Viimeaikainen toiminta

• Lilanka
    Lilanka reacted to taenuska's post in the thread Lääkkeellisen tyhjennyksen kokemuksia! with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tätä ketjua jo menneinä päivinä oon vähän kauhunsekaisin tuntein kahlannut läpi. Tänään oli gyne pkl käynti, jossa todettiin alkion...
  • Pikkuviikuna
    Pikkuviikuna reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    En oikeen tiedä mihin muuallekkaa itkisin nää tunteet niin olkaa hyvä, kiitos ja anteeks. Vuoto siis alko nyt ihan kokonaa ja kunnolla...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Toiveikas odottelija Eihän tuo kivaa ole kuukaudesta toiseen pettyä, varsinkin kun toiveet sullakin oli korkealla. 💔 Hirveän...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kiitos kaikille tsempeistä, eiköhän tästäki nousta vielä❤️ nyt parannellaan haavat ja uuteen yritykseen sitte syksymmällä❤️ Kumppanille...
  • ☆Tähtisade☆
    Mä oon 41 ja poika 1v4kk… ihan samat mietteet 🙈 Toivon, että ku tämä touhukas tapaus ehtii täyttää 2v niin meno vähän rauhoittuisi ja...
  • Pikkuviikuna
    Pikkuviikuna reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Huomenta! Täällä on tilanteeseen vihdoin jotain muutosta. Lämmöt on edeleen 37°, mutta mulla alko ruskee, aika runsaski vuoto. Mitään...
  • Pikkuviikuna
    Pikkuviikuna reacted to Mäntymetsä's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Tein taas negan testin. Jos menkkoja ei kuulu niin seuraavan kerran testaan su aamulla. Sillon varmaan ehkä pitäs menkkojen alkaa.
  • ☆Tähtisade☆
    ☆Tähtisade☆ reacted to Sitruunainen's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Heippa kaikille! Josko sitä uskaltautuisi täällä vihdoin aktivoitumaan. Pari viikkoa sitten varhaisultrassa nähty yksi pieni tyyppi ja...
  • ☆Tähtisade☆
    ☆Tähtisade☆ reacted to Kauniskesäpäivä's post in the thread Varhaisultrat with Ihana Ihana.
    Varhaisultra oli tänää ja pääsin julkiselle , RV 7+5 ja vastasi viikkoja, syke löytyi!! 💗🥹 Kolmen keskenmenon jälkeen voitte vaan...
Takaisin