Raskaaksi 2019

Jep, aika pieni prosentti että tärppää vaikka kaikki olisi kunnossa ja seksi ajoitettu oikeeseen ajankohtaan..

Tervetuloa piinailemaan... mun pitäisi jaksaa piinailla vielä ainakin puolitoista viikkoa, ellei jopa kaksi :banghead::arghh::dead:

Kiitos! Samassa veneessä siis :nailbiting:
 
Lääkärissä käyty ja se pisti lähetteen lapsettomuuspuolelle tutkimuksiin ja miehelle spermatestiin. Mitään lääkkeitä ei määränny, mutta epäili, että mun kierrossa jotain pientä ongelmaa on ja se ois helppo korjata lääkkeillä. Uskoo meidän mahdollisuuksiin luomunakin. Aika tulee joskus sinne lapsettomuuspuolelle ja lähetteet lisä labroihin myös. Mieltä rauhottava käynti kyllä vaikkei mitään sen ihmeempää tapahtunukkaa :)

Tässä tän päivän lääkärikäynnin antia.
 
mulla kp 6 menossa ja menkat lusittu. meillä ei olla tikutettu vaan mennään koko kk joka toinen päivä hommailulla.pitäisi gynen mukaan riittää :) itse koen stressaavaksi tuon tikuttelun ja strsessiä pitäisi välttää.kuulun itsekkin tähän "vanhempaan" äitiys porukkaan. mitään hormonaalista vikaa ei ole,mutta silti kuulemma 40 v on keskimäärin n, 5% mahdollisuus raskautua ilman hoitoja..saa nähdä saadaanko vielä yksi kääryle :sad001 välillä kyllä turhauttaa ja tekisi mieli luovuttaa ,mutta vauva vaan olisi niin ihana..anteeksi vuodatukseni ,enkä halua aiheuttaa pahaa mieltä niille jolla ei ole vielä yhtään lasta.pitäisi tietysti olla kiitollinen kun meillä on jo neljä,mutta kyllä tänne vielä yksi mahy´tuisi :) tsemppiä kaikille tähän kuukauteen!!
 
Ekan alkaneen raskauden kohalla mulla oviksen jälkeen jatku kivut munasarjassa pitkään ja tokassa taas ei. Nyt taas jatkunut pitkään kivut. Tosin mietin, että onko sillä merkitystä kummalta puolelta irtoaa, kun eka raskaus alkoi vasemmalta irronneesta ja toka oikeelta irronneesta ja ylipäänsä mulla vasemman ovis sattuu enemmän :hilarious:

Mulla on taas vaan jännä fiilis, samanlainen kun joulukuussa ennen plussaa. Yritän olla kiinnittämättä siihen huomioo/ajattelematta asiaa kun sitten pettyy menkkojen alkaessa.
 
Hmm outoa, taas tuli vähän verta.. Ei yleensä vielä kp6 tiputtele. No ei kai siitä haittaakaan ole :) ovista ja piinapäiviä odotellen :Heartred nyt plussataan joukolla!!
 
Täällä piinallaan kp22 ja dpo4.. pitkä odotus edessä :banghead:

Mulla oli tiistaina työhaastattelu ja lupasivat tällä viikolla ilmoittaa saanko hakemani paikan, joten piinailen sitäkin vielä..

Oon myös miettinyt että mitähän tykkäävät jos tässä kierrossa tärppää ja sitten jäisinkin jo loppuvuodesta mammalomalle :nailbiting:
 
Täällä piinallaan kp22 ja dpo4.. pitkä odotus edessä :banghead:

Mulla oli tiistaina työhaastattelu ja lupasivat tällä viikolla ilmoittaa saanko hakemani paikan, joten piinailen sitäkin vielä..

Oon myös miettinyt että mitähän tykkäävät jos tässä kierrossa tärppää ja sitten jäisinkin jo loppuvuodesta mammalomalle :nailbiting:

Toivotaan, että saat työn ja että tärppää. Turha sitä on stressata! Naisen palkkaaminen on aina riski ja hyvällä omallatunnolla jäät, jos niin käy :happy:
 
Voi ei, ikävä kuulla :sad001 Millainen tilanne teillä on tällä hetkellä hoitojen ja yrityksen kannalta?

