Plussa vai ei?

Outo vaan jos mulle nyt hiiva tulee, ku ei mulla oo ollu sitä oikeen koskaan muuten ku sillon ku oon ollu raskaana:confused004 ja sillon kyllä vaivas usein.
 
Mä lasken 13-14 päivää oviksesta mun menkat, viimeksi aika tarkalleen 13 päivää tuli täyteen. Eli en laske kp päiviä vaan siitä että milloin ovis oli. Jos tuntee oman luteaalivaiheen niin se on aika tarkkaa kyllä ollut mulla! Muuten mun kierto voi olla 25-34 päivää. Nyt on kp joku (tarkistaa kalenterista) 11 ja ei ole oikein ollut oireita oviksesta. Viimeiset 2 kiertoa ovat olleet about 31-32 päivää, joten sen perusteella ovis tulee kp 17-18. eli ensi viikon to-pe :) sopivasti reissun aikana. En ole testaillut ovistesteilläkään, koska no lannistuin viimeksi niin paljon. Eikä se stressi nyt auta mulla. Flunssaa ollut tällä viikolla myös joten ovis voi olla ihan milloin tahansa jos se menee sekaisin. Yleensä kai siirtyy eteenpäin? En muista...
Ja siihen ettei menkkoja näy vielä niin kannattaa ehkä se viikko odottaa. Voihan se olla että kierto on vain sekaisin. Mullakin oli kp 35 vasta menkkojen tuloa kesällä, ja nega testejä kokoajan. Se oli mulle about 1 viikko myöhässä.

Juu jos mun ovistuntemukset menny oikein niin niitten perusteella vois menkat alkaakkin hyvin tänään tai huomenna:rolleyes:
 
Juu jos mun ovistuntemukset menny oikein niin niitten perusteella vois menkat alkaakkin hyvin tänään tai huomenna:rolleyes:
Just kun sanoin ettei mulla ole ollut ovistuntemuksia niin vatsassa nippailee :D tyypillistä! mutta emmä usko että se ois tänään, viimeksi se oli oikeasti kipu jopa, ja haluan että se on vasta lomalla koska silloin ehdin juoda punaviiniä reissulla vielä eikä tarvitse miettiä että häiritsee kiinnittymistä päihtymisellä :grin Ei vuosipäivää ilman viiniä!
 
Just kun sanoin ettei mulla ole ollut ovistuntemuksia niin vatsassa nippailee :D tyypillistä! mutta emmä usko että se ois tänään, viimeksi se oli oikeasti kipu jopa, ja haluan että se on vasta lomalla koska silloin ehdin juoda punaviiniä reissulla vielä eikä tarvitse miettiä että häiritsee kiinnittymistä päihtymisellä :grin Ei vuosipäivää ilman viiniä!

Toivotaan että olis ovis vasta siellä reissussa:happy:
 
Mä menen ihan luomuna tämä kierto, lupasin miehelleni että pupuilua saa kp 14-21 joka päivä :) Sille se ei ole ollut ongelma, mikä hieman hämmästyttää. Eiks miehille tuu vähän "suorittamisen makua" jos tietää että se on enemmän raskautumisen takia, eikä koska "haluaa" kokoajan? Meidän tahdille tämä ei ole mikään suuri ero, koska ollaan muutenkin aktiivisia vielä, mutta kuuleehan sitä että jotkut eivät harrasta seksiä kuin tiettyinä päivinä ettei mielenkiinto lopu. Mites teillä? Toimiiko vehkeet molemmilla, vai vaivaako lerppuja tai kuivuutta teitä? :cool: me käytetään luomu vesipohjasta liukuvoidetta silloin kun ei tule tarpeeksi omasta takaa :bookworm:
 
Mä menen ihan luomuna tämä kierto, lupasin miehelleni että pupuilua saa kp 14-21 joka päivä :) Sille se ei ole ollut ongelma, mikä hieman hämmästyttää. Eiks miehille tuu vähän "suorittamisen makua" jos tietää että se on enemmän raskautumisen takia, eikä koska "haluaa" kokoajan? Meidän tahdille tämä ei ole mikään suuri ero, koska ollaan muutenkin aktiivisia vielä, mutta kuuleehan sitä että jotkut eivät harrasta seksiä kuin tiettyinä päivinä ettei mielenkiinto lopu. Mites teillä? Toimiiko vehkeet molemmilla, vai vaivaako lerppuja tai kuivuutta teitä? :cool: me käytetään luomu vesipohjasta liukuvoidetta silloin kun ei tule tarpeeksi omasta takaa :bookworm:

Täällä kans sen verran aktiivista et ei tarvis erikseen oikeestaan edes miettiä koska ovis olis kun se parin kolmen päivän välein vähintäs pupuillaan normistikkin. :p Mut nyt täs kierrossa menin miehelle sanoo koska ovis olis noin ja joka päivä siinnä sit pupuiltiin melkein viikko putkeen niin tais tulla miehelle pienet suorituspaineet:wideyed: Siks ajattelinki että vaikka meinaan enskierrossa tikuttaa oviksen, niin en mainitse siitä miehelle mitään. :grin
(Kunhan ny vaan alkais se uus kierto:bored: )
 
Meillä on painotus kierron vaiheen mukaan ja apuja käytetään, Baby oilia. Vesipohjaiset liukkarit voi olla ongelmallisia siimahännille. Pre-seed on esim hyvä aine, jos ei tunnu tärppäävän ja haluaa kokeilla sperm friendly -liukkaria.
Me ollaan jo keski-ikäisiä, ehkä sekin libidoa jo vähän laimentaa.
 
