Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Tullu hommattua yks kiva asu alesta kun tykästyin niin kovaa:smiley-angelic002 siinä on just body, housut ja pipo mukana ni on ihan kätevä kuitenkin :angel1
 
Vielä ei oo mittää tullu hankittua, eikä varmaan useampaan viikkoon vielä uskallakkaa:dontknow onneksi tuolta meijän kolmivuotiaalta on tallessa kaikki vauvajutut ja vaatteet. Pienet vaatteet taitaa olla suurimmaksi osaksi unisex, joten senkään puoleen ei ole kiire, voi ootella synnytykseen asti ennen vaatteiden ostoa :happy7 Autoa joutuu tässä sunnittelemaan, että minkälainen vaihdetaan, kun ei enää sitten jouluna sovita normaali henkilöautoihin:laughing002
 
Mitään ei ole vielä hankittuna, 1,5 v:n vaatteetkin on laitettu heti eteenpäin, kun on niistä ulos kasvanut. Äitiysvaatteet sentään viime hetkellä säästin, vaikka ne jo kierrätykseen vietäväksi pakkasinkin raskauden jälkeen, kun piti olla viimeinen vauva...
 
Meillä on kaikki esikoisen vaatteet ja tavarat jäljellä niin mitään ei periaatteessa tarvitse. Mutta jos tulee tyttö, niin ehkä jotain pientä tyttömäistä voisi ostaa, tehosteena isoveljeltä perityille vaatteille. Ne onneks on aika unisex, ainakin pienet vaatteet.
 
Meillä kans esikoisen kaikki tavarat ja vaatteet tallessa. Toivottavasti pääsevät käyttöön, kun alkaa tosiaan varastotila loppumaan:grinAinoastaan turvakaukalo puuttuu, mutta sitä nyt ei toki uskalla ostaa ennen syksyä!
 
Täältä ei löydy kuin yhdet yli suloiset yksisarvis housut, jotka ostin joskus vuonna kirves ja kuokka sukulaisen vauvalle ja ne jäivät vahingossa laatikkoon pyörimään. Ja enään niistä ei voi luopua. :rolleyes:

Ja mitään muuta en ajatellutkaan hankkia vielä ennen syksyä. Korkeintaan vähän isompaa asuntoa katselen sivusilmällä.
 
Minä olen katsellut netistä vaatteita, millaisia ne nykyään on kuoseiltaan ym. Yllätyin, kun kukaan ei enää käytä potkuhousuja!? Kaikki on niitä terättömiä leggareita tms. Tunsin itseni niiiin vanhaksi. Mistäpä voisin tietää, kun nykyinen nuorimmaiseni on syntynyt 2010.
Tämä tuntuu vielä niin epätodelliselta, en usko, että uskallan aikoihin ostaa mitään. Esikoiselle ostin jo jonkun bodyn näillä viikoilla. Silloin parikymppisenä ei osannut pelätä mitään. Tosin en notkunut netissäkään, kuten nykyään, joten en edes tiennyt kaikista mahdollisista kamaluuksista
 
Esikoisella kovasti tyttövaatetta että jos tyttö olisi niin sitten olisi hyvinkin vaatetta varastossa. En mitään aio ostaa ennen rakenneultraa :)
 
Minä olen katsellut netistä vaatteita, millaisia ne nykyään on kuoseiltaan ym. Yllätyin, kun kukaan ei enää käytä potkuhousuja!? Kaikki on niitä terättömiä leggareita tms. Tunsin itseni niiiin vanhaksi. Mistäpä voisin tietää, kun nykyinen nuorimmaiseni on syntynyt 2010.
Tämä tuntuu vielä niin epätodelliselta, en usko, että uskallan aikoihin ostaa mitään. Esikoiselle ostin jo jonkun bodyn näillä viikoilla. Silloin parikymppisenä ei osannut pelätä mitään. Tosin en notkunut netissäkään, kuten nykyään, joten en edes tiennyt kaikista mahdollisista kamaluuksista
Meidän esikoinen on alle vuoden ja silti kaipaan potkareita! Sukat kun ei vaan pysy meillä jalassa. Mun mummi taisi jostain löytää yhdet, sit äp:ssä oli potkari ja puolipotkarit, yhet mun kaveri sit teki.

Mutta hirveästi ei varmaan ostella mitään, rakenneultran jälkeen varmaan ostan jonkun vaatteen, jos sukupuoli selviää. Näin oli esikoisenkin kohdalla.
 
