Viimeaikainen toiminta

• M
    Miimu_ reacted to Pikkuviikuna's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Ihana Ihana.
    Ihanasti kirjoitettu @Trieste! Niin parasta vertaistukea kyllä saa täältä. @vanilj jännät päivät siellä! Kovasti tsemppiä piinailuun🤞...
  • M
    Miimu_ reacted to R1mpukka's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @*Ninni* ihan meidän molempien kromosomit verestä haluaisi tutkituttaa. Hyytymistekijät keskenmenojen takia ja sitten kun kuitenkin...
  • M
    Miimu_ reacted to vanilj's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Miimu_ hirmusti tsemppiä 💔❤️‍🩹 @R1mpukka aivan varmasti harmittaa, kun ei homma etenekkään sitä tahtia kuin on ehtinyt toivoa 😔 toihan...
  • P
    Puolikuu reacted to Myrtha's post in the thread Alkiodiagnostiikka yksityisellä with Ihana Ihana.
    Olen itsekin lääkäri niin osaan jotain pohdiskella, mutta pääosin olen jättänyt päätökset osaavan gynekologin ja hoitopaikan biologien...
  • M
    Miimu_ kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    Siis joo oot aivan oikeassa! ❤️
  • M
    Miimu_ reacted to *Ninni*'s post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Olipas tosi kivasti kirjotettu @Trieste ! Mäkin mietin sua sun reissun aikana, että mitenköhän siellä menee ja onkohan menkat jo alkanut...
  • Selah
    Selah kirjoitti ketjuun Yökyöpelit-ketju.
    No nukahti, mutta juuri kuin ehdin asettua mukavasti omaan sänkyyn niin lapsi pomppasi hätääntyneenä sängystään huutaen että "jalkaan...
  • apuaseis
    apuaseis kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Kyllä mullekin täällä HUS-alueella sanottiin, että voi mennä jopa 4 viikkoa! Mutta onneksi lopulta kesti tosiaan vain tuo reilu viikko...
  • Kumpare
    Kumpare reacted to Odottavainen91's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Täällä tehty toissa päivänä positiivinen testi, josta olen kuin puulla päähän lyöty😅 Esikoisen saaminen kesti 4 vuotta ja hän sai...
  • Selah
    Selah reacted to Pingviiniemo's post in the thread Lapsi päiväkotiin kun vanhemmat lomalla with Sympatiaa Sympatiaa.
    Juu. Puhelintaukoja on esim mun mielestä ihan sallittua pitää pitkin päivää, kunhan ei naama kiinni ruudussa kokoajan. Mulla mennyt...
  • Selah
    Selah kirjoitti ketjuun Yökyöpelit-ketju.
    En muista onko meillä ikinä valvottu näin unta etsien keskellä yötä. Esikoinen kiipesi sänkyyn (joku uusi satunnainen juttu) klo 3.30 ja...
  • Selah
    Selah reacted to Vargynja's post in the thread Yökyöpelit-ketju with Tykkään Tykkään.
    @litranmitta meillä saatiin suunnilleen tuossa iässä esikoinen pysymään omassa sängyssä tarrataulukolla. Tarran sai, kun heräsi aamulla...
  • Selah
    Olipa se syy tälle toiminnalle sitten vanhempien itsekkyys, mukavuudenhaluisuus, uupumus, työkiireet, yms. niin surullista joka...
Takaisin