Viimeaikainen toiminta

• Kurpitsansiemen
    Kurpitsansiemen reacted to Emmy…'s post in the thread Oireet raskausaikana with Optimistinen Optimistinen.
    Mulla nyt 11 viikko menossa, en ole aiemmin tänne kirjoitellut kun taustalla keskenmeno ja jotenkin ajattelin että ”jinxaan” tän jos...
  • Kurpitsansiemen
    Kurpitsansiemen reacted to Emmy…'s post in the thread Tyttö vai poika? with Tykkään Tykkään.
    Ajateltiin miehen kanssa kysyä sukupuoli 😊 Mulla on kyllä kokoajan ollut ihan tyttö-olo, mutta katsotaan pitääkö paikkansa 😊
  • V
    Vaaveilija reacted to Toiveikkaana's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mä tein tänään myös raskaustestin (normaali testi, ei herkkä), tosin en aamuvirtsasta vaan sen jälkeisestä 3h rakkoajalla...
  • V
    Vaaveilija reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mulla vuoto temppuilee nyt jotain tosia outoa. Kesti siis noin 24h, pääosin vuoto oli vaa tosi runsasta semmosta ruskeeta höttövuotoo...
  • V
    Vaaveilija reacted to Adela's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Liityn dpo8 kerhoon. Sorruin ostamaan clearbluen herkkiä testejä, kun oli sellanen kolmen paketti. Tietysti oli tänään nega, mut...
  • S
    Snowwie reacted to Nepeta Cataria's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Liityn mukaan ihmettelemään! Menkoista laskettuna 3+5 olisi menossa (la 12.12.2026), mutta ovis on voinut sattua aikaisemminkin. Jospa...
Takaisin