Meillä ensimmäisen vuoden jälkeen alettiin puhumaan hoidoista. Sit tulinkin raskaaksi ja tuli kaksi keskenmenoa. Sen jälkeen halusin pitää pitkän paussin, ei pystynyt ajattelemaan koko asiaa ja käytiin aika syvissä vesissä. Nyt viime keskenmeno oli hyvin varhainen ja alettiin jälleen puhumaan hoidoista. Sisätutkimukset ja ultrat on mulle tehty eikä mitään poikkeavaa ole löydetty, endometrioosiepäily kuitenkin ollut monta vuotta. Saatiin takaraja syksylle, että jos ei sitä ennen tärppää niin aloitetaan hormonilääkitys. Mulla on ikää 28 vuotta.

Tänään on kp 24/26 ja pc testi näytti ihan äsken otettuna tältä.



Oi jospa tämä antaisi toivoa meillekin! Toivon todella että olisitte onnistuneet vihdoin :joyful:
Mekin on yritetty jo pian yhtäjaksoisesti kolme vuotta :eek:
Tutkimukset ja hoidot aloitettiin vasta vuoden alussa, aukiolotutkimus, yksi lugesteronilla tehostettu omayrityskierto ja terolutilla toinen, jossa tehtiin inseminaatio, muttei siitä tullut vastetta :sad001
Millainen historia teillä olikaan ja saanko kysyä ikääsi?
 

Liitteet

  • IMG_20190509_183426.jpg
    IMG_20190509_183426.jpg
    7.8 KB · Katsottu: 242
Mariielle toivotaan nytten että pikkuinen pukee oikein vahvat tarrasukat:Heartred

Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin, monellakin tuntuu olevan kivinen polku. Täällä kp7, tässä kierrossa en tee mitään, ei tikutuksia ei mitään, katotaan josko oviksen jälkeinen aika olis siten jotain muuta kuin yhtä vuotamista, raskautumistsäänssit tähän kk:een pyöreä nolla.
 
Kiitos Nipanderi ja tsemppiä sinne ja kaikille muillekin :Heartred

Oon ihan hukassa ton kp:n kanssa, että onko se nyt tänään 23/26 vai 24/26, ehkä ei pitäis migreenissä täällä tiirailla mitään :wtf:
 
Huomenta toivottelee täällä eräs aamupöhnässä :happy:
Kuinka monelle on käynyt CB:n kaksoishormonitestiä tehdessään niin, että uuden kierron alettua on nykäissyt tikun pois laitteesta ennen kuin uuden kierron merkki on vaihtunut mittausmerkkiin? Tuli nykäistyä ja laitettua heti takaisin, laite läksi mittaamaan normaalisti(mittausmerkki vilkkui) ja antoi tuloksenkin, mutta jäi nyt sitten mietityttämään että miten tämä meni... :anyone
 
Voi ei, ikävä kuulla :sad001 Millainen tilanne teillä on tällä hetkellä hoitojen ja yrityksen kannalta?

Meillä ensimmäisen vuoden jälkeen alettiin puhumaan hoidoista. Sit tulinkin raskaaksi ja tuli kaksi keskenmenoa. Sen jälkeen halusin pitää pitkän paussin, ei pystynyt ajattelemaan koko asiaa ja käytiin aika syvissä vesissä. Nyt viime keskenmeno oli hyvin varhainen ja alettiin jälleen puhumaan hoidoista. Sisätutkimukset ja ultrat on mulle tehty eikä mitään poikkeavaa ole löydetty, endometrioosiepäily kuitenkin ollut monta vuotta. Saatiin takaraja syksylle, että jos ei sitä ennen tärppää niin aloitetaan hormonilääkitys. Mulla on ikää 28 vuotta.

Tänään on kp 24/26 ja pc testi näytti ihan äsken otettuna tältä.

Kiitos vastauksesta ja myötätunnosta :love022

Toivon että teillä menee kaikki hyvin tällä kertaa :happy:

Me odotetaan seuraavaa kiertoa, kun meneillään olevaan kiertoon ei ollut järki ottaa inseminaatiota ajoituksen vuoksi :sad001 Seuraava insse on tarkoitus tehdä lääkkeelliseen kiertoon. Nyt siis pakon sanelemana Teroluteilla vahvistettu omayrityskierto ja toivotaan, että seuraavan kierron alettua ajoitukset menee hyvin ennen kesätauon alkua :angelic:

(Ällövaroitus! :yuck:)
Itse olen epäillyt myös endometrioosia, mutta nyt raskaus on kuulema ykkösjuttu, niin sitä ei ryhdytä tutkimaan ja hyvä niin, en olisi laparoskopiaan halunnutkaan :happy8
Tietty jos oireet pahenee, pitää harkita uudelleen, nyt lähinnä suolisto-oireita ja verta tulee hieman peräsuolesta, mutta voi johtua ummetuksestakin tuo veren tulo, mutta jokuhan sitä ummetustakin aiheuttaa :rolleyes:
Itseä siinä lähinnä huolettaa oireiden ajoitus kierron kulun mukaan, esim. verta pyyhin perän puolelta jo 2-5 päivää ennen kuukautisten alkua ja siitäpä sitten jo tiedänkin melko usein, että kuukautiset on alkamassa :eek:
Ai niin ja sisätutkimuksessa löytyi aristava kohta kohdun takaosasta.

