Viimeaikainen toiminta

• pilvikirsikka
    pilvikirsikka reacted to Neretle's post in the thread Varhaisultra? with Optimistinen Optimistinen.
    Mulla keskiviikkona ultra, toivottavasti kaikki on niin kuin pitää 🙏🏻 vähän alkaa jännittää.
  • S
    Suskikitten reacted to Mami4🙏's post in the thread Plussa vai ei? with Optimistinen Optimistinen.
    40 min pidätyksellä tämmönen kp 27. Oon liian innoissani voisko tää nyt olla???😭😭😭😭 aamupahoinvointi yllätti niin piti tehä
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Mami4🙏's post in the thread Plussa vai ei? with Optimistinen Optimistinen.
    40 min pidätyksellä tämmönen kp 27. Oon liian innoissani voisko tää nyt olla???😭😭😭😭 aamupahoinvointi yllätti niin piti tehä
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Kukulele's post in the thread Plussa vai ei? with Surullinen Surullinen.
    Kyllä tää taitaa jäädä kemiallisesti raskaudeksi kun ylempi on eilisaamun ja alempi tämän aamun herkän testin tulos. Nyt kuitenkin jo...
  • M
    Mami4🙏 kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    • 20260609_085232.jpg
    • 20260609_085250.jpg
    • 20260609_085754.jpg
  • Kisumamma90
    Kisumamma90 reacted to Ninnu92's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot ♡ with Tykkään Tykkään.
    RV 13+0 🥰
  • Kisumamma90
    Kisumamma90 reacted to Pikkupähkinä's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot ♡ with Tykkään Tykkään.
    11+0 🤗
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 kirjoitti ketjuun 40+ kuumeilevat.
    @Poppana86 verikoe vois olla hyvä, niin näet miten HCG nousee, puikko testeihinkun vaikuttaa niin moni asia. Toki minusta näyttivät...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Sandra84's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    @Anneliisu ja @Puolikuu mä suunnittelin ensin, että meen viikon päästä ultraan, mut meen vasta kahden viikon päästä, ihan lääkärille...
Takaisin