----45+++++ kuumeiset

Tähti jep. Ja mies on ihan satasella mukana hoidossa. Kysyi just, olenko valmis kokeilemaan kaikki hoidot koska rahasta ei hänen puolesta ole kiinni. Ja oli huolissaan haluanko jatkaa. :Heartbigred

Peppipupu :)

Tosi super Ihanaa:Heartpink Tartvitset tsemppiä jo pelkän horoskoopin vuoksi, mutta kaikki tarvitsevat sitä aina jokatapauksessa.

Oon sun kanssa tässä satasella mukana:Heartpink

Ja mennään samaa matkaa. Soitin tänään kliniikalle. Eka IVF voidaan mahdollisesti tehdä tammikuussa (arvio).
Jos kaikki onnistuu.

Sit tulee jo se aika vastaan parin kuukauden jälkeen. Mutta täysillä loppuaika eteenpäin:cheers:cheers:cheers:cheers


Tsemppiä kaikille palstalla ja plussaa!!!!:gen014:blob3:blob6:blob7:blob3:blob6:blob7
 
Peppipupu :)

Tosi super Ihanaa:Heartpink Tartvitset tsemppiä jo pelkän horoskoopin vuoksi, mutta kaikki tarvitsevat sitä aina jokatapauksessa.

Oon sun kanssa tässä satasella mukana:Heartpink

Ja mennään samaa matkaa. Soitin tänään kliniikalle. Eka IVF voidaan mahdollisesti tehdä tammikuussa (arvio).
Jos kaikki onnistuu.

Sit tulee jo se aika vastaan parin kuukauden jälkeen. Mutta täysillä loppuaika eteenpäin:cheers:cheers:cheers:cheers


Tsemppiä kaikille palstalla ja plussaa!!!!:gen014:blob3:blob6:blob7:blob3:blob6:blob7
Tähti, oliko puhetta alkiodiagnostiikasta?
 
Missä meidän testaajat on? Humpty ja Hannuli?

Täällä ollaan! Ja voi harmi noita sun tuloksia :sad001 mutta ei pidä antaa liikaa masentaa ja ihana mies sulla kun on noin innolla lähdössä hoitoihin. Varmasti teillekin sieltä se oikea tapa löytyy ja suodaan se onni!!!

Tääl on mahatauti (tähän kakkahymiö) ja testi NEGA. Et ei oo ollu mitää filmattavaa:smiley-angry026 baaaaaaahhhh
 
voi harmi noita sun tuloksia :sad001 mutta ei pidä antaa liikaa masentaa ja ihana mies sulla kun on noin innolla lähdössä hoitoihin. Varmasti teillekin sieltä se oikea tapa löytyy ja suodaan se onni!!!

HumptyD :) Sorry kommentoida, mutta oon sinun kanssa eri mieltä Peppipupun tuloksista:singing:!

Ei ole harmi yhtään!
FSH 6.9 ei voi harmittaa ketään....:p

Uskoa tulevaan ja sitä plussaa tänne kaikille!!!:cheers:cheers:cheers:smiley-bounce016
 
Peppipupu Olen pahoillani. :sorry: Ottaako ne AMH:n yksityisellä ihan vaan pyytämällä? Kiinnostaisi tietää, mitä se on itsellä.

Towanda :) Ei ne ota, koska sillä arvolla ei ole merkitystä kai missään.

Toi on jostain USA:sta tullut juttu ja on epäluotettava luku. En ole lääkäri.

Enkä ole asiantuntija, mutta veikkaus on se, että nuorella ihmisellä tuo mittaus kertoiskin jotain....etenkin sen, että kannattaako lastenhankintaa lykätä yli 30v., vai uskaltaako alkaa vasta hankkimaan myöhemminn, siellä 40v. +++

Geneettistä ja periytyvää.
 
Ottaako ne AMH:n yksityisellä ihan vaan pyytämällä? Kiinnostaisi tietää, mitä se on itsellä.
Pyysin itse AMH- ja FSH-kokeita viime vuonna yksityiseltä lääkäriasemalta. Halusin tietää suunnilleen, mikä on tilanne. Näin jälkikäteen ajateltuna eipä noilla tuloksilla ole ollut merkitystä. Jos arvot olisivat olleet ihan poikkeukselliset, ehkä olisin kokeillut vielä yhden ivf-kierroksen.
 
Mulla mitattiin 1.5 v sitten ennen ivf-hoitoja AMH 0.8 (muut mitatut jutut viitearvojen sisällä) ja lekuri sanoi että suoraan ivf-hoitoihin vain, että ei kannata haaskata aikaa insseihin. Meillä ei siis mitään ns. "vikaa" löytynyt, raskauksia alkoi mutta aina ne meni kesken (4 kpl kahden vuoden sisään). Mulla tuli molemmissa punktioissa 7-8 munasolua, kaikki kypsiä, kaikki hedelmöittyi. Siirto saatiin tehtyä pari kertaa molemmissa hoidoissa ja viimenen ja ainoa blastoksi ennättänyt alkio päätyi raskaudeksi ja vauvaksi meidän syliin. :)
 
Täällä ollaan! Ja voi harmi noita sun tuloksia :sad001 mutta ei pidä antaa liikaa masentaa ja ihana mies sulla kun on noin innolla lähdössä hoitoihin. Varmasti teillekin sieltä se oikea tapa löytyy ja suodaan se onni!!!

Tääl on mahatauti (tähän kakkahymiö) ja testi NEGA. Et ei oo ollu mitää filmattavaa:smiley-angry026 baaaaaaahhhh

Ai teilläkin, mä ehdin tänään melkein vessaan kun kiiruhdin lenkiltä takaisin kotiin (tähän myös kakkahymiö). :wtf:
 
No sitten lisäinfoa. Vaikka fsh on hyvä tuon amhn ollessa noin matala, on raskautumisen käytännössä mahdollista noin kerran vuodessa. Eli 1/12 munasolu ok. Siihen päälle vielä uhkakuva onnistumiskierrossa esim flunssa jne joka estää kiinnittymisen on raskautumisen ennustus% siis aivan paska. Ivf tai ilman vauvaa on vaihtoehdot nyt sitten.
 
Ja tosiaan vaikka fsh noin hyvä ei katsonut että mikään lääke auttaisi ei lähdetä edes kokeilemaan kun oma kierto hajoaa vaan siinä.
 
Peppipupu, Huoh!!
Tsempit kaikille ketjuun siis ja plussapuhallus!
Meikäläisen 2 per puoli on siis nou gou, no ei sinänsä yllätä.
 
Ja nyt selvisikin. 700e maksava kohdun limakalvonäyte joka on ihan uusi tutkimus. Kuulemma saadaan oikeat Lääkkeet kiinnittymiseen. Hinta arvio nyt koko roskalle 5000 - kela + Lääkkeet. Aika kovalla panoksella rulettia...
 
Takaisin
Top