Miten sinulla heräsi epäilys endosta?
 
Veikkaisin, että jos mulla ennen olisi ollut iän ym. puolesta esim. viiden prosentin mahis tärppiin, niin nyt taisi sekin romahtaa, kun mies ei suostu mihinkään hommiin, jos on vaarana, että heppiin tulisi tippa verta.:sorry:
Voiko koko ovista edes tapahtua tällaisessa kierrossa? Ei varmaan.:think005 Entäs kun eihän jälkivuodonkaan aikana saa seksiä harrastaa tulehdusriskin vuoksi, niin eikös tämä ole sama.
Sori jos taas tyhmiä kysymyksiä.
Nyt kiertopäivä 12. Ja kp 9 alkoi tämä omituinen välivuoto.
 
Mulla oli kanssa viime kierrossa poikkeavaa välivuotoa kp13-15 ja ovis oli tuntemuksien perusteella sen jälkeen vasta kp22, mutta tikuilla en saanut ovista kiinni.?
Mä mietin että voisko toi vehnänalkioöljy aiheuttaa välivuotoja ja myöhästää ovista?
Onkohan noi kaikki lisäravinteet enemmän vaan haitaksi, kun hyödyksi? Taitaa olla vaan rahastusta, epätoivosilta vauvakuumeisilta koko homma.
 
Mulla oli kanssa viime kierrossa poikkeavaa välivuotoa kp13-15 ja ovis oli tuntemuksien perusteella sen jälkeen vasta kp22, mutta tikuilla en saanut ovista kiinni.?
Mä mietin että voisko toi vehnänalkioöljy aiheuttaa välivuotoja ja myöhästää ovista?
Onkohan noi kaikki lisäravinteet enemmän vaan haitaksi, kun hyödyksi? Taitaa olla vaan rahastusta, epätoivosilta vauvakuumeisilta koko homma.
Sehän mullakin on käytössä:woot:
Samaa olen joo miettinyt, että onkohan niitä hyväksi pitempään syödä.
Mutta nyt sain itselleni gynen lääkäriajan. Keskityin kertomaan näistä oheisvaivoista, enkä siitä ettei vauvaa kuulu. Ainut jännämomentti nyt sitten, että onkohan menkat sitten silloin kp24. Kun yhtään ei niihin enää voi luottaa.

Muoks. Niin ja kiitos kun kerroit tosta mahdollisesta oviksesta välivuotojen jälkeen. Nyt ei ihan niin epätoivoinen olo enää.:)
 
Sehän mullakin on käytössä:woot:
Samaa olen joo miettinyt, että onkohan niitä hyväksi pitempään syödä.
Mutta nyt sain itselleni gynen lääkäriajan. Keskityin kertomaan näistä oheisvaivoista, enkä siitä ettei vauvaa kuulu. Ainut jännämomentti nyt sitten, että onkohan menkat sitten silloin kp24. Kun yhtään ei niihin enää voi luottaa.

Muoks. Niin ja kiitos kun kerroit tosta mahdollisesta oviksesta välivuotojen jälkeen. Nyt ei ihan niin epätoivoinen olo enää.:)

Muoks.2 Onhan mulla erimerkkinen kalaöljykin nyt käytössä, niin entäs jos ne aiheuttaa tämän välivuodon. Oli niin sinnikäs puhelinmyyjä, että tilasin tuon yhden paketin.

Muoks.3 Ei ihan tainnut onnistua tuo edellisen muokkaus, mutta olkoon:IMG:
 
Eikös kalaöljykin ohenna verta? Kannattaakohan niitä molempia syödä yhtäaikaa, voi olla vaarallista!?
Mä jätin nyt kaikki lisäravinteet, ainakin hetkeks kokonaan pois. Katsotaan miten vaikuttaa. Toivottavasti positiivisesti. :)
 
Takaisin
Top