Viimeaikainen toiminta

• Kevätlilja
    Kevätlilja reacted to Tuutikintytär's post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Mä rakastan vauvakutsuja! Ja niiden järjestämistä. Joskaan en niin siitä yllätyspuolesta: hyvä niille jotka yllätyksistä pitävät, mutta...
  • Kevätlilja
    Kevätlilja reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Ai niin joo, vaihdevuositesteistäkin oli tosiaan puhe... Mä en aio missään nimessä tehdä sellaista. En myöskään klinikoiden tarjoamaa...
  • S
    Suskikitten reacted to Round2❤️'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Toiveikas odottelija No voi vitsit.. ❤️ Voin vaan kuvitella sun tuntemukset siellä. 😔💔 Toivon teille hirmuisesti tsemppiä vaan...
  • S
    Suskikitten reacted to Tuutikintytär's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mä rakastan vauvakutsuja! Ja niiden järjestämistä. Joskaan en niin siitä yllätyspuolesta: hyvä niille jotka yllätyksistä pitävät, mutta...
  • S
    Suskikitten reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Ai niin joo, vaihdevuositesteistäkin oli tosiaan puhe... Mä en aio missään nimessä tehdä sellaista. En myöskään klinikoiden tarjoamaa...
  • S
    Suskikitten reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Positiivinen tulos tuli nyt illalla uudestaan tehdystä ovistestistä! Kiva saada ekaa kertaa ovis kiinni näillä tikkutesteillä 😅
  • S
    Suskikitten reacted to Syssymyssy's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Sori, tänne tulee niin uskomaton määrä viestejä, ettei ehdi lukea kaikkia 😂 ja jotenkin viime päivät ollu tosi täynnä tekemistä, niin ei...
  • S
    Suskikitten kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Yö valvottu lapsen herätessä lähes joka tunti yön läpi, joten aamu lämpöjä en mitannut. Tänään dpo8 ja 25 KP päivä, joten tänään pitäisi...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Zebra's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Maana Mannila Ensikäynti on ensi viikon tiistaina. Joo sori, mun piti vastata sulle jo aiemmin, mut elämä tuli tielle. Nytkin täällä...
  • V
    Vaaveilija reacted to Round2❤️'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Toiveikas odottelija No voi vitsit.. ❤️ Voin vaan kuvitella sun tuntemukset siellä. 😔💔 Toivon teille hirmuisesti tsemppiä vaan...
  • Calpurnia
    Calpurnia reacted to Kevät2025's post in the thread 40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Itsellä tuntuu, että on mennyt aaltoillen nuo liitoskivut. Ensin on kohtu kasvanut ja tuntunut inhottavalta, sitten kenties relaksiinit...
Takaisin