Viimeaikainen toiminta

• T
    Täti-ihminen kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Mä ajattelin testsata pääsiäisen ovista, jos sitten itse pääsen munajahtiin maanantaina. Ostin myös kokonaisen pääsiäisbroilerin ja ja...
  • Selmiina
    Selmiina reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Positiivinen tulos tuli nyt illalla uudestaan tehdystä ovistestistä! Kiva saada ekaa kertaa ovis kiinni näillä tikkutesteillä 😅
  • Selmiina
    Selmiina reacted to Zebra's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Maana Mannila Ensikäynti on ensi viikon tiistaina. Joo sori, mun piti vastata sulle jo aiemmin, mut elämä tuli tielle. Nytkin täällä...
  • Selmiina
    Selmiina reacted to Kevätlilja's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Oi 🙈 enpä tollasta tullut aatelleekskaan! Ehkä pidän vielä kipinää siis hetken yllä ja rukoilen kaikkia jumalia ja manifestoin ja...
  • Toiveikas odottelija
    Huomenta vaan! Eilinen meni aika huuruis. Ystävät oli onneks tukena koko päivän, ku miehellä oli tosi kiireinen päivä töissä. Yhden...
  • Selmiina
    Selmiina reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Toiveikas odottelija onpa sulla ollut ikävä kokemus (tai siis useampi). Kuulostaa todella raskaalta, ja itsekin täällä yk 9...
Takaisin