Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Tsemppiä @Sandra84 ja @Sarsabutt ja muut 🧡
Täällä kp3 taas vaihteeksi... Noh.. paino on sentään vähän tippunut.. saapa huomata saanko puhuttua toista puoliskoa tutkimuksiin.. voi olla että en.. yritän vielä vuoden... Sit ku tulee 40 täyteen, niin parempi ruveta hyväksytyn, että me keskitytään olemaan tätinä ja setänä... Kuten on kyllä oltu tähänkin asti... Mut joo... Taas kirves on kaivossa..mutta kiertoni tietäen kaivan sen kohta sieltä ylös ja sit taas mennään... 🙈

Pienenä kannustuksen sanana, että minäkin toimitin tädin virkaa intensiivisesti 10 v ajan, kunnes vasta 40v sinkkuna pälkähti päähän, että itsekin voisin lapsen haluta. No ei muuta kuin hoitoihin ja vastoin kaikkia todennäköisyyksiä se pieni pallero sai rankimmilla hoidoilla alkunsa melko pian. Eli toivoa voi olla, hoitojen kautta. Voimia. 💕
 
Kiitos, olen ollut kummitätinä 22 vuotta ja tätinä 15 vuotta.. toki parisuhteessa tämän yhden ja saman kanssa kohta 20 vuotta.. ja hoitoja en järeämpiä käsittääkseni saa parisuhteessa, jos toinen ei niihin suostu... Ja on tässä sen verran kauan yritetty, että ihmeen vaatii, vaikka hoitoihinkin pääsisi.. 🤔
Noh, parempi fiilis onneksi mitä eilen... 🙈
 
Mulla on huomenna eka punktio ja olen ihan hermoraunio 🤣
Syystä, että pelkään, että se sattuu hirveesti. Pelkään, että kaikki rakkulat on jo karannut. Pelkään myös, ettei yksikään oo kypsä ja pelkään, ettei mikään hedelmöity tai ainakaan jakaudu niin, et saatais jotain pakkaseen! Et sellasta ihan rentoa sunnuntai-iltaa 🤣
 
Mulla on huomenna eka punktio ja olen ihan hermoraunio 🤣
Syystä, että pelkään, että se sattuu hirveesti. Pelkään, että kaikki rakkulat on jo karannut. Pelkään myös, ettei yksikään oo kypsä ja pelkään, ettei mikään hedelmöity tai ainakaan jakaudu niin, et saatais jotain pakkaseen! Et sellasta ihan rentoa sunnuntai-iltaa 🤣
Kovasti tsemppiä punktioon! Varmasti ihan ymmärrettäviä pelkoja nuo, jospa kuitenkin turhia 😌
 
Mulla on huomenna eka punktio ja olen ihan hermoraunio 🤣
Syystä, että pelkään, että se sattuu hirveesti. Pelkään, että kaikki rakkulat on jo karannut. Pelkään myös, ettei yksikään oo kypsä ja pelkään, ettei mikään hedelmöity tai ainakaan jakaudu niin, et saatais jotain pakkaseen! Et sellasta ihan rentoa sunnuntai-iltaa 🤣
Tsemppiä! ❤️
 
Mulla tuli eilen ovisplussa! Oli vaan vähän kummallinen ku aloin tikuttaa jo viime lauantaina ja oli melkeen tasavahvat viivat, sitten haaleni melkeen kokonaan pois. Eilen oli niin outo olo että tikuttelin ja todella selkeä oli, ja siis tosi myöhään tuli ovis. Ei vaan käsitä näitä 😅 muistan ku aiemminkin joskus tikuttelin ovista ja se ei ikinä ollut siinä laskennallisessa päivässä vaikka kierto aina samanpitunen 🤔 heittääkö muilla tälleen?
 
Pitäsköhän mullaki esittäytyä ja kertoa tilanteesta. Oon 35v, pitkässä parisuhteessa ja meillä on reilu vuoden ikäinen lapsi. Mulla on lapsen syntymästä asti ollut valtava vauvakuume ja miehellä myös. Elämäntilanne ei kyllä sallisi järjellä ajateltuna toista lasta, mutta sydän huutaa että toiselle vauvalle annettava mahdollisuus! Ikä pelottaa että onko 2-3 vuoden päästä jo liian myöhäistä, kun työtilanne olisi silloin tasaisempi ja opinnot lopussa. Tätä ensimmäistäkin yritettiin 9kk ennen kuin tärppäsi. Mulla on nyt cerazette ehkäisynä ja vakavassa harkinnassa että jättäisin sen pois 1-3kk sisään. Toisessa vauvassa mietityttää että miten siihen on voimavaroja. Sairastelut on ollu raskaita, talvella pukemisrumba turhauttaa, asuntomme kävisi pieneksi, opintojen kans menisi kyllä sumplimiseksi jne...
Mutta asioilla on tapana järjestyä ja voimavaroja on aina jostain putkahdellut.

