Viimeaikainen toiminta

• Onnenomena
    Onnenomena reacted to Toinenhaaveissa's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot with Ihana Ihana.
    29+0 🫶🏼
  • Kumpare
    Mullekin tuli tänä aamuna punainen timantti! Vähän jännittää laittaako FF oviksen eiliselle vai toissapäivälle, kun sain 1,2 vahvan...
    • IMG_7625.jpeg
  • J
    Jenspaaa kirjoitti ketjuun Haaveena esikoinen.
    Oma napaa vähän🫣 Vaikka aktiivinen yrittäminen on meillä tauolla niin tarkkailen silti omaa kehoa. On ollu hyvin eriskummallinen ja...
  • taenuska
    taenuska reacted to MariAnn89's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Ymmärrän hyvin. Mun ensimmäinen raskaus oli jännittävä. Seurannoissa ravasin viikon välein, ja toivottiin, että vauva ehtii kasvaa...
  • taenuska
    taenuska kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Su dpo11 tuli iltasella se hämärä viivanpaikka One steppiin, mulla kun ei ollut muita testejä silloin käyttää niin testasin uudelleen...
  • S
    14+0 :smiling-eyes:
  • taenuska
    taenuska reacted to Round2❤️'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Toiveikas odottelija No voi vitsit.. ❤️ Voin vaan kuvitella sun tuntemukset siellä. 😔💔 Toivon teille hirmuisesti tsemppiä vaan...
  • taenuska
    taenuska reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Ai niin joo, vaihdevuositesteistäkin oli tosiaan puhe... Mä en aio missään nimessä tehdä sellaista. En myöskään klinikoiden tarjoamaa...
  • taenuska
    taenuska reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Positiivinen tulos tuli nyt illalla uudestaan tehdystä ovistestistä! Kiva saada ekaa kertaa ovis kiinni näillä tikkutesteillä 😅
  • Kukkakauris
    Kukkakauris reacted to Suvimel's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    5 keskenmenoa ollut. Eka rv 19 ja neuvolassa vaan huomattiin ettei ole enää sykettä. 💔 Rv 4+2 ja tiesin jo siitä kun plussa ei...
  • taenuska
    taenuska kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    One steppiin sain hyvin hailuran haamun / viivanpaikan kun perus pregcheck näytti jo oikeen haamulaisen ja rfsu herkkään ihan kunnon...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 kirjoitti ketjuun Ferritiini.
    Tiedoksi, että joillakin vaikuttaa myös se milloin valmisteet ottaa. Minulla on herkkä vatsa, niin apteekissa neuvoivat ottamaan raudan...
Takaisin