Viimeaikainen toiminta

• Saaruski
    Saaruski reacted to Kaipuu's post in the thread Pakastealkion siirto (PAS) with Sympatiaa Sympatiaa.
    Arvasin tämän! Tänään digistesti OVULAATIO positiivinen!!! Eli en pääse siirtoon. Niin minun tuuria 😪😭😭 Nyt kyllä vi&^%€#taa...
  • Tuulis
    Tuulis kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    Tosta alkionsiirrosta ja täydestä rakosta: mä onnistuin käymään stressipissalla matkustettuani alkionsiirto varten. Yritin tunnin ajan...
  • Tipsi89
    Tipsi89 kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    No tuo rfsu on jo selvästi plussa 😍 Toivottavasti viivat vahvistuu 🤞🥳
  • Tipsi89
    Tipsi89 kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    Tää voi olla plussan alku tai tää voi olla viivanpaikka. Ite vihaan näitä testejä, ku saa aina arvuutella kumpi on ellei ole jo selkeä...
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Miimu_'s post in the thread Plussa vai ei? with Optimistinen Optimistinen.
    Oon niin pahoillani❤️‍🩹 tiedän tuon kiintymyksen tunteen. Tsemppiä jatkoon! ON: Täällä erittäin epäselvä tilanne.. Eilen alkoi tosiaan...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Jenspaaa's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot ♡ with Ihana Ihana.
    6+0 🥳
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to ihmeellä1's post in the thread Plussa vai ei? with Optimistinen Optimistinen.
    Taisi ne utuiset 9 dpo pc:t olla tekeytyviä haamuja. Nyt 11 dpo ja tein herkän rfsu:n mentaliteetilla, ettei siinä nyt mitään kuitenkaan...
  • M
    Rv 15+0 ❤️
  • M
    Miimu_ kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    Oon niin pahoillani❤️‍🩹 tiedän tuon kiintymyksen tunteen. Tsemppiä jatkoon! ON: Täällä erittäin epäselvä tilanne.. Eilen alkoi tosiaan...
    • IMG_4550.jpeg
  • Tuulis
    Tuulis reacted to punktiopikkarit's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mä olin tänään punktion suunnittelu-ultrassa! Sain punktioajan torstaille. Oikeen puolen munasarja oli plöpsähtäny kohdun takaa sivulle...
  • punktiopikkarit
    punktiopikkarit reacted to Miimu_'s post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kiitos kaikille❤️‍🩹 Täällä erittäin epäselvä tilanne.. Eilen alkoi päivällä ruskea vuoto ja ei oo miksikään toistaiseksi muuttunut. Toki...
Takaisin