Millaisia raskausoireita sinulla on?

Auppa ootko aatellu et kävisit varhaisultrassa tarkistuttamassa?
 
Tänään kasassa 7+5 ja olen nyt kolme viikkoa ollut saikulla oksentelun ja etovan olon takia. Työni takia en pääse usein vessaan ja tämä lisää haasteita työssä olemiseen. Toinen oire mikä on tullut on ruokahaluttomuus, kaikki ruoka etoo ja tuntuu että joutuu pakottamaan itsensä syömään. Onneksi sentään nesteet pysyvät sisällä ja ensimmäinen neuvola on tämän viikon torstaina.
 
Auppa ootko aatellu et kävisit varhaisultrassa tarkistuttamassa?

Mä kävin viikko sitten tiistaina. Ei näkynyt kuin sikiöpussi, eli tämä on joko tuulimuna tai hieman nuorempi kuin oletettu. Ultran ja näiden kipujen ja vuotojen perusteella veikkaan ja neuvolakin veikkasi keskenmenoa :sad001
 
Voi Auppa! Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin! :Heartred

Mulla tänään vasta 4+6 ja aika vähäiset oireet. Menkkajomotusta, ajoittain lievää pahoinvointia, unettomuutta ja välillä on tosi kylmä.
Nyt syksyllä mulle meni kesken rv12+, joten en oikein uskallla kunnolla iloita tästä raskaudesta ainakaan ennen ekaa ultraa.
Edellisissä raskauksista alkoi jäätävä pahoinvointi 6+2, sitä odotellessa :/
 
Mä kävin viikko sitten tiistaina. Ei näkynyt kuin sikiöpussi, eli tämä on joko tuulimuna tai hieman nuorempi kuin oletettu. Ultran ja näiden kipujen ja vuotojen perusteella veikkaan ja neuvolakin veikkasi keskenmenoa :sad001

Voi että :'( toivotaan kuitenkin vielä parasta!!
 
Voi ei Auppa. :sad001 :Heartred Toivotaan kuitenkin että kaikki olisikin hyvin, sitä kun ei ikinä tiedä.
 
Peukut pystyssä Aupalle! Varmasti käyt läpi monenlaisia tunteita ja ajatuksia nyt. Toivotaan parasta. :Heartred
 
Täällä oireena loputon väsymys, palelu ja etova olo jatkuvasti. Esikoisesta oksensin reilu 20 viikkoa, toivon että nyt pääsis vähän helpommalla ja pystyis tekeen töitä mahd.pitkään :)
 
Väsymys, palelu ja aaltoileva pahoinvointi. Ja tissit aivan jumalattoman kipeät, kävellessäkin sattuu, saati sitten kun 2v touhuaa sylissä ja pukkaa niihin kyynärpäällä tai jollain muulla :hungover:
 
Väsymys, palelu ja aaltoileva pahoinvointi. Ja tissit aivan jumalattoman kipeät, kävellessäkin sattuu, saati sitten kun 2v touhuaa sylissä ja pukkaa niihin kyynärpäällä tai jollain muulla :hungover:

Täällä kans rinnat tosi kipeet. Suihkussa saa käydä sillain että nännit on piilossa ettei vesi osu niihin suoraan ja päivän päätteeksi on kauheeta riisua liivit kun sit ei oo mitään tukee :/
 
Oon täällä muita rahoitellut ettei vähäiset raskausoireet merkkaa mitään mutta nyt kun ne on omalla kohdalla niin jännittää. Tällä hetkellä 4+4 ja oireina ainoastaan lievä menkkamainen jomottelu välillä sekä kevyt ajoittainen huono-olo. Tissit ei ole arat eikä muljahduksia ja viiltoja tunnu niin kuin edellisessä raskaudessa näillä viikoilla. Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
 
Tsemppiä auppa! :Heartbigred

Tänne on rantautunut ihan kamala väsymys :dead:
Esikoista odottaessa tällaista ei ollut. Ihan mahdotonta kun voisi nukkua päivät ja illalla väsyttää tosi aikaisin.
 
