Viimeaikainen toiminta

• Selmiina
    Selmiina kirjoitti ketjuun Nub arvaukset 💜.
    Ei kyllä nub näy näissä meidän kuvissa, joten ei näistä taida voida sanoa juuta eikä jaata😅 osaakos joku tulkita kallon muodosta jotain...
    • markup_1000077648.jpg
    • PXL_20260611_145958806.jpg
  • vanilj
    vanilj reacted to Myrtha's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Liityn tännekin ketjuun, kun on ajankohtainen, kirjoitin jo 40+ ketjuun lyhyen esittelyn. Mulla siis ikää 44 v, aivan liian myöhään...
  • vanilj
    vanilj reacted to Kastepisara's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Jatkan vielä äskeiseen, että mulle siirrettiin siis eilen 5pv alkio, joka ei ollut vielä valmis, mutta siirrettiin silti. Loput...
  • vanilj
    vanilj reacted to Kastepisara's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    @Tiana ja @Fiore_41 onpa kivaa, että teilläkin 21.6. Testipäivä, sillä niin on mullakin! Mä vähän mietin, jos testaisi jo perjantai...
  • vanilj
    vanilj reacted to Pilkki24's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Tykkään Tykkään.
    Ja lisään vielä, että ei haittaa kertoa pettymyksistäkään, mutta kaikki valon pilkahdukset saavat paremmalle tuulelle tässä...
  • vanilj
    vanilj reacted to Pilkki24's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällähän on ollut viestiralli miun nukkuessa. 😄 @Enkelinsiipi ja kaikki muutkin hehkuttajat, pliis hehkuttakaa vaan lisää! Täällä...
  • vanilj
    vanilj reacted to Pikkuviikuna's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kiitos @HaaveistaTotta @vanilj @*Ninni* @Puolikuu onnitteluista ja kaikki muutkin myötäeläneet! 🥰🙏 Täällä keskusteluissa on niin kiva...
  • Tiana
    Tiana reacted to Myrtha's post in the thread Alkiodiagnostiikka yksityisellä with Tykkään Tykkään.
    Meillä yksityisellä oli lääkärin kanssa puhe, että jos potentiaalisesti testattavia alkioita on pv 5 kohdalla vähintään kaksi, laitetaan...
  • M
    Meillä yksityisellä oli lääkärin kanssa puhe, että jos potentiaalisesti testattavia alkioita on pv 5 kohdalla vähintään kaksi, laitetaan...
  • J
    Ilmari, seuraavalle T
  • Toiveikas odottelija
    😳😳 Apua eikai, olin itekki aluks näkevinäni jotain mut omiin silmiini en enää luota. Oon päättäny et uskon ja luotan vasta ku siinä on...
  • N
    Mä en tiedä toimisko toi mun ajatusten kanssa mutta kiitos kun jaoit ❤️ Kuulostaa kyllä järkevältä ja toi ideologia ylipäätään 😊 Mä...
Takaisin