg tottakai
 
Tuo on turhauttavaa kun menkkojen pitäis alkaa, mutta ei vaan kuulu ja testit näyttää negaa. Mulla oma kierto on niin kummallinen, että saattaa venyä yli 40 päivään, mutta kp34 viimeistään alan olla jo kovin levoton. Nyt pari viimeisintä kiertoa on ollut tosi inhimillisiä pituudeltaan, mutta muuten aika vaikeita.
 
Takaisin
Top