Raskaaksi 2017

Ette naiset ikinä usko.... :excited001

Tämmöisen tein tänään päiväpissasta! Takana siis 1,5 vuotta yritystä ja nyt ekaa kertaa testiin tämmöinen!! :woot: Eikä paljoa tarvii arpoa näkyykö vai ei, livenä näkyy vielä paremmin. Tänään kp 26/28 eli dpo 12. Huhhuh.. Eikä mitään oireita mistä ois voinut päätellä tämän tulevan :p Oon niim onnellinen tästä, pitää varmaan huomenna/ylihuomenna tehdä digi ja tarkistaa pitääkö tämä paikkansa. Tällä hetkellä on aika epäuskoinen olo.. :shy:

Semmoinen tässä nyt vaan harmittaa, että oltiin eilen kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja vielä eilen tein testin, joka oli nega. Ajattelin että tämä oli tässä tämän kierron osalta ja että kyllä sitä muutaman voi ottaa. Ja ne pari kolme tosiaan vain otin, joten toivotaan ettei siitä suurta haittaa olisi mahdolliselle pienelle kyytiläiselle koitunut.. :confused:

Onnea hurjan paljon! Ja mitä tohon alkoholiin tulee, ei se ole tehnyt mitään hallaa sikiölle. Ei tarvitse itseään soimata asian suhteen! :Heartred
 
Kiitos Muska :Heartred

Piti tässä illalla tehdä vielä ovistesti nähdäkseni miltä se näyttää :grin Ikinä ollut näin tumma testiviiva oviksen jälkeen ja näin lähellä menkkojen alkua. Yleensä ei ole edes viivaa näkyvissä. Joten kai tästäkin voi jotain päätellä :grin

IMG_20180811_220625.jpg
 
Salainensydän, mahtavaa! Onnea! Bongasin sattumalta, että olit laittanut viestiä huhtikuisiin ja piti sitten tulla samantien varmistamaan ihanat uutiset täältä! :Heartred

No, muutenkin käyn täällä säännöllisesti kurkkimassa kuulumisia. Tähän ketjuun ja sen ihmisiin kyllä tänä pitkänä aikana niin kiintynyt. :Heartred Alinahille tuollainen samanlainen testi sitten kahden viikon päästä ja muillekin toivon niin kovasti pikaista tärppiä.
 
Salainensydän, mahtavaa! Onnea! Bongasin sattumalta, että olit laittanut viestiä huhtikuisiin ja piti sitten tulla samantien varmistamaan ihanat uutiset täältä! :Heartred

No, muutenkin käyn täällä säännöllisesti kurkkimassa kuulumisia. Tähän ketjuun ja sen ihmisiin kyllä tänä pitkänä aikana niin kiintynyt. :Heartred Alinahille tuollainen samanlainen testi sitten kahden viikon päästä ja muillekin toivon niin kovasti pikaista tärppiä.
Mangusti, kiitos paljon :Heartred Mitä sulle kuuluu? :) Kaikki ilmeisesti hyvin kun olet maaliskuisissa pysynyt? :happy:
 
Mangusti, kiitos paljon :Heartred Mitä sulle kuuluu? :) Kaikki ilmeisesti hyvin kun olet maaliskuisissa pysynyt? :happy:
Joo, kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa, kiitos kysymästä. :) Käytiin 8+5 vielä toisessa ultrassa yksityisellä, edelleen sykki sydän vinhasti ja oli pieni kasvanut juuri sopivan verran. :Heartred Tänään 9+4. Torstaina oli eka neuvolakäynti ja nt-ultra varattu n. 2,5 viikon päähän. Ja kotidoppler laitettu tilaukseen, jospa sillä saisi sykkeen pian kuuluviin, jotta pystyisi rauhallisemmin odottelemaan ultra-aikaa. :rolleyes: Ei vieläkään uskalla täysin heittäytyä odotuksen onneen, mutta jonkin verran jo luottavaisempi kuin pari viikkoa sitten. Se hankaluus, kun alkaa luottamaan raskauden etenemiseen, mutta sitten säikähtää siitä luottamuksesta, kun kaikki keskenmenot tulleet pian sen jälkeen, kun on käynyt ajattelemaan, että kyllä tämä tästä...
 
ÄÄÄÄ, mä en kestä! Älyttömästi onnea salainensydän!!!❤❤ Kyllä kannatti tulla kurkkimaan teidän kuulumisia!

Alinah, nyt pidetään kaikki peukut pystyssä et tää on teidän kierto!
 
Rintta, kiitos :Heartred Ihan samaa mietin itsekin että nyt on saanut tämä ketju nauttia niistä plussapuhureista :) Kun vaan pääsisi loputkin plussaamaan niin voi sanoa että tämä on ollut huippuvuosi tälle ryhmälle :happy:
 
Salainensydän:smiley-bounce013:Heartred Vitsi, miten mahtavaa saada sut huhtikuisiin mun kanssa! Onnea hurjasti!!! Ehkä siitä aukkarista oli kuitenkin apua:wink

Mulla tänään oletetun oviksen perusteella 5+5, mutta digitesti antoi viikko sitten 3+, eli sen perusteella olis vähintän 6+0. Mulla on ollut aika paljon erilaisia oireita ja pahoinvoinnin takia olen joutunut oksentamaankin jo useamman kerran, mutta silti en oikein osaa luottaa tähän. Viikon päästä maanantaina mennään varmaankin varhaisultraan. Sitten tietää jo tarkemmin, missä mennään.
 
Takaisin
Top