Viimeaikainen toiminta

• Maana Mannila
    Maana Mannila kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Hyvää huomenta kaikille myös täältä! Tsempit testien kanssa räpeltämiseen ja tuloksen odottamiseen – muistakaa suojata silmänne...
  • M
    Heini J?
  • M
    Miwja kirjoitti ketjuun Mitä söit viimeksi?.
    Eilen söin parsakaali-fetapastaa ❤️
  • O
    Onnellinen0910 kirjoitti ketjuun VAU:n ystäväkirja.
    Lempinimeni foorumilla, jos sellainen on: - Olen kuumeilija/odottaja/raskaana/äiti: raskaana Raskauksia/synnytyksiä minulla on...
  • M
    Miwja kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Nää on vaikeita asioita kyllä. ❤️ Meillä oli onneksi aivan mahtava kardiologi, joka väänsi mulle sen, etten oo jättänyt mitään tekemättä...
  • S
    Satsu29 reacted to Toinenhaaveissa's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot with Ihana Ihana.
    29+0 🫶🏼
  • S
    Satsu29 reacted to Onnenomena's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot with Ihana Ihana.
    Eilen 31+0!
  • S
    Satsu29 reacted to Monni92's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot with Ihana Ihana.
    28+0 :Four Leaf Clover:
  • Pikkuviikuna
    Pikkuviikuna kirjoitti ketjuun Ferritiini.
    Mulla on noussut ferritiini just sen 5 yksikköä kuukaudessa. Käytössä on ollut 100-200 mg vähän vaihdellen, ei ihan joka päivä. Hitaalta...
  • Lilanka
    Lilanka kirjoitti ketjuun Oireet!.
    Mullakin on ollut öisin kuuma. Sit mää oon kans ny muutamana yönä heränny vessaan ja sen jälkeen lähinnä vaan pyöriny sängyssä, kun ei...
  • M
    Miwja reacted to MariAnn89's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Ymmärrän hyvin. Mun ensimmäinen raskaus oli jännittävä. Seurannoissa ravasin viikon välein, ja toivottiin, että vauva ehtii kasvaa...
  • T
    Täti-ihminen reacted to Vapaalaskija's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mistä sitä saisi uskoa saada vielä sisarus esikoiselle? 3 hoitokierrosta oli heikkoja vasteeltaan. Yksi tutkimaton alkio pakkasessa. Ei...
  • Pikkuviikuna
    Pikkuviikuna reacted to Zebra's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Maana Mannila Ensikäynti on ensi viikon tiistaina. Joo sori, mun piti vastata sulle jo aiemmin, mut elämä tuli tielle. Nytkin täällä...
  • K
    Kesäsade1 kirjoitti ketjuun Oireet!.
    Siis mulla oli kans ekaa kertaa nyt raskauden aikana karseen kuuma yöllä ja heräilin paljon. Yleensä koko ajan palelee (niin nytkin)...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Pakkanen's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Huomenta kaikille ja toivottuja lopputuloksia kaikkien tilanteisiin ✨🌈 @Suskikitten Täällä miltei samat setit, lapsen kanssa kunnon...
Takaisin