Meillä ei paineet vaikuta mieheen. Ollaan menty heti menkkojen loputtua joka toinen päivä systeemillä ja oviksen tiluttelun mukaan sitten vielä päivittäin oviksen lähellä.

Näin ollaan menty joka yritys ja viimeksi yritettiin 1v8kk. Tikutin silloin joka kierron ja yhtään kiertoa ei jäänyt hyödyntämättä. Jopa influenssassa oli homma hoidettava :happy119
 
Meillä on painotus kierron vaiheen mukaan ja apuja käytetään, Baby oilia. Vesipohjaiset liukkarit voi olla ongelmallisia siimahännille. Pre-seed on esim hyvä aine, jos ei tunnu tärppäävän ja haluaa kokeilla sperm friendly -liukkaria.
Me ollaan jo keski-ikäisiä, ehkä sekin libidoa jo vähän laimentaa.

Hmm, siis oon ollu käsityksessä että just vesipohjasia pitäs käyttää jos toivoo raskautta :eek: ja öljypohjasia taas ei, onko mulla nyt menny ihan vikaan koko homma :wideyed:
 
Hyvä tietää että on muitakin halukkaita vauvahommissa :) entien ehkä mietityttää että uskallanko sitten alkuraskaudessa! Yhden km kokeneena niin en haluaisi vahingossakaan aiheuta harmia alkoille vaikka todennäköisyys siihen ei ole suuri niin ei sitä tiedä! Tässä kierrossa ei tosiaan ole tikkuja mukana. Toivon vain että oireet ovat tarpeeksi vahvoja että huomaan ja tiedän milloin kellistää miestä! Ja ei todellakaan kannata kertoa hänelle mistään DPO tai ovis mahdollisuuksista. He saavat suorituspaineita vähemmästäkin!
 
Plussa vai jotai muuta?
 

Liitteet

  • 1542370724015_adobe.jpg
    1542370724015_adobe.jpg
    862.4 KB · Katsottu: 267
Meillä harrastetaan n.joka toinen päivä seksiä ja kertaakaan en oo tikuttanut ovulaatiota tulee,jos on tullakseen..jostain luin ettei sais harrastaa joka päivä seksiä,jos yrittää lasta ja ei sais nainen tulla :D
 
Miehet on joskus hassuja. Tai lähinnä tuo oma. Yleensä niin aktiivinen mies koki, että esineillistän häntä, kun kerroin ovulaatiosta ja että nyt olisi hyvä hetki. Flo:hon aina merkkaan pupuilut (mieheltä salaa:angelic:) ja on meillä vähintään sen kolme kertaa viikossa pupuiltu arjenkin kiireissä. Sitten kun en olekaan tullut heti raskaaksi + saatiin keskenmeno, niin mieskin on alkanut kiinnostua otollisista päivistä ihan eri tavalla. Nykyään ei tarvitse enää itse ehdotella, vaan tahtoo suurinpiirtein joka päivä, jos kerron ovulaatiokivuista.

Tämän päivän testin tulkitsin ihan pelkäksi viivanpaikaksi ja alan odotella ensi viikon menkkoja. Kun olihan ne oviskivutkin siellä tukkoiseksi tutkitulla oikealla puolella taas. Mietin muuten tänään tuota ja en edes muista, koska viimeksi ovis olisi tuntunut vasemmalla puolella. Onkohan se kuollut vanhuuteen?:confused: En voi varmaksi muistaa 10v takaisia asioita, mutta mulla on mielikuva, että lapseni olen saanut nimenomaan vasemman puolen kipuilun jälkeen.
 
Mää tein huvikseni rfsu:n raskaustestin. Heti siihen muodostui viivanpaikka, mutta siinäpä se. Tarkoitus nyt ei ollut vielä edes testata, kun edellinenkin näkyi kunnon haamuna vasta kp29 ja plussana kp30. Nyt vaan sen vahingossa otin hyllystä, kun piti joutua... Päätin siis sen käyttää, huvinsa kullakin. Kp vasta 25.
 

Liitteet

  • IMG_20181116_203507.jpg
    IMG_20181116_203507.jpg
    275.2 KB · Katsottu: 280
Takaisin
Top