Seurailen tätä ketjua ja tulen aktiivisemmin keskustelemaan jos annamme lapselle luvan tulla. Olen miettinyt että eihän sitä oo pakko ovulaatiota tikuttaa ja pyrkiä talletukseen tiettyinä päivinä jne, niin kuin ekan kohdalla tein. Vaan rennolla otteella harrastelee seksiä, miten muutenkin harrastelisi, ja tärppää jos tärppää. Meille tosiaan se tärppi olisi järjellä ajateltuna parempi 2-3 vuoden kuluttua.
 
Mulla tänään kp 7 ja viimeinen tabu tuota Letrozolia. Milloinhan sitä ovista sitten kannattaa tikutella? 🤔 mulla tähän asti ollu ovis siinä kp16-17 mutta mietin että voiko tuo lääke jotenki aikaistaa sitä. 🤷‍♀️ no, perjantaina ultra niin nähdään mikä tilanne tuolla on. Että onko lääke vaikuttanut mihinkään tai siis muuttanut mitään. 🙄
 
Mulla ekassa letrokierrossa ovulaatio tuli kp10, kun sitä ennen oli tullut kp13-21, eli aikaistui paljon. Nyt on kolme letrokiertoa myöhemmin ovulaatio kp13-15.

Täällä mennään kp6, ens viikolla saa alkaa taas tikuttamaan ovista. Oon jotenkin niin turhautunut, kun ekaan lapsettomuushoitokäyntiin julkisella on vieläkin yli 5vko aikaa ja sit pelkään et ehtii tulla kesätauko ennen kuin meidän asia etenee mihinkään... 🙄
En enää luota yhtään luomusti raskaaksi tulemiseen. 😮‍💨
 
Täällä kp 8... Pitänee aloittaa oviksen tikuttaminen... 🤔
@Piisku tsemppiä punktioon!
Meillä mies ei enää täysin hylkää testeihin ja hoitoon lähtöä, mutta hänellekin niin iso asia, että vaikea käsitellä 🤔
Suosittelen hänelle kyllä sitä Kierron verran toivoa podcastia missä yks mies puhui näistä asioista. Tai parikin!

Omanapailua vähän: mitä hitsiä? Olin menossa saunaan ja yhtökkiä mun nännejä ja nännipihaa alko sattuun/pakottaan ihan huolella. Se kesti hetken aikaa ja sit loppui. Voiskohan johtua siitä dheasta? Tai oviksen lähenemisestä? Pitää seurailla…

Kaaho, älä odota vanhemmalle iälle. Hedelmällisyys laskee… Koskaan ei ole oikea aika lapselle, jos alkaa liikaa ajatteleen. Anteeks kun sanon suoraan, mutta me alotettiin tää projekti kun olin 37 ja elokuussa oon 40.❤️
 
Tottakai saa🤫Epätietoisuus kuluttaa voimavaroja ja hidastaa mahdollisista flunssapöpöistä paranemista. Plussavoimaa testiin! 🙏
En nyt kuitenkaan "vielä" oo testannut. Mulla pitkä kierto ja nyt kp 33. Paljon toivon plussaa, mutta yhtään en luota, että se olisi tulossa :disappointed-face: Alkanut tuntua, että näinköhän näin pitkällä kierrolla on mahdollisuuksiakaan. Muistutan itselleni, että ei edes yritetä :Upside Down Face:

Jännäilen niin teidän kaikkien hoitoja ja tilanteita ja puhallan plussatuulia :Face Throwing A Kiss::Face Throwing A Kiss:
 
Mulla tänään kp 7 ja viimeinen tabu tuota Letrozolia. Milloinhan sitä ovista sitten kannattaa tikutella? 🤔 mulla tähän asti ollu ovis siinä kp16-17 mutta mietin että voiko tuo lääke jotenki aikaistaa sitä. 🤷‍♀️ no, perjantaina ultra niin nähdään mikä tilanne tuolla on. Että onko lääke vaikuttanut mihinkään tai siis muuttanut mitään. 🙄
Mulle annettiin ekassa letrokierrossa ohjeeks alkaa testaa ovista kp 10. Välillä se on ollut jo kp 12 ja välillä kp 18 🤣
 
Takaisin
Top