Raskaaksi 2017

Salainensydän:smiley-bounce013:Heartred Vitsi, miten mahtavaa saada sut huhtikuisiin mun kanssa! Onnea hurjasti!!! Ehkä siitä aukkarista oli kuitenkin apua:wink

Mulla tänään oletetun oviksen perusteella 5+5, mutta digitesti antoi viikko sitten 3+, eli sen perusteella olis vähintän 6+0. Mulla on ollut aika paljon erilaisia oireita ja pahoinvoinnin takia olen joutunut oksentamaankin jo useamman kerran, mutta silti en oikein osaa luottaa tähän. Viikon päästä maanantaina mennään varmaankin varhaisultraan. Sitten tietää jo tarkemmin, missä mennään.
Mrs. R, kiitos tuhannesti ja älä muuta viserrä :) Minusta on hurjan kiva että on joku tuttu täältä ryhmästä mukana tuolla lasketunajanryhmässä :Heartred Toivottavasti saadaan vielä muitakin pian mukaan!
:wav

Ja mietin itsekin että ehkäpä siinä aukkarissa oli sittenkin taikaa ja se tarvitsi vielä ne letrot buustaamaan. :)
Tsemppiä vielä varhaisultraan! Toivottavasti siellä on kaolli hyvin :Heartred
 
Oli pakko tulla onnittelemaan Salaistasydäntä! Ihana juttu, paljon onnea!:Heartred Onnea myös muille, jotka plussanneet kesän aikana!

Meikämuija jatkaa hiljaiseloa vielä tovin. On vahva tunne siitä, että plussaa ei ennen ensi vuoden syyshäitä tikussa nähdä, joten keskityn juhliin ja sitten suunnataan kohti hoitoja!:) Onnea kaikille yritykseen ja raskauden eri vaiheisiin!:Heartred
 
Ihana, kiitos Hopeareunus :Heartred

Onnea tulevien häiden johdosta ja tsemppiä sitten tuleviin hoitoihin kun päätätte niihin lähteä :)
 
Täällä on taas ollu kunnon plussa-aalto, onnittelut kaikille onnekkaille! :Heartred

Mä vieläkin odottelen tietoa laparoskopian ajankohdasta. Huomenna taas soittoaika lääkärille, jospa vihdoin sais jotain arviota. Magneettikuvissa näytti siltä, että mulla ei juuri muuten endoa ois kun se tosi iso endometriooma. Näiden kipujen kans on kyllä vaikee uskoa, että siinä kaikki on näkyny :banghead: Ja toista munasarjaa ei silläkään tutkimuksella löytynyt, on vissiin vaan niin liimautunu toiseen kiinni, että ei erotu.

Alan jo vähä luopua toivosta, että enää tälle vuodelle päästään jatkamaan hoitoja, huoh :sorry:
 
Tsemppiä Triana! Toivottavasti aika tulee pian.

Mää vuodan edelleen. En enää tiedä itkeäkö vai nauraako. En enää edes tiedä kuinka monta päivää ja viikkoo oon jo vuotanu, mikä kierto on menossa, onko se vaihtunu tässä välissä vai onko sama edelleen?! Torstaina syön viimesen teron ja sit muka pitäis tulla vielä tyhjennysvuoto, mutta huhhuh. Tässähän tää tyhjenee koko ajan. Melkein vaippaa sais välillä käydä ettimässä.

Jos hetkekskin pysähdyn miettiin tätä niin oon vaan niin vihanen ja surullinen samaan aikaan ja tekee mieli luovuttaa ja huutaa ja itkee. Koitan vaan mennä päivä kerrallaan. Ahdistaa jo pelkästään se aukkarin taika! Ei olla päästy sitä hyödyntään ja siitä on jo 2 kk. Siellä on putket kerenny jo nukahtaan takas samaan tilaan ku ennen aukkaria.
 
Voiei Pottu, on kyllä niin hurjan kuuloinen tuo sinun tilanne :sad001 Siis eihän tuo ole millään muotoa normaalia että noin kauan ja koko ajan vuotaa! Tiiätkö onko sulla hempghemoglo laskenut mitenkä paljon noiden vuotojen takia? Vai onko sulla rautalisä käytössä?

Vaikea on kyllä löytää sanoja millä tsempata.. Voin vaan lähettää sydämeni pohjasta jaksamista ja voimia tilanteeseen ja pitää kädet ristissä että teillekin plussa pian suotaisiin :smiley-angelic001
 
Voiei Pottu, on kyllä niin hurjan kuuloinen tuo sinun tilanne :sad001 Siis eihän tuo ole millään muotoa normaalia että noin kauan ja koko ajan vuotaa! Tiiätkö onko sulla hempghemoglo laskenut mitenkä paljon noiden vuotojen takia? Vai onko sulla rautalisä käytössä?