Tänään keksin, että jos saamme tämän lapsen, meillä on kaikki tarvittavat valmiina niin tytölle kuin pojalle. En ota äitiyspakkausta (vaikka joku ystäväni sitä ihailluin facessa -itse en ole nähnyt), otan sen rahan, mikä on150e ja käytän sen johonkin ihanaan mitä en muuten raskisi ostaa. 150e on pieni summa kun miettii äitiyspakkausta tai ylipäätänsä vauvan tarpeita. Mutta se on iso raha yksittäiseen ostokseen. Ja en taida valitettavasti ostaa tälle mitään sen kummempaa. 5.lapsi kun on, niin rahaa menee joka tapauksessa ja kaikki kun on valmiina, niin...:happy8
 
Meidän esikoinen on alle vuoden ja silti kaipaan potkareita! Sukat kun ei vaan pysy meillä jalassa. Mun mummi taisi jostain löytää yhdet, sit äp:ssä oli potkari ja puolipotkarit, yhet mun kaveri sit teki.

Mutta hirveästi ei varmaan ostella mitään, rakenneultran jälkeen varmaan ostan jonkun vaatteen, jos sukupuoli selviää. Näin oli esikoisenkin kohdalla.

Potkuhousuja tulee äitiyspakkauksen mukana (ainaki vielä 5vuotta sitten...) Hui! Aika Menee nopeasti! Kuin musta tuntuu että itse olen ajan hermolla äitiyspakkauksenkin suhteen, mutta 5vuottahan on pitkä aika:eek:
 
Potkuhousuja tulee äitiyspakkauksen mukana (ainaki vielä 5vuotta sitten...) Hui! Aika Menee nopeasti! Kuin musta tuntuu että itse olen ajan hermolla äitiyspakkauksenkin suhteen, mutta 5vuottahan on pitkä aika:eek:
2019 pakkauksessa oli yhdet puoli potkarit ja yhdet potkuhaalarit. Ei oikeen juhlittu niillä.
 
Tänään keksin, että jos saamme tämän lapsen, meillä on kaikki tarvittavat valmiina niin tytölle kuin pojalle. En ota äitiyspakkausta (vaikka joku ystäväni sitä ihailluin facessa -itse en ole nähnyt), otan sen rahan, mikä on150e ja käytän sen johonkin ihanaan mitä en muuten raskisi ostaa. 150e on pieni summa kun miettii äitiyspakkausta tai ylipäätänsä vauvan tarpeita. Mutta se on iso raha yksittäiseen ostokseen. Ja en taida valitettavasti ostaa tälle mitään sen kummempaa. 5.lapsi kun on, niin rahaa menee joka tapauksessa ja kaikki kun on valmiina, niin...:happy8

Mä en myöskään nyt ottaisi äitiyspakkausta kun on jo vuoden 2019 pakkaus ja lisäksi kavereilta saatuja tavaroita. Eli äitiyspakkauksen makuupusseja ja toppahaalareita on jo nyt monta kappaletta. Mutta esikoiselle otin, koska olihan se kiva avata laatikko ja tutkia sisältö:happy119
 
Mitään ei ole vielä hankittu, eikä ole toistaiseksi suunnitelmissakaan. Esikoiselta jäänyt melko sekalainen valikoima vauva-arkeen sopivaa tavaraa. Lisäksi esikoisen kohdalla oma äitini otti heti raskausuutiset kuultuaan kopin vaatehankinnoista, ja uskon saman jatkuvan pikkusisaruksen kohdalla. Käytännössä vaatteitakaan ei ole siis tarve hankkia, mikä välillä harmittaa kun tekisi mieli ostella kivoja vaatteita itsekin, mutta uskon vaatteiden hankkimisen olevan äidilleni tärkeä tapa olla läsnä ainoan lapsenlapsensa elämässä koska harmillisesti 500km välimatkan takia näemme vanhempiani harvoin. Lähinnä omalla hankintalistalla on nyt sitteri ja yhdistelmävaunut, molemmista jo tietyt metsästettävät merkit ja mallit tiedossa joten on onneksi hyvin aikaa kyttäillä tarjouksia ja/tai käytettyjen myynti-ilmoituksia. :grin
 
Virkkaus- ja neulontatarvikkeita peittoa ja sukkia ja lapasia varten.
 
En ole uskaltanut hankkia mitään ainakaan ennen varhaisultraa. Tosin ostin vihkon johon oon kirjoittanu ajatuksiani tästä raskaudesta ja jonkin verran fyysisistä tuntemuksista, nii voin niitä siirtää sitten aikanaan vauvakirjaan.
 
Sama täällä. En uskalla vielä hankkia mitään. Meillä on tosin esikoisen jäljiltä oikeastaan kaikki tarpeellinen niin ei kauheasti tarvikaan hankkia. Lähempänä joulua pitää sitten ostaa jotain omaa tälle pavulle myös.
 
Tämä hankinta ei ole suoraan vauvalle, mutta kuinka moni on ostanut itselleen dopplerin? Meillä on ollut molempien aikaisempien (alku)raskauksien kohdalla kotidoppler käytössä ja mietin, ostanko sellaisen vielä tähän raskauteen.
 
Takaisin
Top