Plussa vai ei?

Liitteet

  • IMG_20240403_104336.jpg
    IMG_20240403_104336.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 179
Mites tänään?

Pääsikö @Aaltokukka verikokeisiin?
Ystävällisesti soittivat labrasta, tulos negatiivinen. Jotain kuitenkin oli tapahtunut, joka sekin siis näkyi niissä kokeissa.
Ehkäpä The täti olikin pääsiäisen alla syönyt liikaa mämmiä ja vanhan luudan kantavuus ei ole enää minun oveni taakse riittänyt. Niinpä nyt täällä peiton alla Niagaran käynnistymistä alaosasto painava odottelen Taaperon nukkuessa päikkäreitä. Otin töistä tälle päivälle ylityövapaan saadakseni käydä asiaa itseni kanssa läpi...

Kyllä tää tästä, satoi onneksi tuota uutta luntakin. Vanhan kansan mukaanhan se peittää alleen kaikki turhan ja kuluneen, ollen siten mahdollisuus uuteen alkuun.
Jaksakaamme nyt tänäänkin kaikki mahdollisimman hyvin ja toteutukoon mahdollisen monen käärösyliin-haaveet.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla edellisessä raskaudessa tuli myös ja kaikki ok. Tuli myös viikolla 9 reilummin rusehtavaa vuotoa. Silti kaikki ok. 🙏
Kiitos 🙏 toivotaan että tämäkin mulla olis ihan normaalia eikä enteilisi mitään huonoa 🥲 ei oikein uskalla iloita vielä. Täytynee taas tehdä testi parin päivän päästä niin näkee vahvistuuko viiva vieläkin
 
Kiitos 🙏 toivotaan että tämäkin mulla olis ihan normaalia eikä enteilisi mitään huonoa 🥲 ei oikein uskalla iloita vielä. Täytynee taas tehdä testi parin päivän päästä niin näkee vahvistuuko viiva vieläkin
kyllä! Itsellä tuli tuo plussa täysin puskista ja vielä hieman sulattelen koko asiaa. Piti kuitenkin pari digiä myös tilata että pääsee seuraamaan tilannetta. Itsellä kaksi keskenmenoa takana esikoisen ja kolmosen jälkeen niin nelosen raskaudessa tuli kyllä alussa tehtyä varmaan kymmenen testiä 😅 Ja olin myös noiden vuotojen kanssa sata varma että se oli siinä. Onneksi olin väärässä ja taapero on nyt hieman yli vuoden ikäinen.
 
kyllä! Itsellä tuli tuo plussa täysin puskista ja vielä hieman sulattelen koko asiaa. Piti kuitenkin pari digiä myös tilata että pääsee seuraamaan tilannetta. Itsellä kaksi keskenmenoa takana esikoisen ja kolmosen jälkeen niin nelosen raskaudessa tuli kyllä alussa tehtyä varmaan kymmenen testiä 😅 Ja olin myös noiden vuotojen kanssa sata varma että se oli siinä. Onneksi olin väärässä ja taapero on nyt hieman yli vuoden ikäinen.
Väkisinkin tämmönen tekee neuroottiseksi 😅 hyvä että teillä meni kuitenkin kaikki hyvin. Toivon hartaasti että täälläkin kaikesta huolimatta tämä päättyisi onnellisesti 🥹
 
Heippa! Olen nyt testaillut muutaman päivän haamuja, eikätkä ole mielestäni lähteneet vahvistuun tarpeeksi hyvin. Tummansiniset testit on Raskauskeijun epäherkkiä, keskisiniset Pc:tä ja alin avattu Rfsu:n herkkä. Muilla näyttää Pc:t olevan hyviä jo näillä päivillä, oon 12 dpo. Että onkohan tässä toivoa vielä? Ja kannattaisko jatkaa testailua noilla Rfsu:n testeillä kun näyttää parhaiten?
 

Liitteet

  • 20240404_214249.jpg
    20240404_214249.jpg
    4.1 MB · Katsottu: 173
  • 20240404_224357.jpg
    20240404_224357.jpg
    415 KB · Katsottu: 170
Heippa! Olen nyt testaillut muutaman päivän haamuja, eikätkä ole mielestäni lähteneet vahvistuun tarpeeksi hyvin. Tummansiniset testit on Raskauskeijun epäherkkiä, keskisiniset Pc:tä ja alin avattu Rfsu:n herkkä. Muilla näyttää Pc:t olevan hyviä jo näillä päivillä, oon 12 dpo. Että onkohan tässä toivoa vielä? Ja kannattaisko jatkaa testailua noilla Rfsu:n testeillä kun näyttää parhaiten?
Mulla dpo 12 näytti tuollaista hailuraa ja dpo 14 jo selkeän punertavan plussan. Ja juurikin pc testi
 
Heippa! Olen nyt testaillut muutaman päivän haamuja, eikätkä ole mielestäni lähteneet vahvistuun tarpeeksi hyvin. Tummansiniset testit on Raskauskeijun epäherkkiä, keskisiniset Pc:tä ja alin avattu Rfsu:n herkkä. Muilla näyttää Pc:t olevan hyviä jo näillä päivillä, oon 12 dpo. Että onkohan tässä toivoa vielä? Ja kannattaisko jatkaa testailua noilla Rfsu:n testeillä kun näyttää parhaiten?
Mulla jäi tämmönen melko vastaava kemialliseksi. Mutta silloin googlettelin vastaavassa tilanteissa olleita ja tosi monella oli just kemiallinen, mutta oli niitäkin, joilla hcg nousi vaan hitaasti ja normaali raskaus. Eli niin kauan ku menkat ei ala niin toivoa on 😅
 
Mulla jäi tämmönen melko vastaava kemialliseksi. Mutta silloin googlettelin vastaavassa tilanteissa olleita ja tosi monella oli just kemiallinen, mutta oli niitäkin, joilla hcg nousi vaan hitaasti ja normaali raskaus. Eli niin kauan ku menkat ei ala niin toivoa on 😅
Mulla sama juttu, oli kemiallinen. Sitä edellinen raskaus myös hidas hcg nousu ja siitä keskenmeno 😩
 
Mulla sama juttu, oli kemiallinen. Sitä edellinen raskaus myös hidas hcg nousu ja siitä keskenmeno 😩
Nyt näyttäis omaan silmään aika hyvältä. Vertasin taaperosta tekemiini testeihin ja samoissa menee. Silloinkin taisin vähän epäillä edistymistä. Tässä testit tämän iltaisen testin kanssa. Ja mulla siis vaihtui ovispäivä tässä kesken testaamisen kahta päivää myöhemmäksi. Huh. 😅
 

Liitteet

  • 20240408_211954.jpg
    20240408_211954.jpg
    970.6 KB · Katsottu: 117
Takaisin
Top