Vaikea on kyllä löytää sanoja millä tsempata.. Voin vaan lähettää sydämeni pohjasta jaksamista ja voimia tilanteeseen ja pitää kädet ristissä että teillekin plussa pian suotaisiin :smiley-angelic001

Kiitos :Heartred Välillä helpottaa vaan, kun saa jollekin avautua! Mää oon nyt syöny tota mammavitamiinia, kun siinä on isompi rauta-annos, kun mun normivitamiinissa. Mut silti tuntuu et oon koko ajan ihan väsyny ja veto pois. Lisäks tulin kipeeks viime viikolla, että luulen et keho nyt vaan sanoo ittensä irti. Ootan nyt vaan torstaita ja toivon et tapahtuu joku ihme ja tulis oikeesti selkee tyhjennys ja alkais selkee kp 1.

Hulluintahan tässä on se, että luulen et mulla oli ovis eilen! Tikut loppu kesken, mutta kaikki merkit oli ilmassa ja kun tikutin edellisenä päivänä vikan niin oli jo sen verran tumma et varmaan oli sit ovis. Kaiken tän verilöylyn keskellä! Ei todellakaan hyödynnetty :D
 
Ihan rupesi itseäni naurattamaan, kun nyt huomasin mitä olin kirjoittanut, tai siis puhelin korjannut :grin Tarkoitin siis tuolla "hempghemoglo" hemoglobiinia :laughing001
 
Paljon onnea Mrs. R ja salainensydän paljon liimaa ja tarrasukia matkaan :Heartred

Paljon tsemppiä pottu on kyllä kurja tilanne. Toivottavasti vuoto pian loppuu.

Täällä suunnalla on kaikki hyvin 28+1 menossa. Välillä käyn kurkkimassa mitä tänne kuuluu. Hieno plussa aalto on ollut toivottavasti vie vielä monta mukana.
 
Täällä on aina toisinaan puhetta rautalisästä. Mitä suosittelette? En tiedä niistä mitään, mut muistelen et joku ois joskus sanonut et menee maha sekasin?

Oon nyt vuotanut jo niin kauan et varmaan ois käyttöä jollekin järeämmälle kuin monivitamiini. Nyt on huimannut kunnolla jo monta päivää ja olo on ihan vetämätön.
 
Täällä on aina toisinaan puhetta rautalisästä. Mitä suosittelette? En tiedä niistä mitään, mut muistelen et joku ois joskus sanonut et menee maha sekasin?

Oon nyt vuotanut jo niin kauan et varmaan ois käyttöä jollekin järeämmälle kuin monivitamiini. Nyt on huimannut kunnolla jo monta päivää ja olo on ihan vetämätön.

Taustalta huutelen:
Nestemäiset imeytyy parhaiten, Obsidan-tabletit on vatsaystävällisiä, Retaferista joillain menee vatsa sekaisin.
 
Nestemäinen imeytyy kai kaikkein parhaiten. Itse syön ferrodan 100mg nimistä tuotetta, se ei ole sekoittanut mun herkkää vatsaa. C-vitamiini raudan kanssa edistää imeytymistä.
 
Taustalta, Obsidan ei ainakaan minulle sopinut yhtään ja neuvolan terkka esikoista odottaessa sanoi että on kuullut monelta samaa, vaikka pitäisi olla vatsaystävällinen. Samoin kotisairaanhoidon kaveriterkka sanoi että aloitetaan heillä aina ikäihmisille kun pitäisi sopia hyvin eikä sovi juuri kenellekään :hilarious:

Mutta tiedän myös ihmisiä jotka syö sitä ihan ilman ongelmia, niin itselle paras ei taida selvitä valitettavasti kuin kokeilemalla. Nestemäisiä moni on kehunut.
 
Mä suosittelen myös tota Ferrodania. Ei aiheuttanut mullekaan mitään. Obsidania oon kokeillut joskus aikaisemmin, mutta ei sopinut. Niissä nestemäisissä on se vika, että ne sisältää paljon vähemmän rautaa kuin tabletit. Mutta jos mikään tabletti ei sovi eikä rauta imeydy niistä, on nestemäiset toki siinä tapauksessa selkeästi paras vaihtoehto.
 
Itellä ollut tuo obsidan käytössä, mulla varmaa sit teräsvatsa kun ei pistänyt vatsaa sekasin tai tehnyt muutakaan ja sopi mulle hyvin. Nyt oon ite pitänyt taukoa lisäraudan syömisessä, mut vois jatkaa taas.
 
Takaisin
Top