Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Mä tuun hulluks tämän hetkisessä olotilassa. Rinnat on niin kipeät ja turvonneet, lisäksi koko päivän ollut huono olo vaikka söisikin.. mahaa pistelee muttei mtn merkkejä että olis ne kuukautiset tulossa. Nyt kp 36/32 mutta en kyllä enää testaa kun viikon vaihteessa kun ei nyt näkyny mtn rfsun testissä. Ärsyttävä epätietoisuus, joko mun kuukautiset on lomalla tai raskaushormooni niin matalalla vielä ettei näy. Eipä oo ennen tällaista piinaviikkoulua ollut.:arghh:
 
Emma93, inhottava tilanne kyllä. Epätietoisuus. Toivottavasti pian näyttäisi plussaviivat! :) tsemppiä!
 
Toivotaan niitä viivoja. Ei oo ennen tällaista tilannetta ollu. Esikoista odottaessa testasin vasta vkn päästä oletetusta kuukautisten alkamispäivästä ja kaksi erittäin punasta viivaa tuli suoraan, ei tarvinnut odotella yhtään. Nyt tuntu että jotenkin tosi hitaasti niissä testeissä se väri nousi tikkua pitkin.
 
Täällähän on plussailtu, toivottavasti meillä muillakin lähitulevaisuudessa ja että haamut vahvistuu!
Tänään dpo8 ja kp22/29, vielä oottelen testailua. Edelleen välillä alaselkäsärkyä ja tänään myös pientä vihlomista nivusissa ja oikean munasarjan tienoilla.. tällä hetkellä fiilis se, että jos oon raskaana niin oisin superonnellinen, mutta jos en, niin saanpahan syödä kaikkia kaloja ja ottaa viiniä ruuan kanssa jouluna :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1512448873.985545.jpg


Aamulla tein vielä digin, sillä tuulettaa ei uskalla ennenkuin saa nuo sanat ruudulle :D
Aivan uskomaton ja epätodellinen tunne! :Heartred en tiedä kuinka paljon todellisuudessa Geleistä oli apua, mutta annan kyllä niille aika korkeat arvostelut. Ensimmäinen geleekierto ja sillä tärppäsi. Toivottavasti pieni pysyy mukana. :)

Lähetän teille muille ison plussa-aallon, toivottavasti iso porukka liittyisi pian odottajiin :Heartred
 
Tänään mennään kp 37/32.. ei edelleenkään merkkejä kuukautisista, samat vaivat kuin tähänkin asti. Jos en ala yökkäillä ennen viikon vaihdetta niin sit uutta testiä.
 
Nyt tuntuu olevan joku plussa-aalto meneillään. Oispa kiva itekin piinailla, kun tulis se madafakin ovulaatio ensin. :arghh: Kp16 eikä mitään merkkejä näkyvissä, tissikipukin tuli ja meni. Ketuttaa.
 
Meemis, onnea ihan hirmuisesti!!
Oon siun kanssa niin tiivisti tässä piinaillut, että ihan ilon kyynel vierähti! :)
Toivottavasti pieni tarraa kiinni kunnolla ja kaikki sujuu mallikaasti loppuun asti:Heartred

Täytyypä seuraavaan kiertoon ottaa geleet käyttöön! Toki toivon ettei tule seuraavaa kiertoa :wink
 
Meemis, onnea ihan hirmuisesti!!
Oon siun kanssa niin tiivisti tässä piinaillut, että ihan ilon kyynel vierähti! :)
Toivottavasti pieni tarraa kiinni kunnolla ja kaikki sujuu mallikaasti loppuun asti:Heartred

Täytyypä seuraavaan kiertoon ottaa geleet käyttöön! Toki toivon ettei tule seuraavaa kiertoa :wink

Ihana sinä :Heartred :Heartred kiitos! Mä pidän peukkuja ettei seuraavaa kiertoa enää tulisi vaan saisit kohta liittyä perässä odotusketjuun :Heartred
 
No nythän se vuoto sitten alko. Mutta eipähän tarvii miettiä enää mikä mättää. Eli taas mennään kp 1. Josko kolmas kierto toden sanois.. :wink
 
Toi epätietoisuus, kuten emma93:lla on pahinta!
Edelleen tunne, ettei vatsassa ole ketään, vaikka illemmalla pieniä vatsatuntemuksia. Saattavat liittyä lähestyviin menkkoihin.. dpo9, kp24/29. Jänniä aikoja elellään :)
 
Pahoittelut menkoista! Onneksi ei enempää venynyt ja tarvitse jännitellä loputtomiin.:Heartred

Täällä kp11 ja vilkkuva hymynaama ilmestyi tänään testiin. Tallettelua nyt siis ahkeraan ja odottamaan sitä pysyvää hymyä :) mahtaakohan tulla ovis vähän aikasemmin.. sovellukset ennustaa vasta ensiviikon loppupuolelle.
 
Takaisin
Top