Sikiön liikkeet

Oi että, odotan niin innolla että potkut alkavat tuntua niin että mieskin pääsisi tuntemaan ne :) Nyt ollaan 23+1 joten toivottavasti alkavat voimistumaan hyvin :)
 
Muistaakseni rv19 tienoilla tunsin ekat liikkeet ja siitä asti vaan voimistuneet [emoji1] nyt ollaan rv 23 ja voi jo hyvin tuntea ja nähdä kun pikkuinen siellä potkii vaikka istukka onkin etuseinässä [emoji2]

Mä aloin tuntea ekaa nykimistä ja kuplintaa vkolla 20, nyt vko 25 mut ei kyllä edelleenkään puhetta että mies niitä tuntis saatika että ne näkyis ulospäin. Mulla kans istukka peittää kunnolla koko etuseinämän...saa nähä kauan joutuu vielä odottamaan... Ite kyllä tunnen nyt potkuja niin että välillä vaikee keskittyä mutta säälittää tuo mies ku ei pääse vielä yhtään osalliseks niistä :D
 
Mä aloin tuntea ekaa nykimistä ja kuplintaa vkolla 20, nyt vko 25 mut ei kyllä edelleenkään puhetta että mies niitä tuntis saatika että ne näkyis ulospäin. Mulla kans istukka peittää kunnolla koko etuseinämän...saa nähä kauan joutuu vielä odottamaan... Ite kyllä tunnen nyt potkuja niin että välillä vaikee keskittyä mutta säälittää tuo mies ku ei pääse vielä yhtään osalliseks niistä :D

Mulla ainkin viikolla 23 möyri ihan ulospäinkin vaik istukka etuseinämässä.
 
Mulla viikkoja 26 +1 ja kerran olen nähnyt liikkeet vatsan päältä viime viikolla.
Istukka on kyllä tehokas vaimennin. o_O
 
Musta ois kyllä ihan hauska tietää että missä kohtaa se istukka tarkalleen ottaen on, ku mulla se on kuulemma etuseinämässä, mut liikkeet oon kuiten tuntenu ihan hyvin..
 
Täällä kanssa liikkeet tuntuu ja näkyy todella hyvin, vaikka onkin tuo istukka etuseinämässä. Kai se vaan sitten jokaisella vaikuttaa eritavalla :) Tämä neiti on ainakin hyvin vilkas, että senkin puolesta varmastikkin tuntee liikkeet hyvin[emoji38]
 
Voi apua, omituista :D poitsu potki viime yönäkin niin paljon että häiritsi kunnolla nukkumista. Mut mitään ei näy päällepäin :D vaikuttaskohan se jos on vähän rasvaa jossain mahan päällä vaikken ookkaan mikään lihava...? ;P
 
Mulla kyllä näkyy päällepäin vauvan liikkeet ja on niitä extrakiloja. Mutta nyt maha on niin iso, että ei tossa pallon päällä oo mitään. Mahasta extrat on kadonu jonneki muualle tän raskauden myötä, ilmeisesti hulahtanu sisäreisiin kun ne tuntuu paksuuntuneen.
 
Onko muita joilla potkut tuntuu tuolla ihan alhaalla ja enempi niinkun peräsuolessa?!
Ihan outoa ja hurjan tuntuista :D

Edellisissä raskauksissa vauvat olleet oikeastaan lähes koko raskauden pää alaspäin ja potkut tuntuneet ylhäällä ja kyljissä.

Nyt noita isompia ja ei niin voimakkaita liikkeitä tuntuu ylhäällä ja kyljissä, eli selkeästi kuitenkin ne on ne jalat sinne alaspäin ja voimakkaimmat ja terävimmät potkut tuntuu siellä alhaalla peräsuolen/pepun puolella :D ..

Toivottavasti tämä tyyppi hoksaa vielä kääntyä raivotarjontaan!
 
Onko muita joilla potkut tuntuu tuolla ihan alhaalla ja enempi niinkun peräsuolessa?!
Ihan outoa ja hurjan tuntuista :D

Edellisissä raskauksissa vauvat olleet oikeastaan lähes koko raskauden pää alaspäin ja potkut tuntuneet ylhäällä ja kyljissä.

Nyt noita isompia ja ei niin voimakkaita liikkeitä tuntuu ylhäällä ja kyljissä, eli selkeästi kuitenkin ne on ne jalat sinne alaspäin ja voimakkaimmat ja terävimmät potkut tuntuu siellä alhaalla peräsuolen/pepun puolella :D ..

Toivottavasti tämä tyyppi hoksaa vielä kääntyä raivotarjontaan!

Joo mullakin se menee just näin, välillä se tuntuu siltä ku ois vaan ilmaa mahassa :D
 
Mulla pyörii kyllä pitkin päivää, mutta välillä potkut tulee just jonnekki peräsuolen tietämille. Tuntuu aika... jännältä. :D Inhottavampaa kylläkin on, kun potkii tai pökkii päällä virtsarakkoon.
 
Täällä kans vauva peppu alaspäin ja kovimmat liikkeet tuntuu suoraan emättimeen ja virtsarakkoon. Aika jännä ja karmivakin tunne välillä etenkin töissä koneella istuessa / autoa ajaessa. Toivottavasti täälläkin käännytään lopulta pää alaspäin!
 
Milläköhän viikolla se vauva sitten kääntyy "lopullisesti", esim jos nyt on pää alaspäin (rv 26) ni voiko olla että vielä kääntyy?
 
Täällä ainakin tehdään vielä sellaista kuperkeikkaa että.. Välillä mietin että millaisessa solmussa se siellä mahtaa oikein ollakkaan :)
 
Jotkut jää raivotarjontaan hyvinkin aikasessa vaiheessa, jotkut taas saattaa pyörähtää perätilaan vielä loppumetreillä.
 
Tääl kans oli pötkylä jo pää alaspäin (rv 28 ) mut vetää kans kärrynpyörää siihen malliin et neuvolas vaan sattu ny oleen noin päin. Ikävästi kyl paasaa tonne kusirakkoon et tuskin päällä tai käsillä nii kauheeta voimaa sinne saa. Tai sit se ottaa vaan kovat vauhdit aina :D
 
Kyllä ne kääntyilee niin kauan kun on tilaa. Rv 36 jälkeen ei yleensä mahdu enää kääntymään itse, mutta lääkäri voi silloin vielä auttaa käsillä masun päältä käännöstä.
 
Mulla tuntuu kans liikkeet tuolla alhaalla hassusti. Maha tuntuu niin isolle ja viikkoja kuitenki "vasta" 28 :) helpottaisko jos kääntyisi raivotarjontaan? Onko todella niin että on automaattisesti sektio jos on väärin päin?
 
Takaisin
Top