Viimeaikainen toiminta

• Sysisiipi
    Sysisiipi reacted to Iltasade's post in the thread Oireet! with Sympatiaa Sympatiaa.
    Joko olen taikauskoinen tai tää toimii... Koska heti raskauden alusta ollut elohiiriä ja lihasnykimisiä, niin oon popsinut magnesiumia...
  • Nepeta Cataria
    Nepeta Cataria reacted to taenuska's post in the thread Joulukuiset odottajat with Surullinen Surullinen.
    1.12. pienirakas / 24 v. / kolmas lapsi Kukkakauris / 32 v. / ensimmäinen Miwja / 35 v. / neljäs 2.12. Kesäsade1 / 40 v. / ensimmäinen...
  • K
    Kesäsade1 reacted to Kauniskesäpäivä's post in the thread Varhaisultrat with Tykkään Tykkään.
    Varhaisultra oli tänää ja pääsin julkiselle , RV 7+5 ja vastasi viikkoja, syke löytyi!! 💗🥹 Kolmen keskenmenon jälkeen voitte vaan...
  • K
    Kesäsade1 reacted to Sitruunainen's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla edellisestä liitosta 2 tyttöä 20v ja 16v ja puolisolla yksi poika 12v. Saatiin 2024 vihdoin yhteinen tyttö ivf-hoidolla. 6 vuotta...
  • harsokukka
    Minä varmaankin. Kumpi teillä useammin näkee sukulaisiaan? Sukua tässä yhteydessä kaikki paitsi se perhe jonka kanssa asuu.
Takaisin