Mulla Alko oireet vasta 7-viikolla, sitä ennen kNs ressasin että ku ei oo minkäämoisia oloja.. Nyt voisin tän kokopäiväisen etovan olon lahjoittaa jollekkin
 
Täällä mennään 6+4. Esikoinen on nyt tarttunut matkaan ja oireita ovat; älytön huono-olo joka tulee aaltoillen pitkin päivää, turkin pippurit ja vichy vesi on ainoat kaksi asiaa jotka on tähän asti tuonu helpostusta. Pahasta olosta huolimatta yritän väkisin syödä ruokaa edes hieman. En ole pystynyt laittamaan itse ruokaa, en pysty avaamaan jääkaappia, kaikki haisee naapuri haisee, mies haisee, työkaverit haisee, bussi haisee, kahvinhaju haisee ja päälle vielä väsymys ja jäätävä palelu. Helpotusta odotellessa vaikka onkin kaiken kärsimyksen arvoista. Oksentanut en ole vielä kertaakaan.
 
Täällä mennään 6+4. Esikoinen on nyt tarttunut matkaan ja oireita ovat; älytön huono-olo joka tulee aaltoillen pitkin päivää, turkin pippurit ja vichy vesi on ainoat kaksi asiaa jotka on tähän asti tuonu helpostusta. Pahasta olosta huolimatta yritän väkisin syödä ruokaa edes hieman. En ole pystynyt laittamaan itse ruokaa, en pysty avaamaan jääkaappia, kaikki haisee naapuri haisee, mies haisee, työkaverit haisee, bussi haisee, kahvinhaju haisee ja päälle vielä väsymys ja jäätävä palelu. Helpotusta odotellessa vaikka onkin kaiken kärsimyksen arvoista. Oksentanut en ole vielä kertaakaan.
Pystyn täysin samaistumaan sinun olotilaan. Jääkaappi ja keittiö on se pahin paikka. Mieskin jo suuttui ja loukkaantu ku sanoin että se ja sen vaatteet haisee. Olen nyt muutamana aamuna oksentanu ja iltasin myös. Aamulla en aina kerkiä mitään syömään ku ei pääse keittiöön nii joutuu vatsahappoja oksentamaan. Kurjaa...
 
Mulla alkoi tänään taas verinen vuoto. Enemmän ja punaisempaa kuin perjantaina :sad001 onneksi olen sairaan lapsen kanssa kotona vuotamassa enkä töissä. Toivon että olisi harmitonta, mutta mun silmiin näyttää jo siltä ettei ole enää normaalia.

Mites siellä sujuu? :Heartred
 
Täällä menossa 4+6 ja ei vielä ole mitään isompia oireita, tissit kipeät ja mahaa pistelee jännästi. Väsyttää ja palelee. Eli samoja oireita kuin keskenmenneessäkin oli.
 
Onko kellään häpyluu kosketusarka :eek: en muista että edellisessä raskaudessa vielä näillä viikoilla olisi ollut tämmöistä.
 
Moniallergisena ihmisenä, kaikista kamalin raskausoire on ollut kaikkien allergioiden voimistuminen. Ilman lääkkeitä ei tule elämästä mitään, kun oireita tulee nyt niistäkin ruuista ja asioista, joista ei ole allergiaa aiemmin todettu:sad001 onneks eilen neuvolatäti lohdutteli, että cetirizinin käyttö on turvallista ja parempi vaihtoehto kuin kärvistellä pahassa olossa.

Oireita on muitakin (tissikipu, turvotus, etominen, ruokahaluttomuus, jatkuva vessahätä), mutta ne on pysyneet siedettävällä tasolla.
Ja toisaalta kiva, että on oireita, niin tuntuu että jotain kropassa tapahtuu :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top