----45+++++ kuumeiset

Tähti
Meillä minä pyöritän arkea sekä pyhää pääsääntöisesti yksin. Lapset eivät ole ehkä enää niin innokkaita lähtemään pitemmälle retkelle. Lie saaneet yliannostuksen. Sienestys on vaan niin parasta. Ootko testaillut tänään?

Vastavirran akka :) Miksi yksin pyörität? Oletko sinkkuna?
 
En ole. Mies töissä ympäri maailmaa. Tää on vaan mennyt näin. Vaikka olisihan se helpompaa.

Vastavirran akka :) Kai voisit lentää mukana siivellä?

Meillä töissä kumppanitkin pääsevät mukaan, jos toinen osapuoli joutuu lentämään jonnekkin työn vuoksi.
 
Voisin kyllä vaan en tahdo. Pidän elämästäni tällaisenaan. Reissumiehen vaimona rankinta on ne kotikäynnit. Tulee ja sekottaa koko pakan.

Vastavirran akka :)

Noloo.... olet oman itsesi herra! En kestäisi tuota myöskään.
Tempase vuorostasi.

Parisuhde on tasavertoinen. Oletko naimisissa?
 
Miten olet jaksanut?
Teillä tuli sitten päätös ilman valintaa.
Tapahtumasta on jo yli 6 vuotta. Nykyään muistelen asiaa ja käyn uurnalehdossa lasten kanssa, jotka ovat syntyneet sen jälkeen.

Raskaus alkoi silloin melkein yllätyksenä, mutta tapahtumien jälkeen päätin, että haluaisin lapsen tavalla tai toisella. Melkein hetiperään tuli kuitenkin toinen keskenmeno, joka osoittatui rypäleraskaudeksi. Siitä tulikin ikävät seuraamukset - yli puolen vuoden hcg-verikoeseuranta ja raskauskielto. Kun lopulta selvisin - mielessä loistikin jo selkeänä ajatus ivf-hoidosta.
 
Vastavirran Akka, olen hirvittävän pahoillani menetyksestäsi :sad001

Itse asun metsän keskellä, mutta ehkä siksi tai siitä huolimatta en sienestä enkä marjasta. En suostu mitään sieniä sisältävää suuhuni laittamaan, shoot me :grin Muuten olen maalaistyttö henkeen ja vereen. Muutin takaisin kotitilalleni ja viljelen sitä nyt yksinäni. Lemmikkeinä on poni, lampaita, vuohia, minipossuja ja kanoja.

Dpo4, tylsääääää.
 
Vastavirran Akka, olen hirvittävän pahoillani menetyksestäsi :sad001

Itse asun metsän keskellä, mutta ehkä siksi tai siitä huolimatta en sienestä enkä marjasta. En suostu mitään sieniä sisältävää suuhuni laittamaan, shoot me :grin Muuten olen maalaistyttö henkeen ja vereen. Muutin takaisin kotitilalleni ja viljelen sitä nyt yksinäni. Lemmikkeinä on poni, lampaita, vuohia, minipossuja ja kanoja.

Dpo4, tylsääääää.
Minä olen kaupunkilainen kuten myös vanhempani ja kaikki isovanhempani. Silti sienestys kulkee suvussa.
 
Muuten olen maalaistyttö henkeen ja vereen. Muutin takaisin kotitilalleni ja viljelen sitä nyt yksinäni. Lemmikkeinä on poni, lampaita, vuohia, minipossuja ja kanoja.
.
Oi reipas!!! Mä oon vähän kade kerrostalonkasvattina kotitilasta!
Täältä puuttuu vielä poni:Heartred..se on se yks haave..
Lypsätkö vuohiasi? Mä oon aivan myyty tähän vuohenmaitohommaan, luonnistuu fetat, halloumit ja muut - mutta kun tässä ainakin neljän kutun tiinehtymistä suunnittelee hiipii välillä mieleen se maitomäärä..
 
Takaisin
Top